מעביר הודעה

android

New member
../images/Emo32.gifמעביר הודעה

שלום רב בסוף השבוע הזה ייסגר צער בעלי חיים ברחובות מטעמים כלכליים. כל החיות שיש שם יורדמו וימותו!!! מחכים שם כלבים וחתולים מקסימים המחכים לבית חם ואוהב. כל מי שיאמץ משם חיה יציל ממוות. שווה לקפוץ ולראות. המקום ממוקם ליד הקניון של גינדי ברחובות. טלפון:08-9463292 נא להפיץ את זה הלאה!!! (ההודעה לא הגיעה ממני אלא אספתי אותה בפורום בעלי חיים וחיות בית)
 

n i v1

New member
באמת עצוב.....

אגב, מי לדעתכם חיית המחמד החמודה ביותר במסע- החתול של... הכלב של... הדג של... הטארג של... הלוויתנים... הסוסים... אם אתם לא יודעים מאיפה הבאתי חלק מהחיות... תחשבו טוב...
 
הכלב של קפטן ג'ונתן ארצ'ר ../images/Emo107.gif

אבל לא ידוע לי על הרבה חיות מחמד של דמיות STAR TREK חוץ מהכלב של ENT
 
ספוט!../images/Emo54.gifספוט שולטת!../images/Emo47.gif

העם בוחר ספוט!
רק ספוט תביא שלום!
 

wranger

New member
מה../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

ספוט היא בחורה?! אהה.. נו, חתולה?
 

Bajoran Preist

New member
הממ..טוב...

היא ילדה צאצאים לא מזמן בסטאר-וורלד, אז כן- ספוט היא נקבה. דרך אגב, הם הפכו לאיגואנות והצילו בכך את האנטרפרייז, אבל זה כבר סיפור אחר :)
 

Esmena

New member
איגואנות?!?או ווול...

אני זוכרת במעורפל איזשהו סיפור עם ספוט, שהייתה טעות או מה, שהיה זכר עד שיום אחד החליטו לצאצא אותו, אז הפכו אותו להיא במחי יד לצורך העניין, אבל שכחו את הטרקים המצ´גועים. מה שלא יהיה, Cute. <נס מעודן> אני לא אוהבת כלבים. אני מתעבת את זה שהוא שם. אבל פרותוס חמוד לצ´יגעון.
 

Bajoran Preist

New member
../images/Emo6.gif

"לצאצא אותו" ? That's a new one... כן, כן, איגואנות. תשמעי, אם אני יכול להיהפך לשחף(
) אז כנראה שלא כל כך מוזר. (זה היה בפרק שכל צוות האנטרפרייז הפכו לבע"ח. בארקלי הפך לעכביש, טרוי לאמפיבית, וורף לקלינגוני מערות זועם)
 
למעלה