צורה חדשה לפורום

  • פותח הנושא ettt
  • פורסם בתאריך

ettt

New member
../images/Emo32.gifצורה חדשה לפורום

אני לא יודעת מה איתכם אבל הצורה החדשה שהפורום מופיעה טיפה מעצבנת, ובעיקר מקשה על ההתמצאות.... מה דעתכם?
 

פומפיה

New member
דברים שרואים מכאן לא רואים משם../images/Emo15.gif

גם עינתי26 (שהלכה לאיבוד לאחרונה. מי שמוצא אותה מוזמן למסור ד"ש חמה ו-
) הזדעזעה בעבר משינוי לא ברור בממשק. זורום אמר לה ש"משום מה יש לי תחושה ש-einaty26 לא נכנסת לפורום דרך תפוז אלא דרך אתר אחר (כמו MSN והשאר), ובאותו אתר הכניסו את עמוד הקהילה (עם החלק של "הודעות אחרונות"). כיוון שלא נראה לי שפומפיה נמנית על הבעלים של תפוז או אותם אתרים, אז אין לה שליטה על כך...". מה את רואה שם? אצלי אין שום שינוי...
 
יש שינוי בדף הקהילה

המשפיע על אופן הצגת התגובות להודעות. מי שצופה בפורומים דרך הדף הראשי צריך להסתגל לשינוי, אני שנכנס ישר לדף הפורום פחות מוטרד. בכל מקרה זו לא אשמת הפומפיה
 

פומפיה

New member
(עדיין לא רואה ../images/Emo22.gif)

(גם לא עם עדשות מגע
) אתם מתכוונים ל"הודעות אחרונות" בפורום? לזה שכעת אפשר לפתוח שם גם הודעות שאינן ראשיות? ואפרופו חידושים - שמתם
לתמונה הרומנטית שהוספתי לצד הודעת ההנהלה?
ולמאמר החדש? וללוח האירועים המסעיר? מואה. נ.ב. אתה מנסה לומר שאתה לא מציץ בעמוד הקהילה שלנו לפחות פעם ביום?
 

Unicorn98

New member
מואה מתגעגע לפומפיה.

ומואה מתכונן לנזיפת התוכחה שתיכף תנפיק הפומפיה
 

ettt

New member
זה לא אישי..

ברור לי שזה לא קשור לפומפיה... (היא גדולה היא גדולה היא גדולה...), פשוט אם נכנסים דרך הקהילה- כל פעם יש את ההודעות ורק אם פתחתית הודעה אני יכולה לראות את התגובות של ההודעה, ואם יש לתגובות תגובות משנה אזי גם את התגובות צריך לפתוח כדי שאוכל לפתוח גם את תגובות המשנה... בקיצור- ברור שדרך הפורום זה לא כך, אבל זה סתם מסרבל... anyway- זה לא כזה חשוב, סתם ג´ננה שלי- בעיקר כדי לא להתעסק בעיקר- עוד יומיים מבחן ואין לי מושג על מה... אז בהצלחה לכולם אני
 

Imperia

New member
../images/Emo101.gif צריך ללחוץ על המספר הקטן בצד

וזה פותח אוטומטית את כל התגובות!
 

פומפיה

New member
יקירתי,

למען ההגינות אני חייבת להודות שלא מעט גולשים רואים כמוך. אצלי אין שינוי, כך שעדיין אין לי מושג במה מדובר. על כל פנים, אם הבעיה נמשכת, אני מציעה לך לפנות לאחד מפורומי התמיכה של תפוז.
מואה.
 

ettt

New member
העצה של imperia

פותרת את העניין... תודה בכל אופן- ובהצלחה במבחנים שעוד נותרו (4 בשבוע הקרוב אבל מי סופר...)
 
למעלה