שאלה לגברים-לצרכי מחקר

../images/Emo32.gif שאלה לגברים-לצרכי מחקר

שאני עורך למען הדורות הבאים.
האם אתם משתתפים בעבודות הניקיון בבית ? האם עושים חלק מהמטלות? אם כן איזה מהן? האם יש חלוקה שווה עם משימות מוגדרות? או שמי שמסוגל ויכול עושה? אני לדוגמא: פיתחתי לי עם השנים מודל יחודי שנקרא "מודל הרובוט" מה שאומרים לי אני עושה ומה שלא אז לא. נשים בבקשה לא לענות זה יהרוס לי את המחקר.
 

ליקה5

New member
לא עונה

סתם באתי להגיד שלום......קטע השאלה שלך נורא מעניינות אותי התשובות שבת שלום מלך.....איך הממלכה...? ליצני החצר התחפפו...? אפשר לשבת כבר באמפי ולהסתכל על הגלדיאטורים המסוקסים...?
 
חחחחחחחח

אישתי כמוך
בעצם..גם לא עושה מה שבא לה מתי שבא לה לפעמים זה נוח כי אני די בלאגניסט..אבל ביננו אני המסודר מבין שנינו - חחחח ציוד השטח שלי..עם הבוץ בחורף..חבל"ז אבל ייאמר לזכותי שאני הולך על קצה המגף כשנכנס לחדר השינה...
 
יקירתי

כל חיי גדלתי על עצים.. אני אמנם פרידמנית, אבל מתה על הבובלילים..משחקים ביחד על העץ. ואת לא צריכה לדאוג, אשורי ואני חברים טובים..באותה מידה הוא יורד עלי..
 

bigtime1963

New member
קבל:

האם אתם משתתפים בעבודות הניקיון בבית ? רק פד"מ. עוזרת... האם עושים חלק מהמטלות? אם כן איזה מהן? קצרה היריעה. האם יש חלוקה שווה עם משימות מוגדרות? אין שוויון. יש הגדרות... או שמי שמסוגל ויכול עושה? מי שמסוגל ורוצה... הגינה שלי וכך גם כל ה DIY. עבודות יזומות? שנות החמישים ;)
 
גבר גבר >>>>>>>>

הוא זה שעושה מה שהאישה אומרת לו שיעשה :))))) ובינינו בינינו??????? כמה שגברים יכולים להיות אחראיים, מנהלים גדולים, עצמאיים בחיייייייייייייייייייייייייייים אין להם את הדרייב ליזום בבית עבודות. פרט לכמה חולי ניקיון, אבל זה כבר שייך לסיפור של החברה שלי :)))))
 

haze73

New member
מה שנכון - נכון

אני יכול להעיד על עצמי, כאחד שמגלה מעורבות בכל. למעשה - אני גם נוקט יוזמות, אבל בסופו של דבר, נראה שאת המטרות והרעיונות, ואת מה שבאמת צריך - אישתי קובעת, ובד"כ גם יוזמת. אני רק אחראי על תקיעת המסמר...
 
הבנתי בעייתך

אתה עדיין בממלכת אשור אנחנו במאה ה-21 האם אתם משתתפים בעבודות הניקיון בבית ? בהחלט כן האם עושים חלק מהמטלות? אם כן איזה מהן? מה שיש ,החל מכביסה , ניקיון האם יש חלוקה שווה עם משימות מוגדרות? משמימות מוגדרות שתיים בלבד , לגהץ אף פעם לאיוצא לי טוב מה שדרוש גיהוץ . ובישול , ממלכתי הבלעדית מבחירה. או שמי שמסוגל ויכול עושה? מסוגל , עדיין בהחלט יכול, אז עושה
 
אשורי ניר מוזס

נשוי לג'ודי, זאת הבעיה... אבל הוא לא פראייר...תכף תראה איך הוא שם שכפ"צ ומגיב..
 
מה הבעיה../images/Emo35.gif

מכין מטף. לא מפחידים יונה ביין וכו' וכו' במקרה הכי גרוע אבקש להתחבא מאחורייך
 
הוא אריה חביב

חיית המחמד האהובה עלי.. על כל ביס שהוא נותן, אני מחזירה ביס בחזרה :) חופשי תתחבא מאחורי...רק בלי הנשק..
 
למעלה