משחק הפורום השבועי

עדנונית

New member
../images/Emo32.gifמשחק הפורום השבועי../images/Emo103.gif

אוקי אז פעם שעברה השתוללנו עם השמות המוזרים שרושמים לנו למעלה הפעם נילך על כיון אחר האני הפנימי שלנו כל אחד ירשום פה 5 דברים ששאר הפורום לא יודע עליו ככה שנכיר עוד יותר אחד את השני... אז יאללללללללללה לדרךךךךךךךךךך
 

עדנונית

New member
אני............

אני בכיתת מבר חחח כן כן מפגרת בעלת רצון
יש לי חבר שלוש שבועות ואני מתגעגעת עליו משהו פחד ואני מסניפה פה את החולצה שלו
אני ילדה מוזרה מאוד ...!!!טוב האמת את זה כבר כולכם יודעים...חפיף
אני לומדת בכיתה שיש בה גם שטיח מקיר לקיר וגם כיסאות על גלגלים
אני מכורה לשירי ילדות וגם די ילדותית לפעמים
 

chenwest

New member
יווווו ../images/Emo6.gifאהבתיייי חחחח

מתי הייתה הפעם הראשונה??
אני גם רוצה
אני אוהבת להתווכח על כל דבר
אוהבת לשגע אנשים בטלפוןן ובכלל-בכל מה שקשור ל"לקרצץ" אני אלופה!!!
אני חולת פיצות ופעם אפילו סיימתי מגש שלם לבד(!!!!)
שונאת טיוליםם (טוב את זה כבר אמרתי
),מחנות,ומסטיקים
מכורה לאופנועים...
חח לא היה לי כ"כ מה לכתוב עוד...
 

rachelMcfadden

New member
פיצההה../images/Emo99.gif

איך בא לי עכשיו! גמני מסוגלת לאכול מגש שלם! *למרות שהכי הרבה שהצלחתי לאכול ביום אחד היה 3 חתיכות חחחח*
 

chenwest

New member
3 חתיכות??זה הכל?? חחחח

ותאמיני לי-את לא תוכלי לאכול מגש שלם!! זה קשה חחח לא יודעת איך עלה לי הרעיון המטורףף חח סתם הייתי כזה בבית לבד בבוקר (לא הלכתי לבצפר) והתחיל להיות ממש משעמםם אז כשמשעמם מה חניי עושה??..כמובן אוכלת חח אז הזמנתי מגש ולא היה אפחד לידי..
...חיחיחי...וקרה מה שקרה
אחרי זה הרגשתי שאני מזה לא יכולה לקום מהכיסא חחחח
 

chenwest

New member
איכס אני לא יכולה להסתכל

על הדבר הזה
דוחההה בטירוףףףף כולם אומרים לי שאני מוזרה לאללה אבל..לא יכולה להכניס לפה שלי ת'דבר הדוחה הזה!!
 

rachelMcfadden

New member
חנוש אני בשוק ממךך

אני לא יכולה בלי מסטיקים אצלי זה התמכרות קשה ואת באמת מוזרה
אבל מוזר זה טוב
 
יש לי חברה כמוך חח זה מזה נוח

להסתובב עם מישי שלא אוהבת מסטיקים חחחחחחח יש יותר לעצמך חחח מסטיקים זה דבר שחייבים לכבד בו אנשים... למרות שממש לא רוצים חחח
 

chenwest

New member
../images/Emo6.gifכולם אומרים לי את זה!!

שאני ילדה חסכנית...חחחח וכן-אני מכירה מזה אהבה למסטיקים-בואנה אנשים אתם משוגעים לזה פשוטט..מישי מוציאה אצלנו מסטיק זה פשוט סכנה..חחח עושים מזה כבר משימה חשאית..בנות אומרות לי בואי תסתירי אותי שלא יראו שיש לי מסטיקים
חחחח אני נקרעתתתת
 
חח אחלה משחק../images/Emo13.gif

אז ככה:
יש לי אחיות תאומות...אני בטוחה שאת זה לא ידעתם...
אני הבנאדם הכי סקרן שתכירו...
אני מכורה לנס קפה...[שותה איזה 5 כוסות ביום...]
החיה האהובה עלי היא דולפין
אממ אני חולה...ויש לי דלקת בעין...כל העין אדומה והתנפחה לי...בעע
(זה כי לא עלה לי משהו אחר לספר)
 
גם לי יש דלקת בעיןןן חח איווו בעעע

צריך לעשות מועדון חחחחחח אתמול זה היה הדבר הכי מזעזע אברר היום זה כבר טוףףףף
 
למעלה