שאלה לגבי שומרי משקל

../images/Emo32.gif שאלה לגבי שומרי משקל

לאחר שעברה כבר חצי שנה ואני עדיין עם עודף של 7 קילו אחרי הריון..עלו במוחי מחשבות על מסגרת כולשהי..נתקלתי בפרסום של שומרי משק רציתי לשאול: האם משהיא ניסתה את השיטה? האם התמיכה בקבוצה עוזרת? האם זה עבד?
 

dafgol

New member
לא מנסיוני אבל

חברה שלי הורידה מאוד יפה במשקל עם שומרי משקל . סתם שאלה.....למה לא לפנות לדיאטנית דרך קופ"ח ?
 

dafgol

New member
אני עכשיו אצל דיטנית בקופ"ח

נדמה לי שמשלמים לרבעון 12 או 24 ש"ח. לא צריך הפניה מרופא , פשוט להזמין תור.....
 

kseniali

New member
אני במכבי, זה זול אבל צריך

עודף משקל רציני. הדיאטנית הורידה לי מהגובה והוסיפה במשקל כדי לקבל אותי לטיפול.
 

אוצה

New member
מניסיון:

אני הייתי בשומרי משקל- הדיאטה שלהם היא דיאטה רגילה רק שצריך לספור נקודות. אני לא התמדתי שם כי יש לי פריחה מקבוצות תמיכה. לא יכולתי לסבול את השטויות שסיפרו שם כל הוייבארעס (או איך שכותבים את זה). נשרתי. *** אבל**** חברה שלי ירדה שם נפלא וגם הפכה למדריכה שם (והיא כ&!@ית מדהימה היום). בקיצור- זה תלוי באופי שלך. אני מעדיפה דיאטן. המכבי חמש הפגישות הראושנות זה בחינם וא"חכ משהו כמו 50 ש"ח למפגש. בררי אצלך בקופה 0ואם יש לך מגן יש השתתפות).
 

רומישלי

New member
ברור היא אמורה להתאים לך תפריט

לפי דברים שאת אוכלת והיא צריכה לשקול שכך היא תדע אם רזית או לא
 

אוצה

New member
כן. את נפגשת איתה אחת לשבוע/יים

והיא שוקלת אותך (פחד אלוהים... באמת, אני ממש מפחדת לעלות על המשקל אצלו- אצלי זה דיאטן...) ונותנת (אצלי- נותן) תפריט שבועי. יש גם תפריטים מיוחדים/ מתכונים- למשל בשבועות קיבלתי דיאטה עם פשטידת גבינה וכו'. כמו כן, כל דיאטנית תבנה לך תפריט בהתבסס על ההעדפות שלך ואורח החיים שלך. בשומרי משקל יש מספר נקודות יומי שצריך לצבור מין ספרון ו"מחשבון" נקודות. אפשר לאכול מהכל כל עוד אוכלים עד המקסימום. אז כאילו יש גמישות. למרות שהדיאטן שלי נתן לי תפריט ויש לכל מנה של חלבון/ פחמימה תחליף (נניח חצי כוס אורז או דגן= 2 פרוסות לחם וכו'). שלא תביני לא נכון, אני כן צריכה את המסגרת, פשוט לא יכולתי לסבול את הקבוצה בשומרי משקל (ואפילו ניסיתי עם מדריכה אחרת והגעתי למסקנה שזה לא הם זו אני הבעייתית).
 
גם אני לא בקטע של הקבוצות והתמיכה

הקבוצתית. צריכה מסגרת אבל לא כזו שבה כל אחד יספר איך אתמול ברגע שפל זלל פסק זמן שלם. נו, יופי, קבעתי תור לעוד חודש. מקווה שבדיקות הדם מההריון יספיקו כי הורידים שלי לא אוהבים מחטים, חוררו אותי מספיק בבי"ח, מקווה שלא עוד.... (הבנתי שצריך להביא תוצאות בדיקת דם)
 

חמפון

New member
../images/Emo26.gif../images/Emo36.gifאיך פונים במכבי?

לדיאטנית דרך רופא משפחה או ישר קובעים תור לדיאטנית?
 

a y a l u l a

New member
כדי לקבל הפניה לדיאטנית

צריכה להיות סיבה. לא יתנו לך הפניה בשביל 7 ק"ג עודף אלא אם כן את במשקל חריג מאוד. או שיש לך בעיה בריאותית כמו עודף כולסטרול בעיות לחץ דם וכו'... (במקרה אני יודעת ממשהי שרצתה הפניה לדיאטנית דרך מכבי ולא הסכימו לתת לה כי היה חסר לה קילו או 2 בשביל לעבור את הרף של המשקל...)
 

kseniali

New member
צריך לברר מעל איזה מקדם

(BMI נראהלי קוראים לזה) מפנים לדיאטנית, ואז לחשב עם המשקל הנוכחי מה צריך להיות הגובה...להגיד שאת כמה סנטימטרים פחות וזהו (כמובן שלא יותר מ-5 כי אפשר לראות את זה ישר).
 

kseniali

New member
אפשר גם לישתות הרבה מים לפני, רק

שאחרי זה יהיה קשה לדעת מה כמה ירדת...
 

ldkoren

New member
יש גם מקדם למשקל מינימום

כלומר אם רוצים דיאטנית כדי להעלות במשקל?
 
למעלה