שאלה בנוגע לאינטרנט

daldan

New member
../images/Emo32.gif שאלה בנוגע לאינטרנט

עד עכשיו אנחנו מחוברים בבית דרך בזק בינלאומי - שזה איטי בטירוף, וגם החיבור נעשה דרך קו הטלפון כך שיש עלויות נוספות. בררתי דרך חברת הכבלים על חיבור אפשרי דרכם ונאמר לי שהם "רק" נותנים את החיבור למחשב ואת ה"פס הרחב" אבל אני עדיין צריכה להתחבר דרך חברת ספק שנותנת את שירות הגלישה. מכוון שאני רק בתחילת הברורים מה ההמלצות שלכם?
 

Hadar p

New member
זה מה שאנחנו עשינו

קנינו מודם בבזק ואז כך אנחנו לא צריכים להתחייב לאף חברה! {יש להם מן קטע כזה שהם נותנים לך מודע "חינם" אבל את מחויבת לשנה..} ואז בדקנו מה החבילה הזולה ביותר לאינטרנט מהיר (לא בכבלים) והתחברנו - אני לא זוכרת למי אבל אני יכולה לברר עם רוברט. וככה אנחנו נזוז בן מבצע למבצע עד שנתביית על החברה שהכי נוח לנו איתה ועם התנאים שלה..
 

Silvi k

New member
יש בסה"כ 2 אפשרויות

ADSL - שזה חיבור דרך חברת בזק (אבל זה לא על חשבון קו הטלפון - וצריך לברר אם את נמצאת ליד מרכזת השירות) כבלים - חיבור דרך חברת הכבלים (את לא חייבת להיות מנויה - ושלא יגידו לך אחרת - בדוק) לפי דעתי עדיף דרך בזק - אבל צריך להיות ליד מרכזת של ADSL - תתקשרי לבזק ותבררי לפי המספר טלפון שלך אם את באזור. בשני המקרים מלבדם צריך לבחור ספק שירות (כמו 012 , 013 , נטויזיון וכדומה) - את פשוט צריכה לברר איזה דילים הם מציעים ולבחור לפי זה. בכל מקרה יש לך עלות לספק (תלוי במבצעים - אני יודעת שיש עכשיו מבצע ב013 של 85 שקל לחודש למהירות 0.7 מגה ביט. ויש לך עלות לחברת תשתית (כבלים או בזק) שבמהירות 0.7 זה 110 ש"ח ובמהירות 0.5 זה 90 ש"ח לחודש. (כמובן תבדקי אם אין להם מבצעים למצטרפים חדשים וכדומה) (מחיר לכבלים אני לא יודעת - אני מניחה שזה דומה) וזהו באופן כללי.
 

poogi27

New member
ההמלצה שלי היא לחכות

בשבועות האחרונים החלה מלחמה על האינטרנט המהיר , והמחירים רק יורדים. תבקשי מחירים לחבילות היום, ותתחכי לעוד כמה שבועות. הצפי הוא שהמחירים ימשיכו לרדת. המלצה על ספק מסויים עדין אין לי!
 

שמופית

New member
אנחנו גולשים בכבלים ../images/Emo45.gif

התחברנו דרך אקואנט וזה משתלם ואנחנו מרוצים מאוד (למרות הכתבה בכלבוטק). בהתחלה הם אומרים לך שההתחברות היא חינם ונותנים לך חודש חינם, ואחר כך מתקשרים אליך ואומרים לך שצריך להתחיל לשלם. התשלום החודשי הוא 30 ש"ח, שזה עדיין הכי זול שיכול להיות (כולם מתחילים מ 80 ש"ח עד כמה שזכור לי). מהירות הגלישה סבירה, אין יותר מדי ניתוקים. מידי פעם יש להם בעיה עם הסרבר או משהו בסגנון אבל בגלובאלי - יחסית לסכום הפעוט, השירות והגלישה הם אחלה
 
אנחנו מחברים את הלקוחות שלנו

ל-ADSL דרך נטויז´ן . יש להם דילים ממש טובים . אם את רוצה פרטים את יכולה לשלוח לי מסר. ואת גם יכולה להתחבר דרכי.
 
אינטרנט ....../images/Emo9.gif

התחברתי לפני כשבוע לאינטרנט המהיר של הכבלים...ביחד עם חברת בזק בינלאומי..כל עסקת החבילה זה 149 ש"ח כולל לשניהם במהירות גלישה של 750. יש הבדל במהירות בין המהיר לרגיל....אצלי אני עוד צריכה לשדרג את מהירות המחשב עצמו..
עכשיו אני יודעת שהם יצאו במבצע של מחירים יותר מוזלים גם בזק בינלאומי וגם הכבלים..(בכבלים ככל שיש יותר תחנות המחיר יותר זול) לצערי אצלנו במושב אין אפשרות להתחבר ל- ADSL (רחוקים מאוד מהמרכזיה שלהם)...
 

keren1877

New member
גם אני דרך הכבלים...

מחוברת דרך ערוצי זהב כנותן השירות והם אחלה! רצינו בהתחלה להתחבר דרך בזק עם ה- ADSL, אבל בדיוק עפי שאמרו בפרסומת, לא היתה מרכזת ליד הבית שלנו ולא יכלנו לחבר אותנו... היינו בשוק, אנחנו גרים אומנם בב"ש, אבל מטר וחצי מהאוניברסיטה שמחוברת דרכם! תמוה ביותר... בשיא חוצפתם הם עוד התקשרו אלינו חודשיים אח"כ והציעו לנו והתחבר עכשיו, "כי הבעיה נפתרה" וכשהודענו להם שכבר התחברנו דרך הכבלים, אמרו לנו משהו נבזי על זה שהאינטרנט שלהם לא שווה ושאנחנו בטח נתקשר אליהם תוך כמה ימים כי נרצה להתנתק... איזה חצופים! רק בגלל זה נראה לי שגם לו הייתי לא מרוצה מהאינטרנט בכבלים הייתי נשארת בהם, רק כדי לא לתת לבזק את הסיפוק הזה...
 
למעלה