! שביזות יום א'...

טרבלסי

New member
אילו המחשב שלכם היה מיתקלקל כל חודש

מה הייתם עושים? כשהאנשים היחידים שאתם מדברים איתם הם ברשת ורק משם אתם מכירים בכלל אנשים כי אתם ביישנים? הצרות נוחתות עלי מכל הכיוונים שונאאא מחשבים
 

GrrArrg

New member
מישהו יתנגד

אם אני אפרסם תמונה של הבחור הכי הכי כוסון בעולם? הוא אומנם לא לובש הרבה, אבל הוא לבוש. הוא פשוט כ"כ כ"כ יפה, חבל שרק אני יהנה ממנו.
 
../images/Emo32.gif פורום הראל סקעת בתפוז!../images/Emo60.gif

הנכם מוזמנים לפורום הראל סקעת בתפוז!
כולם מוזמנים לפורום של הזמר המוכשר - הראל סקעת!
בואו איתנו לחכות ולצפות לסינגל הראשון ולהשתתפותו במחזמר "מי שחלם"!
http://forums.tapuz.co.il/skaat
המשך יום נעים!
*פורסם בהתאם לאישור שניתן במערכת אישורי הפרסום*
 
מרואיינים לרדיו../images/Emo34.gif ../images/Emo91.gif

שלום לאנשי הקשת מחר תשודר תוכנית מיוחדת לנוער ויוצאים מהארון בכדי לנסות ולעזור בתופעת המשפחה המתעללת ביוצאים מהארון כל נער\ה שמעונינים לספר את סיפורם ו\או להתייעץ ולבקש עזרה מוזמנים לטלפן לרדיו ירושלים בזמן השידור: 6440102 02 6410848 02 6410854 02 התוכנית תשודר ברדיו ירושלים מחר יום שני מהשעה 12:00 – 13:00 האזנה דרך התדרים: 101fm 89.5fm האזנה דרך YES ערוץ 71 האזנה דרך אתר האינטרנט של הרדיו: 101fm.tapuz.co.il שלכם בגאווה נגה קדמי עורכת התוכנית רדיו ירושלים
 

Green Wing

New member
אני הייתי יורה בעצמי

לא שזה קשור, אבל זה פתרון לטווח ארוך.
 

James Hammerton

New member
אסור לפרסם תמונות של אנשים פרטיים

בלי רשותם. מצטער, אבל לא תוכל לפרסם תמונה כזאת...
 

spooshik

New member
בעע... קקה... לא כיף!

בעע... אני לא אוהבת פורומים... אני אפעם לא מצחילה לקלוט כלווום... $= וווההה... זה נשמע כאילו אני ממש ממש מפגרת... $= לא משנה.. חשתי צורך לשתף אתכם בזה למרות שזה לא ב-א-מ-ת מעניינן מישו... יומעולם לכם!!!
 

spooshik

New member
טודע!!

אני שמחת שזה מעניינן מישו... [= עשית לי טוב! [= חיחי
 

ספוקיש

New member
ספוווושיק ?איז דאט יו ?

חחחחחח יאאא ילדה בהיתפגרות .....=] מה לא הבנת ? הוא רוצה לשלוח תמונה של מישהו כוסן בטירוף כדאי שעוד אנשים יכלו ל"הנות" ממנו ושני אמר לו שאסור בלי רישות של הבן אדם בתמונה ... ואז הוא אמר שלא צריך רישות כי זאת תומנה דיי מפורסת כבר... הבנת בערך ? או ש.... לא התכוונת שאת לא מבינה את זה אלא ...את כל מה שהולך פה !?!?!?! אה!?!?! אה ??!?!?!?! חחחח עזובו אנשים אני מתפגרת =] אני אוהבת אותך בננה !!! יאאלה לילה טוב !!
 
למעלה