פגישה חברתית ל: חבי"ס הומואים דתיים

../images/Emo32.gif פגישה חברתית ל: חבי"ס הומואים דתיים

יקירי ויקרותי: מה שלומכם ושלומכן? מקווה שבסדר זה אסף. שמח להודיע ולהזמין למפגש שמיועד ל: חיילים, בינישי"ם וסטודנטים \ סטודנטיות. בתחילת דרכם שהם: הומוסקסואלים ולסביות דתיים ודתיות ושנמצאים ונמצאות בקו התפר בין הומוסקסואליות לסביות ודת. בפגישה יתארחו מספר חברים יקרים. 1. סטודנט דתי מהקבוצה שלנו שנמצא במגדר מיני מיוחד ( והוא יספר על כך) 2. הומוסקסואל דתי שיספר סיפור חיו המורכב והמיוחד. 3. וחבר בקבוצת החברים = ארגון שוב"ל , יבוא לספר על הארגון, ומה מטרות הארגון. וכמו כן ישיב על שאלות החברים. הפגישה תתקיים בתאריך: כ"ב באדר א" תשס"ח 28 בפברואר 2008 למנינם. בשעה 20:00 בדיוק נמרץ ( ובבקשה בבקשה לדייק... אמנם אנחנו מגיעים מחברה דתית אך זה לא אומר שצריכים לאמץ את "שעון בני עקיבא") בדירה פרטית באזור תל-אביב. לקבלת פרטים נוספים ניתן להתקשר לפאלפון מספר: 7809585= 050 הפרטיות והדסקרטיות של החברים מובטחת. נשמח להשתתפותכם באהבה אסף.
 
הפגישה עם הרב יובל שרלו= הודעה ישנה

• הפגישה עם הרב יובל שרלו תגובתי מס 2 ו אסף זהבי 45 ו 17:04 | 16/07/07 זאת אינה הודעה חדשה: ההודעה המקורית נכתבה בתאריך: 16 2007 ביולי למנינם. לפני שאכתוב תגובתי הנוספת על הפגישה עם הרב יובל שרלו והרב הנוסף אשמח לכתוב: תודה רבה ל: לרב יובל שרלו= ראש ישיבת פתח תקווה- תושב הישוב אפרת בגוש עציון- מראשי ארגון רבני צה"ר- וחבר ההנהלת הארגון, לרב הנוסף= ראש ישיבה תיכונית לשעבר. שהואילו להשתתף במפגש חשוב מאוד זה. לארז ברוכי בעל הדירה היקר שהעמיד דירתו למטרה חשובה זאת. ל 26 החברים הצעירים "הנחשונים- הפורצים לפני המחנה" החלוצים ( כהגדרת הרב יובל שרלו), ובינהם הנהלת הפורום, ולחברים הנוספים שהשתתפו במפגש, וכך הגענו לקבוצה מרשימה בת 31 חברים שבליל כ"ו בתמוז תשס"ז 12 ביולי 2007 למנינם קבעו תקדים ציבורי וגלוי. תודה רבה רבה לכולכם. בפגישה נערך דיון פומבי ומרתק על נושא ההומוסקסואליות הדתית בחברה הדתית לאומית, ועל מקומו של ההומוסקסואל הדתי בחברה זאת. לא נאמרו חידושים הלכתיים. נאמרו אמירות חברתיות ברורות וחדות ביותר על חשיבות ברור הנושא בחברה הדתית. ועל כך שישנם הומואים דתיים בחברתנו ואנחנו חלק בלתי נפרד מהחברה. ולא ניתן להתעלם מאיתנו, וגם שמענו אמירות מאוד אוהדות לנו מהרב יובל שרלו והרב הנוסף, ועל כך שיש צורך להמשיך ולהעלות הנושא שלנו לסדר היום של החברה הדתית לאומית. השתתפו במפגש חברים שלומדים כיום בישיבות הסדר, חברים שלמדו בעבר במוסדות ומסגרות של הציונות הדתית ומסגרות דתיות, ( אין הכוונה במשפט זה שכתבתי לפגוע חס וחלילה בחברים אחרים שלא נמצאים או היו במסגרות כאלו ואם פגעתי אז אני מבקש סליחה) ההערה לגבי החברים שלומדים ולמדו במוסדות ובמסגרות דתיות נועדה להבהיר שניתן לשלב בין הומוסקסואליות ולחיים דתיים שלמים ואדם אינו צריך לוותר על חיו השלמים כהומו וכאדם שקשור למצוות לדת וליהדות. וההומוסקסואליות הינה עוד חלק באישיות שבו. והינו אדם הוליסטי ושלם. והשתתפו במפגש גם חברים שהם דתיים לשעבר ושמשפחתם דתית , ושהם נמצאים בקו התפר בין הומוסקסואליות לדת. ואכתוב מספר משפטים לחברים שכותבים בפורום ואינם משתתפים במפגשים החברתיים שאני מארגן -ומנהל, ולחברים שהינם קוראים סבילים בפורום,. אני יודע שקשה לכם- ואתם מאוד חוששים, ולמרות זאת: אתם מוזמנים להתקשר אלי ולשוחח איתי בסודיות מוחלטת, ואם מתאים לכם להצטרף לפגישות החברתיות שנערכות בבתים פרטיים באוירה דתית ומסורתית נעימה צנועה ובעיקר: בפרטיות מוחלטת וללא החשפות. אנו מבינים מאוד אותכם ולכן הקבוצות החברתיות הוקמו למענכם, ותמיד אתם מוזמנים להתקשר לפאלפון מספר 7809585 = 050 ולשוחח איתי.. לבינתים שמרו על עצמכם באהבה אסף.
 

dkey

New member
וזקני הפורום שוב רואים את ההודעה המכוערת הזאת

ואינם יכולים להגיע רק בשל אפליה על בסיס גיל. נימוק הגיוני להפרדה אין. לא פותרים אפליה על ידי יצירת אפליה חדשה.
 
הזדמנות חד פעמית

יש לכם סיפור חיים מדהים? שערותיהם של אנשים סומרות ולחלוחית מופיעה בעיניהם כשאתם מספרים את סיפורכם? יש לכם צורך עמוק לשתף בסיפור שלכם כמה שיותר אנשים? להעביר מסר? לגרום לאנשים להרגיש? להבין? להיות מודעים? להשאיר חותם משלכם, מיוחד ואמיתי בעולם הזה? אם השבתם בכן על כל השאלות, יש לי הצעה שלא תוכלו לסרב לה אני נטלי, סופרת מתחילה, מעוניינת לכתוב ספר על סיפורי חיים של אנשים, הספר יורכב מסיפורים של מספר אנשים, (הסיפורים יסופרו לי בשיחה אינטימית ופתוחה בצורה של ראיון) מקטעי קישור שלי בין הסיפורים ומציטוטים של שירים וסיפורים מוכרים. אז מה נדרש ממכם? לפנות כמה שעות מזמנכם לשיחה אינטימית להיות מסוגלים להיחשף ולספר את סיפורכם בצורה נוגעת ללב ולהיות מוכנים שהסיפור יתפרסם עם כל הפרטים האמיתיים שלכם כל מה שצריך זה לשלוח לי מסר ולספר בכמה שורות על עצמכם ועל הסיבה שהפרויקט הזה מדליק אתכם. כל סיפור יועבר אליכם לקבלת אישור סופי לפני שהוא יתפרסם, תוך שמירה על לב הסיפור אך עם הסכמה שלכם שהסיפור יעבור עריכה ושזכויות היוצרים הם של הסופרת כי הסיפור נכתב על ידה בסופו של דבר. רק פניות מתאימות רציניות ומעוררות השראה יתקבלו החלום שלי הוא לספר את סיפורם הבלתי רגיל של אנשים רגילים, אם החלום שלכם הוא שהסיפור שלכם יסופר, אז הגעתם למקום הנכון שלכם, נטלי
 
למעלה