תיראו מה ליאור הכינה לי ליומן עיצוב

חחח עיצוב מקסים ! :] ליאור ?

אני צריכה שתעצבי לי משהו דחוף ואת לא עונה ! אז תקשרי אלי
 

sivan1996

New member
וואו ממש יפה!! אהבתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

הרבה יותר מהמם ממה שאני יכולתי לעשות זה בטוח XD ממש אהבתי!!!
 
אה ואליסווש :)

אני שמחה שאהבתת !!
וסיון אני בטוחה שגם את מעצבתת מהממם !!!!
 

RTur

New member
../images/Emo207.gifאם כבר - אני חייב להגיד לכם משהו

עכשיו חזרתי מהעבודה (הופעתי במסעדה בקרית גת) ונכנסתי לפורום רק לבדוק משהו קטן ורציתי להגיד לכם שזה נורא כיף להיכנס לפורום ולראות כל כך הרבה תגובות והודעות חדשות אחרי כמה שעות בלבד שלא נכנסתי. תמשיכו כך - כל הכבוד לכם! :) הכי כיף לראות פורום פעיל
 

אליסה13

New member
תודה רבה ביסלונת זה מושלם../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

את פשוט מוכשרת את מעצבת מושלם אלף אלפי תודות ענקיות מכל הלב!!! מחכה לראות אותך כבר ביומולדת אוהבת אותך!!!!!!! וארתור מסכימה איתך לגמרי מקווה מאוד שרק נמשיך ככה איך הייתה ההופעה?
 
אליסווווווווווש

אני ממש שמחחה אהבת !! מחחכה ליראוות אותךך :] צפי למשהו מפתיע חחחחחחחחחחחח
 
למעלה