זה בכלללא חג שלנו
חחחח סתם,כל מי שאומר את זה זה בגלל שאין לי עם מי לצאת ולאן אני אולי הולכתלמסיבת הפתעה כל הלילה אבל לא מתחשק=/ ואולי לאיזו מסיבה או גני או אמנזיה משו כזה=/,אבל האמת גם לא מתחשק! רוב הסיכויים מזמינה לי איזה סרט טוב מיס או לוקחת משו לDVD, קונה פפקו ואני יזמין לי משו לאכול הכי טוב!אהה וב12 התנשק עם הכלב שלי