שאלה לגבי שומרי משקל

חמפון

New member
לצערי יש לי מספיק קילו בשביל ההפניה

דרך מי ? רופא או משרד קופה? מכבי
 

galit74

New member
תבקשי הפניה מרופא המשפחה

אני ביקשתי מהרופא נשים. רצוי גם לעשות בדיקות דם כלליות ולהביא לדיאטנית.
 

הג יולי

New member
עשיתי במכבי 2 אופציות

גם דיאטנית - קיבלתי הפניה בגלל רגישות לחלב וגם דרך מכבי טבעי - אמנם זה יותר יקר (בן 65-100 ש"ח) למפגש אבל אצלי זה עבד מצויין. באמת בונים תפריט לפי מה שאת מעדיפה, אין לחץ (בדיאטנית של מכבי הרגשתי ממש ננזפת כל פעם) והרבה יותר אני מרגישה שאני מקבלת הקניית כלים יותר נכונים לצורת חיים. הם גם משלבים עשבים וצמחי מרפא ודברים כאלו וגם מבססים על הרגשה כללית של הגוף והרופאה הסינית. יש להם גם תוכנית של טבעי דיאט - שזה כולל דיקור - ששמעתי מאנשים שעובד מצויין - שאם עושים את כל התוכנית זה מחיר מופחת. בהריון הקודם הייתי במעקב שם + דיקור מותאים להריון - וכל ההריון עליתי רק 8 קילו (שזה מצויין בהתחשב בעובדה שתחלתי בעודף). היום גם בהריון הזה חזרתי לשם ואני מצליחה לשמור נהדר על עליית משקל נתונה - ואני אוכלת המון!
 

plumsun

New member
אני הייתי בשומרי משקל

לפני ההריון ולפני החתונה קיצר לפני 3 שנים בערך הלכתי במשך שנה והורדתי 10 קילו. באתי בעקבות חברה שלי שהורידה 30 קילו בשנה, לא משנה שעכשיו היא העלתה אותם עוד פעם, כן. קיצר, אני אהבתי את השיטה, כי אני נורא אוהבת לאכול, לא שטויות ומתוקים אלא אוכל אוכל אמיתי, ושם יכולתי לאכול פיצה וסנדוויצים וסלטים ופסטות. השיטה היא באמצעות נקודות עדיין שמרתי את כל החוברות. מה שכן, זה די יקר לא זוכרת כבר כמה שילמתי אז, אבל אחרי שנה זה נהיה לי יקר וחוץ מזה ברגע שאת יודעת מה אוכלים ואיך לא צריך יותר מזה. את אמורה להוריד 10% ממשקל הגוף ואז הם קובעים לך את המשקל האידיאלי שלך לפי הגובה ומבנה הגוף.אם את מגיעה אליו, את הופכת לחברת כבוד ויכולה לבוא לכל המפגשים עד סוף החיים חינם. אם את מעלה במשקל, תצטרכי לשלם עבור המפגש אליו באת. ב-ה-צ-ל-ח-ה!
 

חנול

New member
אוי, לי ולבן שלך יומולדת ביחד

איזה כיף לנו הגדיים...... ואגב, אני הורדתי 26 ק"ג עם שומרי משקל, הפכתי חברת כבוד ומתכוונת לחזור...
 

חלילית1

New member
שומרי משקל-שיטה מצויינת../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

הייתי לפני 10 שנים וירדתי 12 ק"ג. הפסקתי עם ההריון השני וחזרתי כשנה אחרי הלידה. עכשיו, אחרי השלישית יש לי את כל הידע והורדתי בשיטה שלהם 12 ק"ג ונשארו עוד 6 ק"ג. לי התמיכה מאוד עזרה בפעם הראשונה והיום כבר בלתי אפשרי בשבילי טכנית להגיע למפגשים.
 

memko

New member
אני שם עכשיו בדיוק חזרתי מהפגישה

וירדתי עוד חצי קילו!!! איזה כיף, תשמעי ממש בסדר שם כי זה דרך חיים ולא דיאטה רצחנית שעולים הכל אחרי כמה חודשים. פה מקנים לך הרגלים ויורדים בלי להיות רעבים ומותר בסה"כ לאכול הכל - אבל לספור את זה.
 

סופרMAM

New member
יש פורום הרזיה לאחר לידה

אני ממליצה לך לבדוק גם שם. השתייכתי לפורום הזה עד לפני כחודשיים ועכשיו תודה לאל אני כבר לא זקוקה לו אבל הבנות הן עם נסיון ועצות מדהימות.
 

chipadripa

New member
גם אני עשיתי דיאטה בשומרי משקל

לפני ההריון. הורדתי 15 קילו. דיאטה מעולה. אבל כשהפסקתי ללכת למפגשים כשהייתי בהריון עליתי הכל בחזרה כי לא שמרתי בכלל. אני חוזרת עכשיו לשומרי משקל. הייתי אצל דיאטנית ועליי זה לא עבד. לעומת שומרי משקל ששם התמיכה היא כלי מצויין לירידה במשקל. מבחינת מס' המפגשים - הכל תלוי כמה את צריכה לרדת.
 
תודה על התשובות בנות..קבלתי החלטה

באמת אלך לשומרי משקל כי המצב ממש מבאס..אני תקועה עם קילוגרמים ויש ליפני עוד כול כך הרבה אירועים..ואני שתמיד שמרתי ולא היה לי בעייה לעשות דיאטה לבד, פשוט לא מסוגלת לזוז מהמהשקל הקיים
 

Tula1

New member
הייתי אצל דיאטנית של "כללית" ../images/Emo31.gif

והיא בכלל לא נתנה לי תפריט, לא שאלה מה אני אוהבת/לא אוהבת. זרקה לי משהו כללי כמו:"תאכלי ככה וככה פחמימות, ככה וככה חלבונים". וואלה...אם הייתי רוצה לדעת מה מכיל חלבונים ומה מכיל פחמימות הייתי לומדת אז זה. בקיצור מאעפנה. אולי נפלתי על מישהי סתמית, ואולי יש מישהי/מישהו יותר משקיענים. שורה תחתונה- זה לא עזר לי בכלל ויצאתי ממנה (מפגש אחד) מתוסכלת. קיוויתי ליותר עזרה. אם כבר- למישהי יש המלצה לדיאטנית ברחובות? אני הייתי בנס ציונה ולא מעוניינת כמובן לחזור אליה.
 
בעלי בקבוצה...

של דיאט קלאב למטרות היפטרות מהצמיג. הוריד עד כה 7.5 קילו בקצת יותר מחודשיים.... עובד מצוין.
 
למעלה