נופש טבריה או ירושלים?

mesh2001

New member
../images/Emo32.gif נופש טבריה או ירושלים?

הי, בעלי ואני קיבלנו שובר מתנה שאפשר לממש בכמה בתי מלון עד סוף החודש. היות ואוטוטו אני מתחילה חודש 9, אנחנו מעוניינים לנסוע רק עד טבריה או ירושלים כדי שאם... אז נהיה קרובים לתל השומר שם אנחנו מתכננים ללדת. לכן ההתלבטות היא טבריה או ירושלים. אשמח לשמוע המלצות על המלונות הבאים כשהשיקול הוא אם יש אזורים נחמדים להסתובב באזור בלי טיולים קשים מדי ואיך כל התנאים במלון כולל בריכה, חדר אוכל חדר השינה עצמו וכו'.
הולידיי אין טבריה
שרתון מוריה טבריה
קיסר טבריה
כרמל נהר הירדן
פלזה נצרת
הייאט ריג'נסי ירושלים
דן פנורמה ירושלים
שרתון פלאזה ירושלים
נובוטל ירושלים
קראון פלזה ירושלים תודה רבה!
 

דפנהאי

New member
היאט ריג'נסי ירושלים

מלון מצוין עד כמה שאני יודעת. כל השאר בירושלים אני פחות אוהבת. יש הרבה מה לעשות בירושלים והמרחק בין ירושלים לתל השומר הוא לא גדול,שלא בשעות הפקקים זה 40 דקות, וגם יש לך בתי חולים מצוינים בי-ם במקרה חירום. אני ממליצה על ירושלים.
 

mesh2001

New member
תודה על התגובה! האם היית במלון?

החשש שלי שזה מלון מבוגר כזה ואין בו אוירת חופש. זה מלון מפנק? הייתם שם בבריכה? איך הארוחת בוקר?
 

דפנהאי

New member
הייתי לפני כמה שנים ויכול להיות שדברים השתנו

מאז. ארוחת בוקר טובה, יש להם בריכה. לגבי מבוגר או לא אני לא יודעת. ברור שהשאר הם פחות כייפים מזה. את קראון פלזה אני מכירה טוב והוא לא מדהים,את השאר בירושלים אני פחות מכירה, אולי אחרות יתנו לך חוות דעת יותר טובות משלי.
 

רחלונת

New member
אז ככה:

לא מכירה את המלונות בטבריה.
לגבי פלאזה בנצרת - לא מכירה, אבל גיסתי בדיוק הייתה שם בסוף שבוע ואמרה שהיה מאוד נחמד, אבל אני לא יודעת לאן זה קרוב מבחינת טיולים וכאלה. לגבי ירושלים, יכולה יותר לעזור:
הייאט רג'ינסי - זה כבר לא הייאט (הרשת עזבה את הארץ) רק רג'ינסי, ולדעתי מאז המלון קצת התדרדר. אחת הבעיות בו הוא המיקום, הוא יושב בגבעה הצרפתית ומשם צריך לנסוע לכל מקום כמעט בירושלים , נסיעות קצרות מאוד אך עדיין לא ברגל.
דן פנורמה ירושלים - שימי לב - בדן פנורמה יש אגף חדש שהוא מאוד יפה, האגף הישן פחות יפה, אם תלכו לשם תתעקשו על החדרים החדשים. המלון עצמו לא מפואר, אבל החדרים החדשים יפים והמיקום ממש טוב, במרכז העיר, תוכלו לטייל ברגל אפילו לעיר העתיקה (בערך רבע שעה הליכה מהמלון).
שרתון פלאזה ירושלים - עבדתי במלון הזה אז אני לא הכי אובייקטיבית. גם פה חשוב לבקש חדרים משופצים, אלה שלא לא כ"כ יפים. מה שיפה במלון הזה זה הלובי, חדר האוכל נחמד , כלומר השטחים הציבוריים. הוא ממוקם ממש בהמשך הרחוב של דן פנורמה (למרות ששם הרחוב שונה) ועל כן המיקום שלו גם מצוין, הוא אפילו קצת יותר קרוב למרכז העיר מדן פנורמה. מה שכן המלון מאוד פופולרי אצל חרדים אמידים (כי הוא גלאט כשר) אם זה יכול להפריע לכם קחו את זה בחשבון.
נובוטל - לא כ"כ מכירה אבל זה מלון יחסית חדש לעומת האחרים. הוא קרוב יותר לעיר העתיקה. שימי לב שהוא ממוקם ממש בתפר של מז' ירושלים יש כאלה שזה מפריע להם (מרגישים קצת פחות בטוח, למרות שלדעתי אין סיבה להרגיש כך) להגיע ממנו לעיר העתיקה, כותל וכו' זה ממש כמה דקות, למרכז העיר בערך רבע שעה הליכה.
קראון פלאזה ירושלים - תראי, דודה שלי מארה"ב התאכסנה שם לפני שנה וחצי ומאוד לא הייתה מרוצה, לא כ"כ יודעת למה, אני חושבת שהוא קצת יותר עממי מהאחרים (לטוב ולרע...) הבעיה הגדולה שלו היא המיקום - ממוקם בכניסה לעיר ושוב, לכל מקום חייבים רכב למרות שהנסיעות קצרות. לסיכום , באם תלכי על ירושלים - ואין כמו ירושלים! - כנראה הייתי הולכת על דן פנורמה באגף החדש או על שרתון בחדרים המשופצים. מה שחשוב שזה בחינם!!! מקווה שעזרתי, תהנו!
 

mesh2001

New member
ווואו תודה על תהשובה המושקעת!

את יודעת איך אני יכולה לברר על בילויים בירושלים? הופעות ודברים כאלה? לשעות הערב...
 

רחלונת

New member
בכיף!../images/Emo24.gif

לגבי בילויים - לפעמים באתר של עיריית ירושלים מעדכנים, אבל לדעתי הכי חכם זה שברגע שתקבעו תאריך, אם תחליטו על ירושלים, תשאלי שוב ואני אשמח לבדוק לך בעיתונים (עכבר העיר וכאלה) ואני בטוחה שירושלמיות נוספות ישמחו לעזור - כבר אמרתי, שאין כמו ירושלים? ובטח שאין כמו ירושלמים....
 

mesh2001

New member
אני נוטה להחליט על ירושלים

גם כי בא לנו ירושלים וגם כי זה יותר קרוב לתל השומר. גרתי בעברי בירושלים (לפני יותר מ 10 שנים) ומאד אהבתי את העיר. רק שאלה לך ולירושלמיות שפה - הבנתי שהעיר התחרדה מאד ורציתי לדעת אם יש מה לעשות בעיר בשישי בערב? יש מסעדות מומלצות? מקומות בילוי? אנחנו מתכננים על הסופ"ש של ה 14 - 16 ביוני (סופ"ש הבא). תודה
 

רחלונת

New member
המסעדות הכי טובות נמצאות בירושלים!

שוב, אני לא אובייקטיבית, אבל לדעתי האוכל הכי טעים הוא בירושלים. ויש המון מסעדות לא כשרות שפתוחות בשישי בערב: אדום - מסעדה מצוינת עם אווירה צעירה סטייקים, פירות ים וכו'. דולפין-ים -מסעדה שמתמחה בדגים ופירות ים , במסגרת הזמנת מנה עיקרית מקבלים גם מבחר גדול של טאפסים/סלטים מעולים ופיתות שום ממכרות ללא הגבלה. ZUNI - מסעדה חדשה שנפתחה בנחלת שבעה, תפריט גם של פירות ים, המבורגר שווה, פסטות וכו'. צ'לו - המסעדה האהובה עליי, קצת יקרה אבל סטייל סטייל, איטלקית אמיתית. לדעתי אין כמו האנטי פסטי שלהם והמוס שוקולד הוא מעדן (שם חיייבים להזמין מקום מראש, זו מסעדה ממש קטנה) בעין כרם יש כמה מסעדות - פונדק עין כרם , אנשים - מסעדות קצת פחות פאנסי אבל נחמדות עם תפריטים שיש בהם הכל. אגווה - מסעדה חדשה מאוד , שוב, עם פירות ים ובשר ובר מגניב. (רק תדעי שלעין כרם צריך לנסוע ברכב). יש עוד הרבה מסעדות אם תרצי ולגבי כתובות הכי טוב שתשאלו במלון. לגבי דברים אחרים: אין לי כרגע עיתונים אבל יש את מתחם המעבדה בירושלים שיש שם כל מיני הופעות ויש את קולנוע רב-חן שיש בו סרטים בשישי בערב (זו באמת בעיה - רק בית קולנוע אחד שפתוח ביום שישי, אבל יש בו בד"כ את הסרטים הטובים) . לגבי טיולים (קלים... בכל זאת בהריון...) במשך היום יש המון מקומות - עין כרם - לטייל באחת השכונות היפות בירושלים. העיר העתיקה - כמובן! היא מדהימה,יש את הכותל, השוק ברובע המוסלמי, מגדל דוד, טיילת החומות, מרכז דוידסון משכנות שאננים - עוד שכונה מקסימה לטייל בה. ויש עוד מלא.. פשוט לא הכל עולה לי עכשיו....
 
עונה לך כטבריינית לשעבר {לפני 9 שנים}

אבל המשפחה עדיין בטבריה עבדתי בכל המלונות האלה אני dj והפעלתי צוותי בידור בטבריה ובאילת לכן אני מכירה ממש טוב הולידי אין בטבריה {פעם היה גרוע מבחינת אוכל היום טוב יותר} קיסר טבריה {מחודש שיפרו את החדרים והלובי יש בריכה נחמדה ושרות טוב יושב על הטיילת של טבריה ונחשב למלון יקר} כרמל נהר הירדן{מזעזע}שירות חדרים איטי ולא טוב אוכל בינוני המלון עצמו ישן מאוד ולא מטופח ה+ היחידי של המלון הוא הבריכה המדהימה שלו דרך אגב כל המלונות שציינת הם על הטיילת צמוד לכנרת בכל מקרה לאן שתבחרו ללכת העיקר שתהנו
 

yrd

New member
באופן אישי מאוד אוהבת את הכנרת

ולכן הייתי בוחרת בטבריה, אבל חשוב שתדעי שרוב המלונות שציינת נחשבים ל"עממיים" (כלומר - בד"כ מלאים במשפחות עם ילדים, ועדי עובדים וכו') ולפחות "רומנטיים". יכול להיות שמבחינתך זה יתרון וכיף, אני בחופשות עם בעלי מחפשת יותר שקט. דברים שחשוב לדעת על המלונת שציינת: הולידיי אין טבריה, קצת יותר מרוחק מהטיילת ומהעיר (עד כמה שאני זוכרת דרושה נסיעה ברכב) אבל נמצא במרחק הליכה מ"חמי טבריה" (אם זה רלוונטי להריונית בכלל). גם לי זכור וגם שמעתי ממי שביקר לאחרונה, שהאוכל שם קצת בעייתי (לא מתה על אוכל של מלונות בכלל, אבל שם זה אפילו עוד יותר בעייתי) -אם אתם אוכלים שם רק ארוחת בוקר אז אין הבדל מהותי לעומת המלונות האחרים. שרתון טבריה - בעיניי הכי ברמה מתוך הרשימה הטבריינית שנתת. שוב, מלא בילדים וכו' אבל כנראה שבגלל שהוא קצת יותר יקר משאר המלונות אז נותן גם שירות קצת יותר טוב. אם אפשר להוסיף קצת כסף ולשדרג את השובר הייתי מבררת על מלונות שהם ברמה גבוהה בטבריה - רימונים גלי כנרת, המלון הסקוטי. לגבי ירושלים - מתוך הרשימה שנתת מכירה רק את השרתון וגם בו הייתי לא לצרכים "רומנטיים". המלון בסדר גמור. ארוחת בוקר עשירה (ועמוסה שמשפחות עם ילדים), מיקום מצויין במרכז העיר. והכי חשוב - איזה כיף לכם! העיקר שתהיו יחד, תנקו את הראש, תחליפו אוירה, תטענו מצברים. תמיד אפשר להביא למלון קצת פינוקים מהבית - נרות, יין, שוקולדים, ולשדרג כל חדר וכל חופשה.
 
גולדן טוליפ זה נהר הירדן

בדרך כלל הגלל המחירים הנמוכים יחסית המלון"שכונה" אבל הבריכה מהממת בכל מקרה תמיד אפשר למצוא גם את הדברים הטובים תהנו
 
למעלה