נוסף

mama25

New member
../images/Emo32.gif נוסף

כבר נפתח היום שרשור אוף אבל הוא יוחד לבישולים, אז יסלחו לי המנהלות. אני פשוט כבר לא עומדת בזה, אני גרה בבנין קומות שלכמה מהדיירים יש כלבים בבית, עד כאן הכל בסדר, אלא מה? לאחד הדיירים יש כלב קטן ומעצבן במיוחד שנובח בקול ששומעים בערך עד קצה הרחוב, למזלי אני גרה בדיוק בדירה מעליהם, והבעיה העיקרית היא שהרבה פעמים הם יוצאים מהבית ומשאירים את הכלב לבד... מהרגע שהם יוצאים פשוט אין שקט לרגע, הוא לא מפסיק לנבוח וזה בדרך כלל לכמה שעות טובות (היום למשל מ10 בבוקר והיד עוד נטויה) לפעמים, בעיקר בשבתות הם יוצאים ממש מוקדם ואז מ6-7 בבוקר-סיוט, אי אפשר לישון, לקרוא, לראות טלויזיה בשקט-פשוט כלום!!! זה פשוט זוועה, כל פעם הוא מעיר אותי בבוקר ואני מתה מעייפות ולא מסוגלת להרדם חזרה, אני מתוסכלת, עצבנית ומגיעה גם לבכי בגלל זה...(הריון או לא?) אני לא היחידה שסובלת מהבעיה, כל השכנים עצבניים ודברו איתם כבר כמה פעמים אבל זה פשוט לא עוזר. מה עושים? מישהי נתקלה במצב דומה? אני כבר משתגעת, מה יהיה אחרי הלידה? החיים שלי בכלל יהיו גהינום בקצב הזה... אשמח לתגובות, הצעות, או כל דבר בשביל לצאת מהמצב הזה. תודה.
 

א R נ ב ת

New member
../images/Emo4.gif

לנו גם יש כלב, והיה שלב שבו הוא אכן היה נובח כשהיינו יוצאים מהבית. יום אחד קיבלנו מכתב נזעם מהדיירים שמתלונן על זה ומבקש לשים לזה קץ.. הרגשנו נורא ואיום. לא ממש היה לנו מה לעשות עם זה, כי לצאת לעבודה היינו חייבים, ולמסור את הכלב כמובן לא בא בחשבון.. זה לא כאילו אפשר להושיב את הכלב לשיחה ולהסביר לו יפה שהנביחות מפריעות... לעומת זה, גם היום - בבית אחר, ועם אותו כלב (שכבר לא נובח אגב. כנראה פשוט התבגר..) - יש לנו שכנים בקומה מעל עם שני כלבים קטנטנים שנובחים בטירוף נביחות ממש מעצבנות. לא אגיד לך שזה לא מטריף לי את השכל. כך שאני ממש מבינה לליבך אבל גם לליבם של הבעלים. נחמה יחידה ומטופשת היא שזה בחורף.... ממילא החלונות סגורים רוב הזמן.. וחוצמזה סביר להניח שאחרי הלידה תהיי נורא נורא עייפה ומותשת והנביחות זה הדבר האחרון שיעיר אותך כשתצנחי לשינה מתוקה. לגבי התינוק - אומרים שהם נולדים רגילים לרעשים ששמעו כשהיו ברחם. כשהילד שלי היה תינוק אני כמעט לא זוכרת מצב שבו הוא התעורר מהנביחות של הכלב, אותן שמע בשפע בהיותו ברחם.
 

mama25

New member
החורף לא ממש מנחם

כי אני נאלצת לאטום את כל החלונות בבית בכל מקרה.
 
מזדהה ומבואסת

כל ההריון הכלבים של השכנים הפריעו לי לישון. עכשיו, איזה אושר, הם גם מעירים את אורי (ואותי, והחלון סגור...). אותם שכנים גם מעשנים לא רחוק מהחדר שלי וכמה שלו הערתי זה לא עיניין אותם. באסה.
 
למעלה