סילבסטר

Xsposed

New member
../images/Emo32.gifסילבסטר../images/Emo70.gif../images/Emo25.gif

תגידו! מה אתם עושים מחר ומי שלא מעודכן מחר הסילבסטר דההה חחח שרשרו מה אתם עושים מחר!
 

Xsposed

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

את והקרפ זוג מוצלח אני יודעת שתכיני ותמסרי אותו הפרידות הקצרות ממנו יהיו קלות כי עד שתגעגעי אליו את תכיני חדש!
 

DirrtyShay

New member
חחח.. י'גנובה ../images/Emo6.gif

בכל אופן תהני ואל תתני לזה לבאס אותך כי תחשבי על התמורה שתקבלי מהעבודה
ושתהיה לך אחלה שנה ומוצלחת יותר
 

Xtina2

New member
אז תצאי אחרי זה!!

הקניון נסגר ככה ב12 ניראה לי אפילו לפני!!
 

Xtina2

New member
אבל היא לא ילדה בת 11 היא ניראה לי

ב17 ו....בדרך כלל יוצאים רק בשעות כאלו
 

Xsposed

New member
מה הקשר, זאת העבודה שלה

יכולים לפטר אותה אם היא יוצאת יותר מוקדם.....
 

B a r r B e e

New member
אני...

חח עושה מרתון סרטים...אין לי כוח לצאת... וגם אין לי כוח לקנות בגדים...חח..מוזר... אבל אין לי כוח....
 

B a r r B e e

New member
עם חברה טובה ונס ../images/Emo99.gif...

חח אני יתנשק עם הנס (אגוזים- של טייסטר צ'וייס..) זה באמת אהובי!!!
 

Xtina2

New member
זה בכלללא חג שלנו

חחחח סתם,כל מי שאומר את זה זה בגלל שאין לי עם מי לצאת ולאן אני אולי הולכתלמסיבת הפתעה כל הלילה אבל לא מתחשק=/ ואולי לאיזו מסיבה או גני או אמנזיה משו כזה=/,אבל האמת גם לא מתחשק! רוב הסיכויים מזמינה לי איזה סרט טוב מיס או לוקחת משו לDVD, קונה פפקו ואני יזמין לי משו לאכול הכי טוב!אהה וב12 התנשק עם הכלב שלי
 

Xsposed

New member
חחחחחחחח עם הכלב זה הכי טוב!

הרבה רוק ולשון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

DirrtyShay

New member
מסכן הכלב.. חחח.. סתם מאמי - בצחוק

להעיר אותו בשעה 12 בלילה..? אולי הוא יישן..? חחח... בכל מקרה שתהיה לך ולכלב שנת זוגיות מושלמת
 
למעלה