עם הודעה אישית ממני

Hasselblad

New member
../images/Emo32.gif עם הודעה אישית ממני

רציתי להגיד שאני מצטערת שאני לא הכי פעילה בפורום בימים האחרונים... כמו שכבר סיפרתי פה כמה פעמים פתחתי עסק עצמאי וכמובן שזה שואב ממני את רוב הזמן הפנוי שיש לי. בנוסף לכל זה אני טסה ביום חמישי בלילה לשבועיים ככה שלא אוכל להיות כאן. אני כן קוראת וגם משתדלת להגיב רק שלא תמיד יש זמן...
מקווה שכשאזור מחו"ל יהיה לי יותר זמן פנוי להיות כאן
 

Hasselblad

New member
אם לדייק

11 יום... אבל תוסיפי את היום של הטיסה... והיום של הנחיתה חזרה בארץ כבר הגענו ל 13 ימים.... עיגלתי לשבועיים... מתאים לי עוד יום.
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo45.gif../images/Emo99.gif

תהני
נתגעגע
(וניר,WE Love you
)
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifתהני!

לאיפה את טסה? אה, וזה גם המקום להצהיר שהמחשב עדיין לא תוקן וגם ככה אני עמוס בגלל הבית ספר :/
 

לבנדר א

New member
תראו. מה. יצא. לפני. עשר. דקות.

http://www.youtube.com/watch?v=zjY6QnOPcoI&feature=channel פשוט. פשוט. אוקיי, תקשיבו. אני חושבת שהמוח שלי קורס אל תוך עצמו. זה. זה. הו גאד.
 

לבנדר א

New member
אתם לא מבינים.

האתר של HBO קורס, WIC קורס, גם הפירוויו החדש (ארוך ב13 שניות מהקודם ועם כלללל כךךךך הרבה יותר דמויות) והראיון- אוקיי, וואו, הראיון. אין לי מושג בכלל איך להכניס אתכם לפרספקטיבה שבה שיחרור של תמונה של שון בין הכניס אותנו לאטרף למשך כמה ימים טובים, ועכשיו קיבלנו כל כך הרבה דמויות וכל כך הרבה שאלות נענו, אני מתכוונת, השיער והשיריון וצבעי העיניים והזאבים והתלבושות והזוויות וכבר הזכרתי את צבעי השיער? אין לכם שמץ מושג, פשוט כלום, כמה דיונים הוקדשו לצבעי השיער. אני זוכרת דיון פיאות vs. שיער צבוע מלפני יותר משנה. ותראו אותנו היום. פאקינג שיט. אעאעאעאעאעאעא זה כל כך יפה. T_________________________T אוקיי. אני חושבת שאני אלך עכשיו לצפות בזה עוד כמה פעמים. ולסקור את מיליון החומר החדש. ולחכות לניתוח הסטיל-ביי-סטיל שיבוא עוד כמה דקות. או שאולי הוא כבר כאן? *ריפרש ריפרש ריפרש* *מתה*
 

Guid

New member
העיקר שבאמת יהיה בהצלחה! ../images/Emo9.gif

ושתהיה טיסה מהנה ובטוחה, ותחזרי אלינו בשלום...
.............
 

yonVata

New member
תהני תהני תהני! ../images/Emo24.gif

ואל תשכחי לחזור עם כוס מגף בשבילי
וכמובן, בהצלחה בעסק
יאללה, עוד לא הלכת וכבר מתגעגע
 
תהני סיוני../images/Emo23.gif

שתהיה לך נסיעה טובה, מוצלחת, ומהנה, ותחזרי בשלום כן
 

Hasselblad

New member
תודה לכולם!

ולמרות שיש עוד כמה ימים אני כבר עכשיו מתחילה להתגעגע.... תכתבו הרבה שאני לא פה!!! שיהיה לי מה לראות כשאחזור!
 

GינGית

New member
בהצלחה בעסק החדש ואני ירוקה מקנאה על הנסיעה

ממש עשית לי חשק.... לנסוע, כן?!
 
הכי חשוב

זה הצלחה בעסק שלך ובחיים בכלל. תהני בגרמניה. אני חושבת לנסוע לשם בחנוכה. אחותי גרה שם והבטחתי לבת שלי לנסוע לקראת קריסמס.
 
למעלה