Hasselblad
New member
../images/Emo32.gif עם הודעה אישית ממני
רציתי להגיד שאני מצטערת שאני לא הכי פעילה בפורום בימים האחרונים... כמו שכבר סיפרתי פה כמה פעמים פתחתי עסק עצמאי וכמובן שזה שואב ממני את רוב הזמן הפנוי שיש לי. בנוסף לכל זה אני טסה ביום חמישי בלילה לשבועיים ככה שלא אוכל להיות כאן. אני כן קוראת וגם משתדלת להגיב רק שלא תמיד יש זמן...
מקווה שכשאזור מחו"ל יהיה לי יותר זמן פנוי להיות כאן
רציתי להגיד שאני מצטערת שאני לא הכי פעילה בפורום בימים האחרונים... כמו שכבר סיפרתי פה כמה פעמים פתחתי עסק עצמאי וכמובן שזה שואב ממני את רוב הזמן הפנוי שיש לי. בנוסף לכל זה אני טסה ביום חמישי בלילה לשבועיים ככה שלא אוכל להיות כאן. אני כן קוראת וגם משתדלת להגיב רק שלא תמיד יש זמן...