../images/Emo207.gifאם כבר - אני חייב להגיד לכם משהו
עכשיו חזרתי מהעבודה (הופעתי במסעדה בקרית גת) ונכנסתי לפורום רק לבדוק משהו קטן ורציתי להגיד לכם שזה נורא כיף להיכנס לפורום ולראות כל כך הרבה תגובות והודעות חדשות אחרי כמה שעות בלבד שלא נכנסתי. תמשיכו כך - כל הכבוד לכם! הכי כיף לראות פורום פעיל
תודה רבה ביסלונת זה מושלם../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif
את פשוט מוכשרת את מעצבת מושלם אלף אלפי תודות ענקיות מכל הלב!!! מחכה לראות אותך כבר ביומולדת אוהבת אותך!!!!!!! וארתור מסכימה איתך לגמרי מקווה מאוד שרק נמשיך ככה איך הייתה ההופעה?