../images/Emo32.gifשאלה+הזמנה../images/Emo43.gif/MSN
שאלה+הזמנה
/MSN
1.מישהו מהמכובדים כאן,אמור להיות מחר במוזאון אגד בחולון? 2.מנהל קהילת המשאיות(MSN)/קומונה 5619(תפוז),{Kenworth W900),מזמין דרכי את חובבי התחבורה למיניהם,שחובבים תחבורה-צבורית וגם משא/משא-כבד,למפגש קהילה/קומונה שיתקיים מחר. המפגש יתקיים באשדוד בכתובת הבאה:רחוב היוזמה 2(סוכנות קנוורת'),אזור התעשיה 3(החדש),הכניסה מול הישוב ניר-גלים,הארוע אמור להתחיל בשעה 12:00.
1.מישהו מהמכובדים כאן,אמור להיות מחר במוזאון אגד בחולון? 2.מנהל קהילת המשאיות(MSN)/קומונה 5619(תפוז),{Kenworth W900),מזמין דרכי את חובבי התחבורה למיניהם,שחובבים תחבורה-צבורית וגם משא/משא-כבד,למפגש קהילה/קומונה שיתקיים מחר. המפגש יתקיים באשדוד בכתובת הבאה:רחוב היוזמה 2(סוכנות קנוורת'),אזור התעשיה 3(החדש),הכניסה מול הישוב ניר-גלים,הארוע אמור להתחיל בשעה 12:00.