שאלה+הזמנה
/MSN

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
../images/Emo32.gifשאלה+הזמנה../images/Emo43.gif/MSN

שאלה+הזמנה
/MSN
1.מישהו מהמכובדים כאן,אמור להיות מחר במוזאון אגד בחולון? 2.מנהל קהילת המשאיות(MSN)/קומונה 5619(תפוז),{Kenworth W900),מזמין דרכי את חובבי התחבורה למיניהם,שחובבים תחבורה-צבורית וגם משא/משא-כבד,למפגש קהילה/קומונה שיתקיים מחר. המפגש יתקיים באשדוד בכתובת הבאה:רחוב היוזמה 2(סוכנות קנוורת'),אזור התעשיה 3(החדש),הכניסה מול הישוב ניר-גלים,הארוע אמור להתחיל בשעה 12:00.
 
יתכן שאגיע מחר לקראת השעה 9:00

שאלה+הזמנה
/MSN
1.מישהו מהמכובדים כאן,אמור להיות מחר במוזאון אגד בחולון? 2.מנהל קהילת המשאיות(MSN)/קומונה 5619(תפוז),{Kenworth W900),מזמין דרכי את חובבי התחבורה למיניהם,שחובבים תחבורה-צבורית וגם משא/משא-כבד,למפגש קהילה/קומונה שיתקיים מחר. המפגש יתקיים באשדוד בכתובת הבאה:רחוב היוזמה 2(סוכנות קנוורת'),אזור התעשיה 3(החדש),הכניסה מול הישוב ניר-גלים,הארוע אמור להתחיל בשעה 12:00.
יתכן שאגיע מחר לקראת השעה 9:00
 

Mr Slider

New member
יכול להיות שאגיע למוסך חח

שאלה+הזמנה
/MSN
1.מישהו מהמכובדים כאן,אמור להיות מחר במוזאון אגד בחולון? 2.מנהל קהילת המשאיות(MSN)/קומונה 5619(תפוז),{Kenworth W900),מזמין דרכי את חובבי התחבורה למיניהם,שחובבים תחבורה-צבורית וגם משא/משא-כבד,למפגש קהילה/קומונה שיתקיים מחר. המפגש יתקיים באשדוד בכתובת הבאה:רחוב היוזמה 2(סוכנות קנוורת'),אזור התעשיה 3(החדש),הכניסה מול הישוב ניר-גלים,הארוע אמור להתחיל בשעה 12:00.
יכול להיות שאגיע למוסך חח
באשדוד .
 

sl 3977

New member
האם יש

שאלה+הזמנה
/MSN
1.מישהו מהמכובדים כאן,אמור להיות מחר במוזאון אגד בחולון? 2.מנהל קהילת המשאיות(MSN)/קומונה 5619(תפוז),{Kenworth W900),מזמין דרכי את חובבי התחבורה למיניהם,שחובבים תחבורה-צבורית וגם משא/משא-כבד,למפגש קהילה/קומונה שיתקיים מחר. המפגש יתקיים באשדוד בכתובת הבאה:רחוב היוזמה 2(סוכנות קנוורת'),אזור התעשיה 3(החדש),הכניסה מול הישוב ניר-גלים,הארוע אמור להתחיל בשעה 12:00.
האם יש
מחר מפגש של חברי הפורום הזה במוזיאון אגד בחולון ואם כן מי יהיה? ובאיזה שעה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה