פרסום עצמי ללא בושה. מה יש?

DJ$upreme

New member
../images/Emo32.gif פרסום עצמי ללא בושה. מה יש?

ניסיתי ולא הצלחתי למצוא קשר למוזיקה שחורה. היום - יום ראשון - עולה בערוץ הילדים סדרה בשם 24/7 - תום אבני. הסדרה המבוססת על רעיון של גורי אלפי נכתבה על ידי. מדובר בסדרה בת 8 פרקים שתשודר בערוץ מדי יום החל מהיום ב - 18:30 - למנויי הוט בלבד. מדובר בסדרה מוקמנטרית המדמה את חיו של אדם בשם תום אבני, המשוחק היטב על ידי השחקן תום אבני. עכשיו, אני בחיים לא ראיתי שום דבר בערוץ הילדים, ואם היו אומרים לי לראות, הייתי מזלזל. זו פעם ראשונה שאני כותב משהו שקשור לילדים בכלל ולערוץ הזה בפרט. אבל מבין הדברים שעשיתי בטלויזיה, זה הדבר שאני הכי מבסוט ממנו עד היום. בטח לא מושלם ולא לגמרי כמו שרציתי, אבל מספיק כדי להתגאות בו. וזה ממש, אבל ממש, לא מיועד לילדים. בכלל. אז בכל זאת מי שאוהב משום מה לקרוא או לשמוע דברים שאני מעורב בהם, עשוי למצוא בסדרה הזו עניין. היא מצחיקה ובעיקר מרושעת באופן חסר תקדים, והרי רוע זה הדלק של הפורום הזה. ואם אתם מתעקשים, סצינות מרכזיות בפרקים 1,2 צולמו בג'י ספוט. אתם מוזמנים.
 

Y.L.N

New member
איך זה על החיים של תום אבני

ואתה כתבת את זה?
 

DJ$upreme

New member
אבני השפיל עצמו עד עפר בסדרה

בוא נאמר שלא לוקח הרבה זמן עד שהוא לובש את תחתוני מוגלי שוב. מבחינתי עיקר ההשראה לסדרה היה הלארי סנדרס שואו. יש כאלה שיטענו שזה מזכיר את "הפמליה" או את "הקאמבק", אבל למען האמת לא ראיתי מהסדרות האלו אף לא שניה.
 

DJ$upreme

New member
למעשה הסדרה היא סוג של זיכוך עבורו

לא פגשתי בחיי אגם שכל כך רצה להלקות את עצמו על המסך ולהציג עצמו כחרא. בקיצור יצא מלך.
 

TakTik

New member
ה"אגם" זה במקרה? ../images/Emo8.gif

כי אם לא, אני אראה...
 

DJ$upreme

New member
אופסי

אכן, אגם בביקיני בפרק 8, הפרק האחרון. שהוא כנראה ההשפלה האולטימטיבית. ושמו "טובע באגם".
 

volatile

New member
ממש מתוחכם

זה ערוץ הילדים. אז להגיד שזה מזכיר את הפמליה או הקאמבק או אפילו את לארי סנדרס נראה לי strech אבל אני אנסה לראות. אני מקווה שהיית עסוק בכתיבה ולא בריבים איתי בזמן שכתבת את זה.
 

volatile

New member
אני קורא לזה לא כוחות

זה כמו לריב עם ילדים קטנים. למרות שבמקרה הזה זה יותר כמו להתחרות בריצה בנכים.
 
ניר, להשוות הפקה של ערוץ הילדים ל"הפמליה"

נראה לי קצת בשמיים, לא חושב?! במיוחד אחרי שאתה מקבל כל מוצ"ש את מסודרים שזה באמת הכי קרוב שאפשר להגיע בארץ לרמה של הפקה טלוויזיונית הוליוודית.. ובאמת שעם מעט כסף עשו היוצרים של הסדרה עבודה מעולה! אפילו מבחינה רעיונית אנלא חושב שיש מי שיעשה תעבודה בערוץ המגוחך הזה.. (אם אתה מעל גיל 12 כמובן
)
 

DJ$upreme

New member
אתה כנראה לא מבין איפה הכסף

האמיתי נמצא בטלויזיה במדינה הזאת. זה אחד הערוצים העשירים יותר. אני מאוד הופתעתי כשגיליתי כמה הם השקיעו (ואף שילמו). חוצמזה כפי שאמרתי אני לא ראיתי אפילו שניה מהפמליה אז קשה לי להשוות, ההשוואה נעשתה בין היתר על ידי אור קניספל ב"פנאי פלוס" שכתב ביקורת על הסדרה.
 

da^Lord

New member
בערוץ הילדים יש 2 סדרות

שלפי דעתי מתאימות לערוץ שני, לא פריים טיים אבל שעות טובות. זה הפיג'מות ,וכל שבת שנייה.. סיטקומים שאיצ'ה בזמנו נראה דל קציב לעומתם. (לאעמי)
 

guysarid

New member
ובוא לא נשכח

נארוטו, דרגון בול זי, צבי הנינג'ה (הקלאסי והאהוב) ובטוח יש עוד משהו שאני שוכח
 
למעלה