זה לא אישי..
ברור לי שזה לא קשור לפומפיה... (היא גדולה היא גדולה היא גדולה...), פשוט אם נכנסים דרך הקהילה- כל פעם יש את ההודעות ורק אם פתחתית הודעה אני יכולה לראות את התגובות של ההודעה, ואם יש לתגובות תגובות משנה אזי גם את התגובות צריך לפתוח כדי שאוכל לפתוח גם את תגובות המשנה... בקיצור- ברור שדרך הפורום זה לא כך, אבל זה סתם מסרבל... anyway- זה לא כזה חשוב, סתם ג´ננה שלי- בעיקר כדי לא להתעסק בעיקר- עוד יומיים מבחן ואין לי מושג על מה... אז בהצלחה לכולם אני