חח אחלה משחק../images/Emo13.gif
אז ככה:
יש לי אחיות תאומות...אני בטוחה שאת זה לא ידעתם...
אני הבנאדם הכי סקרן שתכירו...
אני מכורה לנס קפה...[שותה איזה 5 כוסות ביום...]
החיה האהובה עלי היא דולפין
אממ אני חולה...ויש לי דלקת בעין...כל העין אדומה והתנפחה לי...בעע
(זה כי לא עלה לי משהו אחר לספר)