שבי"זות יום א'

סמדר בנ

New member
נפלאות דרכי המקלדת...

יש לה חיים משלה.. היא מוסיפה לי אותיות, גרשיים, גרש, מחליפה בין אותיות, והכל בלי לשאול
 

VASANA

New member
../images/Emo6.gif תתחיל לצחוק...

יש לי פה אחת קטנה על אמא פולניה.
 
../images/Emo13.gif טוב, זו לא הפולניה שאני מכיר...

כי זו שאני מכיר, אמרו לה שהבן שלה הומו, "לא נורא, אבל הוא נשוי לרופא" כך הפולניה.
 

VASANA

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif יפה

א'זולאי תתחיל שרשור בדיחות? זה מותר פה, אגב?
 

paulika

New member
אנחנו מאד אוהבים כאן בדיחות

אז קדימה ואזנה. ממה שקראתי כאן את שפיצית אמיתית, בלשון צהל
 

סמדר בנ

New member
ברוכה הבאה

וכל נושא ישיר או עקיף הקשור לחיילינו הוא מענינו של הפורום. זה המקום לפרוק את השביזות, את החוויות והתסכולים. עם הבת הגדולה היה לנו טקס אריזת תיק כל פעם שהגיעה הביתה - הכל סידרנו בשקיות נפרדות. עם השנייה משום מה זה עובר יותר בקלות - אני מכבסת ומקפלת, קונה השלמות (אורחת קבע בריקושט...) והיא אורזת כמו גדולה. אז יש לנו כאן כמה גולמצ'יקים ממחזורים קודמים, ובנך עם הבן השלישי של אממאא מהמחזור האחרון. שיהיה להםבהצלחה בהכשרה המפרכת שלפניהם.
 

VASANA

New member
סמדר../images/Emo51.gif ../images/Emo140.gif

הוקל לי... היום אני מחייכת.
 

אשד4

New member
שביזות יום א'

כמה מוכר... בכל מוצ"ש ריטואל קבוע- תירוץ עלוב כמו: אוי... הפלאפון לא בסדר, אולי אצלצל ואגיע יותר מאוחר מחר... טוב, לא חשוב אמא, תקחי לי אותו את לתיקון... (אפשר לחשוב שיש לי זמן...). הוא מסדר את התיק לבד- חסר לי שאח"כ בבסיס לא ימצא משהו... הכל מוכן ומדוגם על הכורסה בסלון... כולל כביסה מגוהצת ומבושמת... (יש לכן המלצה על מרכך שהריח שלו נשאר יותר משעה?), חטיפים וכל השאר... שיהיה שבוע נפלא אשד
 

סמדר בנ

New member
נגמר סוף השבוע ../images/Emo10.gif

מדי א' גוהצו זה עתה, הנסיכה כבר נרדמה ואני, ששונאת לקום בבוקר, התנדבתי להסיע אותה ב-6:30 לרכבת - עוד כמה דקות להיות איתה.... שבוע הבאה שבוע שטח, לא יודעת כמה תוכל לצלצל. צריך למלא את המצברים. היא נוסעת עם חששות - ביום ששי, בשל כל הבלאגן עם הרכבת ממנה לא יכלה לרדת שכחה לצלצל למפקדת שלה להודיע שהגיעה הביתה. המפקדת התקשרה אליה ואמרה "זה יטופל בבסיס..."
. אמרתי לבת שתסביר מה קרה ושהיתה מבולבלת מכל הנסיעה הזו והיא אמרה "זה לא תרוץ, זה לא בסדר". בקושי חודש בצבא וכבר התבגרה לי הילדה... שיהיה שבוע טוב לכל הילדים שחוזרים לצבא ונמצאים בצבא ולהורים המתגעגעים.
 

mory001

New member
גם אצלי יום ראשון דאון ../images/Emo5.gif

התיק נארז על ידה. התפקיד שלי - כביסות, גיהוץ וקיפול כביסה - הסתיים אתמול בשעות הערב המוקדמות. עוגיות שוקולד צ'יפס שנארזו בקופסה, עברו לקופסא קטנה יותר ("נראה לך שאני לוקחת את כל זה" אמרתי קצת..."). בערב, שוב יצאה לבלות, חזרה כשישנתי. כשהלכתי לישון עוד היספקתי לחשב כמה זמן היינו איתה נטו - אולי שלוש שעות. . ביום שישי כשהחזרנו אותה מהבסיס הלכנו לארוחת בוקר בקפולסקי. שעה וחצי של כיף ודיבורים והשלמת חוויות בשמש. ארוחת ערב ביום שישי אצל ההורים שלי, וארוחת צהריים בשבת אצלנו. זה הזמן שהצלחנו להיות איתה. והיום היא חוזרת לבסיס וכנראה סוגרת שבת. אוף, הדאון הזה של יום ראשון. בשאר הזמן היא ישנה או יצאה לבילויים.
 

mory001

New member
../images/Emo92.gif המתכון

לעוגיות שוקולד צ'יפס, שכבר שבוע שלישי ברציפות, מוצאות את עצמן ביום ראשון בבוקר, בדרך לבסיס. מיד אחרי שאני מסיימת לגהץ את המדים במוצאי שבת, אני אופה אותן, והופ לתיק של החיילת שלי. מין שיגרה שכזו...
בבקשה, המתכון. בתאבון. (אני השתמשתי בחבילה שלמה של שוקולד צ'יפס).
 
למעלה