עוד שבועיים אני מארחת 12 מבוגרים אצלי

pf26

New member
מי זה ליאון?

לעצם השאלה - אין לי תשובה חכמה יותר ממה שכבר כתבו. אני בעקרון לוקחת את בישולה ומאמצת אל חיקי בחיבוק אוהב ומסור (המוסקה שלה מצוינת, הסלטים חביבים והפשטידות קלות וברורות), אנטיפסטי שזה בערך הדבר הכי פשוט לעשות, וכמובן מרק בצל ו/או כתום. תספרי איך היה ותעבירי מתכונים.
 
המתמודד באח הגדול

חברה שלי דלוקה עליו קשות. כיון שהוא לא יכול לעשות לה ילד על משקל "לאון תעשה לי ילד" אמרתי לה שתבקש ממנו "ליאון תעשה לי סטיילינג". אחותי אמרה שזו בדיחה דבילית שאף אחד לא יבין. החלטתי להוסיף בחתימה שלי תוך התערבות שתוך 12 שעות יהיה מי שיקלוט את הרעיון ויגיב. צדקתי.
 
נציץ בבשולה, חשבתי לעשות ערב בסגנון משהו

צרפתי? ישראלי? איטלקי? אמריקאי? (אסייתי כבר מוצה עד תום - יפניף סיני, תאילנדי , )
 
כשאני מארחת

במזנון זה קורה בדר"כ בימי הולדת של הילדים בהם אני מזמינה גם את המבוגרים אני מכינה מספר פסטידות מכינה 2 סוגי סלט ספגטי קר ואנטי פסטי מוסיפה עם זה סלט ירוק וסלט ירקות אלה מאכלים שלא חייבים להיות חמים ולכן זה נוח לי
 
איך באת לי בזמן עם השאלה הזאת...

גם אני מארחת בעוד שבועיים ליומולדת שנה של הפיצפונת וגם לי אין שולחן מספיק גדול לישיבה לכולם. מה שהצלחתי בינתיים לחשוב עליו זה פוקצ'ה שאמא שלי מכינה, עם רוזמרין ומלח גס, וסלט עגבניות שרי בפסטו וצנוברים. עוד מעט אתחיל לנבור בספרים ובאתרים ואם אמצא משהו שווה אספר לך.
 
בשמחה. תמיד טוב לרענן את

התפריט. מה שכן- דברים שמתאימים לאכילה בצלחת שמונחת על הברכיים, כלומר בלי יותר מדי רוטב או שימוש בסכינים...
 
לזניה, סלט חסה ופירות טריים,

פשטידת חצילים וגבינה, שניצלונים בשומשום , לא כשר גם הולך?
 
הולך מאוד.

ואני רואה שיש לנו טעם דומה באוכל. (אני מתנצלת על האיחורים בתגובות שלי- אני מצליחה לגנוב רגעי מחשב פה ושם, כשהבוסית הקטנטונת שלי נרדמת).
 
סליחה מראש - מפלגיה ושומרות הכשרות

אני רוצה לעשות טמפורה של שרימפסים וירקות. זה לא משתלב עם הרעיון למזנון ישראלי אמנם אבל מאוד אוהבים אצלינו . מה עם סלט שרימפסים ? או שרימפסים מצופים ברוטב צ'ילי מתוק? נראה לי שהפעם נלך על סגנון ים תיכוני - סלטי ירקות בשפע, מאכלי ים וכדומה. עוד לא חפרתי בספרים ובמרשתת.
 
תגידו - מזנון ישראלי זה נחמד?

כדורי פלאפל, פיתות, סלטים, חומוס וטחינה וכדומה? אם כן - מה עוד אפשר? ואיזה קינוח יתאים? ומבוגרים לא יחשבו שזה פשוט מידי?
 

pf26

New member
נחמד מאד

וכמובן תלוי בסוג האורחים שלך. מוס שוקולד, עוגת גבינה, סלט פירות - עונה על כל הטעמים לדעתי
 

shtaz

New member
זה יהיה חלבי או בשרי?

אני יכולה לתאר לך מה הכנו חמותי ואני אתמול לבראנצ לכבוד יום הולדת 30 של בעלי... חמתי הכינה - פשטידת בצל סלט ירקות חמוצים פטריות אני הכנתי לחמניות גבינה וזיתים 4 סוגי לחמים ביתיים - גרעינים/זיתים/בצל גראטן תפו"א בשמנת ארגנו יחד מגש גבינות - בולגרית, צפתית, שמנתוגבינה צהובה צלחת חומוס פיתות צלחת נקניקים ולקינוח היא הכינה עוגת תפוע יבשה ואני פחזניות ממולאות היה כייף:)
 

shtaz

New member
ממש לא

יש לי קיצנאייד שקיבלתי לחתונה מאחיי שעושה עבודת לישה מצויינת אני מתפחיה בתוך שמיכת הפוך ספייר שלנו ואופה בתנור רגיל...הכנתי הכל ביום שישי ואפיתי בשבת ב- 7 בבוקר כדי שיהיה הכי טרי שאפשר עוגת תפוחי עץ יבשה זה מתכון שלה - זה לא פאי רטוב אלא שכבת תפוע מקורמלת בין 2 שכבות בצק...לא אוכלת עוגות יבשות אז אני לא בקיאה במתכון... יותר אוהבת קרם וגבינה
 
גם סבתא שלי היתה שומרת על חום אוכל בתוך הפוך

בחדר השינה שלה. תמיד צחקנו שאצלה אוכל לא יוצא מהתנור אלא מהשמיכה.
 
למעלה