של שבת

m i r u s h i

New member
ליאור../images/Emo12.gif../images/Emo122.gif../images/Emo108.gif

שלום לך. תארי לי בבקשה את הבעיה שלך. משעמם לי מה עוד תוכלי לספר לי על עצמך? שאני בת 17...ומשעמם לי שאת בת 17...ומשעמם לך? מה אתה סנילי? למה חשוב לך לדעת מה התשובה? כי אני רוצה לדעת אם אתה סנייל איך את יודעת שאת רוצה לדעת אם אתה סנייל התכוונתי סנילי. מה עשית היום לשיפור מצבך? התכתבתי איתך ואח"כ להעתיק את זה לפורום למה את מתכוונת ב'התכתבתי איתי ואח"כ להעתיק אתה זה לפורום' אתה אדיוט. אילו תכונות מתכונותיך יכולות לעזור לך במימוש חלומותיך לגבי העתיד? אה? o_O מה ישתנה בחייך אם תדעי לענות על כך? אתה מפחיד אותי..אתה מטפל בעצמך? מה יקרה אם תקבלי את התשובה לשאלתך? אצחק עד מוות XD ספרי לי בבקשה- איך את מפרגנת לעצמך? מדברת עם אנשים כמוך ורואה שיש לי תקווה נניח שבמהלך הלילה קרה נס והבעיה נעלמה. כיצד תרגישי בבוקר ללא הבעיה וכיצד ידעו זאת הסובבים אותך? אני אגיד שלא משעמם לי[?] כאשר את אומרת ' אני אגיד שלא משעמם לי[? ' למה את מתכוונת שלא ישעמם לי |: למה את מתכוונת ב'שלא ישעמם לך' יהיה לי תעסוקה[?] יהיה לך תעסוקה[?? אתה פאקינג סנילי
למה את מתכוונת ב'אני פאקינג סנילי|חבול' שאתה סנילי. ספרי לי בבקשה על ייתרון אחד שיש לך במצב הנוכחי על פני אחרים. אמממ...אתה סנילי ואני לא ^______^ כאשר את אומרת ' אמממ...אתה סנילי ואני לא ' למה את מתכוונת שאתה סנילי...ואני לא שאני סנילי...ואת לא? בדיוק מה את בדרך כלל אומרת לעצמך במצב הזה שעוזר לך? יאאאאפפפפיייי! יש יותר גרועים ממני! אחרי שנדבר, מי יראה את השינוי שחל בך? כל הפורום אמרי לי, האם יש איזו תכונה שהיית רוצה לשנות אצלך? לא להיות סנילית N E V E R אחרי שנדבר מה תעשי אחרת? אה?
 

m i r u s h i

New member
../images/Emo122.gif../images/Emo108.gif

שלום לך. תארי לי בבקשה את הבעיה שלך. OMG! זה אתה בתמונה למעלה?!~?!?!? למה חשוב לך לדעת מה התשובה? כי אתה פאקינג nת*ך הוO7! האם את חושבת שאני פאקינג nת*ך הוO7? ככככככככההההההההההההההה?#$?#?$%#@ מה ישתנה בחייך אם תדעי לענות על כך? כי אתה מאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאמם אני מאמין שהפתרונות נמצאים אצלך. בואי נתקדם ונבדוק איך תוכלי להשתמש בכוחותיך על מנת להרחיב את אפשרויוית הפתרון. אנא המשיכי. תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד כאשר את אומרת ' תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד ' למה את מתכוונת אני רוצה משפחה ממך! דמי מזונות! מס הכנסההההההההה האם תוכלי לספר לי קצת על יחסיך עם אמך? אמא שלי רוצה פסיכילוג בתור חתן עבורי כיצד היית רוצה שבני משפחתך יתיחסו אליך? שיחתנו אותי איתךךךךךךךך%?#$ מה יקרה אם תקבלי את התשובה לשאלתך? אההה4? ספרי לי עוד על משפחתך אני רוצה משפחה ממך23$?@#?$?@כאן ועכשיו2$?#?@% האם תוכלי לספר לי קצת על יחסיך עם אביך? עזוב אותי באמאש'ך! מי במשפחתך גורם לך לחוש שמחה וכיצד? אתתתתתתתתתתה על מי את סומכת במשפחתך ולמה? עליךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך נניח שבמהלך הלילה קרה נס והבעיה נעלמה. כיצד תרגישי בבוקר ללא הבעיה וכיצד ידעו זאת הסובבים אותך? יהיה לי ילד ממך! אני אמליט אותו בחצר ויקרא לו פליפההההההה והוא יהיה מורד שחבלזזזזזזזזזזזזז מה יהיה הסימן שעזרתי לך? ילללללללללללדדדדדדדדדדדדדד מה איפשר לך לספר לי על בעיתך? מה השתנה בך? אני עדיין רוצה ילדדדדדדדדדדדדדדד את עדיין רוצה ילדדדדדדדדדדדדדדד? כןןןןןןןןןןןןןןןןןןן כיצד תציירי את עתידך באופן חיובי מציירת תמונה שלי ושלךךךךךךךךךךךךךך כאשר את אומרת ' מציירת תמונה שלי ושלךךךךךךךךךךךךךך ' למה את מתכוונת אתה ואני בתמונההההההההההההההה אני ואת בתמונההההההההההההההה? כןןןןןןןןןןןןןןןןן מה היית רוצה להיות בעוד 01 שנים? נשואהההההההההההההההה אם הכל יהיה בסדר, איך יראו אז חייך? ורודים פאקציייםםםםםםםםם אמרי לי, האם יש איזו תכונה שהיית רוצה לשנות אצלך? ילדדדד מממממממממךךךךךךךךךךך אילו תכונות מתכונותיך יכולות לעזור לך במימוש חלומותיך לגבי העתיד? ילדדדדד כיצד תרגישי כאשר תצעדי בדרך הנכונה לפתרון? כיצד יראו אז חייך? ילד ממך וכלב פודל בחצר ספרי לי על משהו שהישגת בחייך ואת גאה בו. דיברתי איתך! אהאהאהאההאהאהאהא דיברתי איתי! אהאהאהאההאהאהאהא? כןןןןןןןןןןןןןן אולי תוכלי לפרט במה אוכל לעזור לך? תעשה לי ילדדדדדדדדדד כאשר את אומרת ' תעשה לי ילדדדדדדדדדד ' למה את מתכוונת ילדדדדדדדדד צאצאאאאאאאאאא איך היית מגדירה את חייך? עלובים בלעדייךךךךךךך
 

m i r u s h i

New member
../images/Emo122.gif../images/Emo122.gif../images/Emo108.gif

שלום לך. תארי לי בבקשה את הבעיה שלך.
תני דוגמה שתציג את האופן בו הבעיה מתבטאת
את חוזרת על עצמך. אנא המשיכי
ספרי לי מעט על התכונות הטובות שלך
ספרי לי בבקשה- איך את מפרגנת לעצמך?
האם את מנסה להתחמק מלדון בבעייה כלשהי?
כדי להקל עלי להבין טוב יותר, אני זקוק ליותר נתונים. אנא פרטי בבקשה
מה אירע בזמן האחרון שגרם לך לרצות לדבר איתי?
ספרי לי בבקשה על ייתרון אחד שיש לך במצב הנוכחי על פני אחרים.
אני מבין שקשה לך להיחשף בפני. האם את מוכנה לענות לשאלה האחרונה ביותר פירוט?
ספרי לי מה גורם לך להרגיש מאושרת
נניח שבמהלך הלילה קרה נס והבעיה נעלמה. כיצד תרגישי בבוקר ללא הבעיה וכיצד ידעו זאת הסובבים אותך?
אמרי לי, האם יש איזו תכונה שהיית רוצה לשנות אצלך?
זוהי התחלה טובה אך דרושים לי יותר פרטים בכדי שנוכל להתקדם
המשיכי בבקשה
למה חשוב לך לדעת מה התשובה?
מה יכול לקרות שיכול לגרום לך לאמר התגברתי?
את חוזרת על עצמך. אנא המשיכי
איך היית רוצה לראות את עצמך בעוד 01 שנים?
על מנת שאוכל להבין טוב יותר האם תוכלי לפרט
על מה תרצי שנדבר עכשיו. נסי להיות ממוקדת
מה עשית היום לשיפור מצבך?
,
 
טוב די!! באמת נמאס לי! זה מגעיל../images/Emo79.gif

כמה משחקים פתחתי?! 3?!? ואתם לא מעריכים כלום! כולה נכנסים לפורום! אני לא מבינה מה הבעיה שלכם! אם אתם לא רוצים אתם יכולים להגיד! אין לי שום דבר נגד מירי, ואם מירי לא רוצה - אז לא יהיו משחקים! תודה על ההערכה באמת! לדעתי זה היה מ-ג-ע-י-ל במיוחד שיש פה כמה שאני מכירה טוב וגם הם כתבו את זה מגעיל ובכלל לא בנימוס והתייחסו בגועל נפש! תודה וביי! אין שום משחק טוב לכם?!?! ושמירי תשרשר את זה לאוף או לכל הודעה אחרת לא אכפת לי! אני לא הייתי מתייחסת ככה לאף אחד אחר שהיה יושב וכותב בשבילכם משחקים כדי שתהנו!!! זה היה ממש מגעיל! אני אישית מ=מ=ש נעלבתי!!!
 

m i r u s h i

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo108.gif

מה קרה? כולם דיברו אלייך בנימוס ואמרו שזה יותר מידי...הם דיברו כמו שצריך
את לא צריכה להעלב מדברים כאלו o_O ובכל זאת סליחה
זאת לא הייתה הכוונה כשאמרנו לך את זה..
 
נימוס?../images/Emo79.gif

"זה באמת יותר מדי
" וכאלה... נימוס? כן ראיתי הכוונה בהודעה לא הייתה שתגידו סליחה פשוט... עשיתי את זה בשבילכם ולא כדי לעצבן אף אחד :|
 

m i r u s h i

New member
../images/Emo108.gif

כן זה נימוס... הסתכלתי עכשיו על כל התגובות ואין שם שום דבר שיכול לפגוע..לעדתי לפחות.. השפה שם נאותה,אין ירידות עלייך או קללות.. אני לא מבינה ממה כ"כ נפגעת,רק אמרנו שזה קצת יותר מידי 'החייאה' לפורום שבכלל לא 'מת'..
 
החייאה.. ../images/Emo2.gif../images/Emo79.gif

אני יודעת שהפורום לא מת
סה"כ רציתי שקצת תהנו ומתנפלים עליי "זה באמת יותר מדי
" "תחכי קצת עם המשחקים" "הקייטנה של מאיוש" (
) באמת אולי זה חלק מנומס, וחלק לא אבל זה פוגע כי בסה"כ... מה רציתי
שאתם ורק אתם תהנו
לא עשיתי את זה בשביל אף אחד אחר...
 

m i r u s h i

New member
אבל אמרתי לך עוד לפני../images/Emo12.gif../images/Emo108.gif

כשפתחת את שני המשחקים..שזה קצת יותר מידי
ובו זמנית
חשבתי שתביני אותי ותתחילי לשרשר את כל המשחקים שלך אחד לשני למחרת..
 
זה לא קשור ללשרשר אחד לשני../images/Emo79.gif

המשחקים כבר נעלמו בעמודים ולא מצאתי אותם
אבל שוב - המטרה הייתה בשביל הכיף והכוונה לא הייתה שהפורום מתת..
 
למעלה