שרשור שונות

וסר

New member
מישהוא יודע בבקשה

איפה אפשר למצוא את מיקוד השאלות לספר אנקורי לבגרות חורף 2004.
 
מישהו יכול לעזור לי ?

אני מחפש בוו'רד תיבה עם נוסחאות ואני לא מוצא equetion object יש לי אופיס באנגלית מישהו פה יכול לעזור ? תודה
 

khaydarin

New member
בבקשה

בתפריט Insert בחר באפשרות Object, מה שאתה מחפש נקרא Microsoft Equation 3.0. זה בהנחה שהאובייקט הותקן אצלך ביחד עם ה-word. אם לא, חפש אותו בדיסק התקנה.
 

wabawa

New member
3D גרפים

שלום מישהו מכיר תוכנה טובה (ובחינם) לסרטוט פונקציות של שתי משתנים תודה!!!
 

1ca1

New member
graphcalc

קישור נמצא במאמרי הפורום או בלינקים של הפורום לא זוכר, אבל נמצא שם...
 

היחידddd

New member
זאת שאלה לכולם!..

יש אולי למשהו איסיקיו שאני יוכל לדבר איתו ושיעזור לי קצת אם למישהו יש והוא רוצה לעזור בקשה.. נ.ב: בקשה שזה יהיה ביומיים הקרובים כי יש לי את המבחן ביום חמישי ישר שחוזרים מחנוכה ללימודים..
 

צפנתי

New member
מחפשת המלצות להתגבר על חומר בקורס..

אני זקוקה להמלצות לספר שיזכיר לי קצת התנהגות הפונק' הטירגונומטיות, וגם לחומר הבא: גבולות, רציפות ומשפטי רציפות, חקירת פונקציות...יש למישהו רעיונות בשבילי? תודה לעוזרים!! אני לומדת קורס מת' לרפואנים בטכניון כחובת השלמה לתואר שני. אני עשור ויותר מאז התיכון והכל אמנם מעט מוכר אב ללא חזק, ויש הרבה דברים שממש חדשים לי...
 

the YOOK

New member
מישהו אולי יודע איפה אני יכול למצוא

חומר על גיאומטריות לא אוקלידיות (כדורית, טופולוגיה וכדומה...) ועוד שאלה... איך מוכיחים שכשחותכים חרוט באלכסון יוצא אליפסה וכשחותכים אנכית יוצא פרבולה?
 

the YOOK

New member
מישהו אולי יודע איפה אני יכול למצוא

חומר על גיאומטריות לא אוקלדיות (כדורית, טופולוגיה וכדומה...) ? ועוד שאלה... איך מוכיחים שאם חותכים חרוט באלכסון מקבלים אליפסה, ואם חותכים אנכית, מקבלים פרבולה?
 

1ca1

New member
רק שאלה קטנה

מה זה טופולוגיה בהיקשר של גיאומטריה לא אוקלידית? אני מכיר את הגיאומטריה הספרית (כדורית) ואת הגיאומטריה ההיפרבולית, לא שמעתי על טופולוגיה בהיקשר של גיאומטריה לא אוקלידית, אולי תאיר את עיניי? בכל מקרה תחפש בmathworld.wolfram.com על eulicdian geometry וכו' בטוח משמה תגיע לגיאומטריה לא אוקלידית גם (ייתכן שיקראו לה גיאומטריה רימנית). לגבי החיתוך, אתה מתכוון חיתוך באלכסון כן? כי אם אתה חותך במאונך תקבל משולש (חתך צירי קוראים לזה או משהו בדומה) אם תחתוך במאוזן תקבל עיגול מסכים? לכן אם בסה"כ תטה טיפה את החיתוך תקבל מעין הטלה של העיגול (עיוות בצירים כתוצאה מזווית החיתוך), ולכן עיגול הוא בעצם אליפסה, בה 2 הצירים (הגדול והקטן) שווים זה לזה, כתוצאה מהסטייה בחיתוך אתה משנה את הצירים ובעצם מקבל אליפסה "אמיתית" ולא עיגול... לגבי הפרבולה, לפי מה שאני חושב, זאת איננה פרבולה "שלמה" אלא חלק מאליפסה גדולה יותר, שבעצם אתה לא רואה אותה, כי "היא יותר גדולה מהחרוט", אני יודע שזה לא הכי מתמטי להגיד את זה, אבל אני ינסה לחשוב איך לתאר את זה, אבל אני לא ממש סגור על זה
 
הדבר האחרון שאמרת לא נכון

בעזרת חיתוך במקביל לקו היוצר של החרוט מתקבלת פרבולה (אמיתית לגמרי). אחרי שמגיעים לזווית כזו, שמקבילה לקו היוצר, אם מטים את המישור החותך עוד קצת לכיוון אנכי, מקבלים היפרבולה.
 
בגרות חורף 4 יחידות../images/Emo53.gif

מישהו יכול לרשום לי את החומר שכן יכלל בבחינת הבגרות? תודה רבה מראש
 

רונה444

New member
פשוט תסתכלי

במיקוד לבגרות באתר של משרד החינוך אני יודעת שבטריגו זה : הנדסת המרחב- רק פירמידה תיבה ומנסרה.. ומשפט הסינוסים והקוסינוסים.. בגאומטריהה-זה דיי הכל..אין ממש מיקוד.. באלגברה-אי שוויונים
 

פיליפ1

New member
דמיון המשולשים ומשפט תלס

היכן ברשת אני יכול למצוא חומר מפורט על דמיון משולשים? עייפתי כבר מלחפש בגוגל,ולא מצאתי אף הסבר מפורט אחד. תודה, פיליפ.
 
למעלה