סופשבוע נעים. ושנה טובה!

סופ''ש נעים לכולנו ../images/Emo32.gif

טוב אז יאללה שיהיה שרשור נחמד להעביר איתו את הסופ''ש... אם הייתי יכול הייתי... המשיכו את המשפט לפי ראות עיניכם
לינוי
 
הייתי מרגיעה עכשיו טיפה את הכאב

המעצבן שיש לי מחתך ביד?
סתם לא ידעת חח
 

B a r r B e e

New member
עושה שבני אדם יחיו עד 120...

בלי מלחמות, בלי תאונות, בלי אסונות טבע....(הבנתם תרעיון נכון?!...) סופ"ש מעולה לכולם
 

DesertRose1

New member
../images/Emo32.gif סופשבוע נעים. ושנה טובה!

שתהיה לכם שנה טובה ומוצלחת, שנה אופנתית
 

SuPeRsNoBa

New member
משו פה מוזר לי...

איך את בת 16, מעצבת שנתיים וחצי בגדים ועובדת מה העיפו אותך מבצפר או משהו?!
 

DesertRose1

New member
חח. לא.

אני לומדת בקרים עובדת לילות. מעצבת- התחלתי כתחביב עכשיו אני בתיכון לאמנויות. מה עוד לא ברור?
 

SuPeRsNoBa

New member
זהו תודה, סתם היה לי מוזר...

גם דיי מצחיק שאת נורא מתלהב מזה שאת מעצבת אבל לבריאות ובעיקר בהצלחה
 
סופ"ש 100מם חחח

HAPPY NEW YEAR!!! שנה דה בסט לכוולםםם וכמובן שנה אופנתית..מלאת בגדים כובעים עגילים ושאר אביזרים! אז...... יאללה בלאגן חחח איזה לא קשור.. סתם סתם שנה טובה ומלאה בגדים!
 
למעלה