עם ירקות מבושלים

avshalomat

New member
את מדברת על משכורת חציונית

כלומר זאתי שמתוך רשימה של משכורות נמצאת במחצית הדרך. אך סעמק אערס ינעל העולם סתם הנה באים להם מועדי ב' הנה הנה
 

D a p h n e

New member
שותפים או לבד?? החלטה?? ../images/Emo88.gif

העדיפות שלי היא למגורים לבד בשל הפרטיות והיכולת לעשות מה שבא לי בלי להתחשב במישהו אחר (כי אני מאלה שמתחבים אם יש מישהו בסביבה). אין ספק - אתה לוקח החלטות לבד וחי את תוצאותיהם.... בתחילת דרך העצמאות - תלוי באופי ו/או בגיל. לפעמים זה שלב טוב בדרך לעצמאות מוחלטת.... אבל יש אנשים שלא זקוקים לזה.... אבל אני חייבת לציין שגם אני גרתי עם שותפים - עד לא כל כך מזמן... ולא היה כל כך נורא.... והייתה לי פרטיות.... ולא גמרו לי את האוכל בלי להחליף..(כמעט אף פעם
...) וכדומה.... - וגם אם היו תקופות פחות טובות בשותפות.... זו לא הייתה חוויה טראומטית עבורי.... אבל היה לי מזל...נפלתי על שותפים טובים בהתחלה..ואחד מהם נשאר איתי וגרנו יחד כמה שנים.... אז - מי שלא יכול להרשות לעצמו מגורים לבד - וצריך לחפש שותפים - חייכו וחישבו שיש הצלחות ולא רק זוועות (שמעתי גם כאלה...)
 

shellush

New member
בגלל שאני בתולה בזה, אני תמיד

יכולה לגרור את אחי (שמאוד מנוסה בלגור עם שותפים שונים). האם אנשים שמנוסים בזה יודעים יותר לקלוט מי יהיו שותפים טובים יותר? בסוף, אני מניחה שאגור לבד לבד, אבל תמיד טוב לבדוק את שתי האופציות.
 

D a p h n e

New member
לווא דווקא....

אני "נפלתי" מעולה.... ולא היה לי ניסיון בכלל בנושא.... ומבין חבריי היו שהיו בעלי ניסיון ו"נפלו" תרתי משמע.......
 

D a p h n e

New member
כל עוד זה מה שאת רוצה....

אבל שוב - לי דווקא היה מוצלח.... אבל אני לא יודעת אם הייתי מסתכנת שוב
 

shellush

New member
בלגור לבד אי אפשר להפסיד, אין ממה

להתאכזב, נראה לי ככה, בכל אופן.
 

shellush

New member
וואלה? דווקא לא חשבתי.... בכל אופן

אגב, עדכון על הכלב... ייתכן והוא יזדקק להשתלת עור, המסכן. אבל הוא לאט לאט חוזר לעצמו, קלייר עוקבת אחריו כל וויקנד.
 

Natasha Baby

New member
גרתי בעבר בכל מיני ואריציות...

במעונות, עם שותף ולבד. כמובן שיש חסרונות ויתרונות לכל דבר...אבל בגדול לבד זה לא כזה מציאה כמו שחושבים- לא למי שאוהב אנשים סביבו. הטעות שעשיתי עם השותף היתה שאהבתי את הדירה אבל השותף היה מכוער לאללה...כשהוא הבין שלא ייצא לו ממני כלום הוא הפך לתוקפן... בפעם הבאה רק שותף שווה!
 

shellush

New member
תראי, ככל שאני חושבת על זה....

נראה לי שעדיף לגור לבד. הרי עם שותפים זה לא אומר שהם הופכים לחברים שלך וכמו שציינו אחרים יש בעיות שיכולות לצוץ עם שותפים, בין אם זה בגניבת אוכל / שתייה ואפילו גניבות בכלל (לעולם אין לדעת) וסידור הניקיון יכול להיות בעייתי, TAKING TURNS... הרי כשאני רוצה להיות עם אנשים אני מרימה טלפון לחבריי/חברותיי. בדידות זה משהו שאדם מרגיש בתוכו. אדם יכול להרגיש בודד אפילו אם הוא מוקף מיליון חברים.
 

Sunset Night

New member
שותפים גם יכול להיות ממש סבבה../images/Emo151.gif

קחו את 5 האנשים הכי הכי שרוטים שאתם יכולים למצוא! אופנוען קונג-פואיסט, פריק מחשבים, סוחר סמים, במאי סרטי פורנו, והחייל הישראלי הממוצע, ותנסו לגור עם כולם ביחד תחת קורת גג אחת למשך כמה שבועות (אלה היו זמניייים).
 
למעלה