סקר קוסמטיקה

../images/Emo32.gif סקר קוסמטיקה ../images/Emo115.gif

היי בנות, בימים הקרובים יוצא שאני צריכה לחדש כמעט את כל מלאי הקוסמטיקה שלי בבת אחת - בשמים,קרמים, שמנים, מסכות שיער/פנים וכו'. היות ואף פעם לא קרה לי שהייתי צריכה לעשות כזו קניה מרוכזת, כל פעם הייתי קונה מוצר בודד בחנות אקראית או בדיוטי-פרי, הייתי מעוניינת לשמוע אם מישהי עשתה בעבר סקר שווקים לגבי הרשתות הרלוונטיות. איפה אתן קונות ולמה? האם זה זול יותר בהפרש ניכר או שבסה"כ המחירים הם זהים בכל הרשתות. באיזה רשת/חנות מקבלים הכי הרבה מתנות (דוגמיות) עם הקניה? (אל תזלזלו זה חשוב
) אשמח לשמוע על הרגלי הצריכה שלכם.
 

batz6

New member
אין לי מידע

אבל מצחיק אותי איך לי קרה בדיוק לפני החתונה- אכשהו זה הופך להיות חלק מהוצאות החתונה.
 
אז זה מוכר כהוצאת חתונה ../images/Emo6.gif

האמת שעד החתונה יש עוד זמן אבל עד תאילנד יש עוד הרבה פחות. אני פשוט לא רוצה לעשות קניה בדיוטי-פרי בגלל שהבנתי שהמחירים לא תמיד יותר זולים ובגלל שאם קונים ברשתות בארץ מקבלים הרבנ צ'ופרים. אז חשבתי על הדרך לבדוק אם מישהי פעם עשתה סקר שווקים ומצאה איזה רשת/חנות היא הכדאית ביותר.
 

batz6

New member
תפני לההיא מריד מיי ליפסטיק-

אולין הגואל -היא מבטיחה שאם תמצאי יותר זול כספך יוחזר
 

danbr

New member
אם את נוסעת לתאילנד אז...

אם את נוסעת לתאילנד ממש בקרוב אז הכי טוב לקנות שם, זול בטירוף, קניתי שם איפור וקוסמטיקה לשנתיים. יש פירמות מעולות שמייצרות של כמו nivea ועוד כמה שהם מן הסתם ממש זולות שם. מעבר לזה יש את ניוטרג'ינה, ו"פונדס" וה-כ-ו-ל בעשירית מחיר מבארץ וכדי לא לקנות זיופים, תלכי לחנויות boots, יש בכל חור, בקניונים הגדולים יש את החנויות הגדולות. זאת רשת בין לאומית מכובדת ונעימה כך שהכול שם אמיתי ומקורי. והמוכרים איכותיים ועוזרים מאוד. אני ביליתי יותר משעה בחנות שם עד שבחרתי הכול.
 

דנדי333

New member
הפרש גדול במחיר תמצאי

כשתעברי לשיווק הישיר , חברת אבון . רק אצלם את לא משלמת על פרסום אלא רק על המוצר והמחיר נמוך בהרבה . אני אישית גם מאוד אלרגית ועברתי מוצרים היפואלרגנים של חברות רבות עד שמצאתי אותם . ואם זו נשמעת פרסומת משוחדת , למרות שזו לא , אני ממליצה בעיקר על מוצרי הקוסמטיקה שלהם , בין מוצרי האיפור יש טובים יותר ויש גם טובים פחות ... אבל הגרגרים שלהם סוף הדרך !!!
 
זהו שיש מוצרים ספציפים

שאני צריכה, של חברות שאני משתמשת בהן כבר זמן רב ואני מאוד מרוצה. אני בטוחה ששיווק ישיר מוזיל בהרבה את העלויות אבל במקרה הזה זה לא עוזר לי.
בכל מקרה
 

batz6

New member
אגב לסאן ריידר

יש מוצרי איפור איפואלגניים וזולים להפליא. יש אופציה למי שמפיץ ללכת לחברה בלוד ולנסות לפני רכישה את המרקמים וכו... שמעתי על הרבה קוסמטיקאיות שעברו למוצרים שלהם- הכל מצמחים טבעי לחלוטין. לטעמי שווה לנסות , יש גם קרמים וכו...כמובן אבל זה כבר עינין של הרגל ומה שאת נצמדת אליו- בנוגע לאיפור נראה לי יותר קל לשנות. סמקים במחירים באמת שוים גם פודרות וצלליות- אני הופתעתי .
 

נובית

New member
החנויות שאינן רשתות הכי זולות

יש חנויות קטנות כאלו שמחזיקות את כל הדברים והן יותר זולות מהרשתות. אני מכירה 2 כאלו: בהרצליה יש את כלבו 2000 ובכ"ס יש את אורון (אם אני לא טועה בשם) מול קניון ערים מבחינת הדוגמיות - אין לי מושג. אני לא מקבלת אצלהן דוגמיות (אולי אפשר לבקש...?!)
 
יש את בזאר הדרום לא לצחוק קנו לי שם

שבוע שעבר את הסט של ג'ד הגדול(עם המעמד ב200 ומשו שבסופר פארם\משביר הוא עולה 400 ומשו . והאם הבנתי כל ראשון לחודש יש מבצעים חדשים. שווה לבדוק
 
בעקרון אין הבדלים גדולים במחיר בין

הרשתות השונות. החוכמה היא לחפש את המבצעים - גם של הרשתות וגם של היצרנים. מרבית היצרנים כמעט כל חודש חודשיים עושים מבצע ברשת אחרת (זה מן סבב כזה של אפריל - סופרפארם - ניופארם - משביר) בנוגע למוצרים ספציפיים - קצת קשה לתת המלצות ספציפיות בלי לדעת מה את בדיוק מחפשת. זה גם מאוד תלוי בסוג העור שלך, בגיל שלך וכד (ברור שקרם שנהדר למישהי עם עור שמן בת 22 לא מתאים למישהי עם עור יבש בת 32 וכו') וזו גם פונקציה של תקציב. אולי אם תתני קצת יותר פרטים מה את מחפשת אפשר יהיה להמליץ לך
 
לגבי מוצרים - יש לי כבר

דברים קבועים שאני משתמשת בהם ומאוד מרוצה. קרם לחות של clarins ובושם אייסימיאקי שאני משתמשת בו כבר 15 שנה כמעט. אז אני מאוד יודעת מה אני מחפשת. לגבי שמן גוף אני רוצה לקנות משהו שראיתי אצל אימי והוא מעולה לדעתי (נדמה לי גם של clarins). מה שכן אני רוצה להשקיע קצת בשמפו ומסיכה לשיער אז אם מישהי מכירה משהו טוב אני אשמח לשמוע (אני מחפשת שמפו ליצירת נפח כי יש לי שער מאוד חלק ונופל ולשיער צבוע - יש לי גוונים). איזה עוד מוצרים אתם משתמשות ולמה?
 

batz6

New member
מסכה של קרסטס- ממי אן עליה

מסכה אחת הטובות - נמכרת במספרות - לגבי רשתות שיוק לא יגוע0 צריך לשים לב לסוג שער- חשוב
 
crests../images/Emo35.gif ככה כותבים../images/Emo35.gif

כל כמה זמן את משתמשת בה? מה המחיר?
 

batz6

New member
כבר הרבה זמן לא- לא מצאתי

גם עצלנות לחפש. באילת עלתה מעל 100 אפילו אולי 150 והשתמשתי המון שנים- מעולה.
 
למעלה