../images/Emo32.gif מי מרים את הכפפה?
כבר כמה פעמים אני נתקל בפורום בשאלה (שחוזרת בוריאציות שונות) אם ראוי לסייע לאורחים מזדמנים ששואלים שאלות משיעורי הבית ועד כמה? האם מתן תשובות מדכא את הלמידה העצמאית או דווקא מגרה אותה? אל תנסו לענות, כי ממילא אין לנו דרך לוודא מה התשובה הנכונה (פרט לאינטואיציה) אבל הדיון העלה לי רעיון... יש לי אתר אינטרנט שמכיל חומרים שפונים לדור הצעיר ואני מוכן להעלות שם (באחד האגפים) חומרים באריזה קלילה שיהוו (אולי) גירוי ראשוני להתעניינות בהיסטוריה... אבל, אני אצטרך עזרה. כרגע אני עובד על העלאת סיפורי המיתולוגיה היוונית ותקצירים על קיסרי רומא. אם מישהו מעוניין להוסיף חומר על מסעות הצלב, סיפורי אלף לילה וליה וכל מה שיראה לנו מגרה ומעניין, הוא מוזמן לפנות אלי ונחלק את העבודה... מישהו מרים את הכפפה?
כבר כמה פעמים אני נתקל בפורום בשאלה (שחוזרת בוריאציות שונות) אם ראוי לסייע לאורחים מזדמנים ששואלים שאלות משיעורי הבית ועד כמה? האם מתן תשובות מדכא את הלמידה העצמאית או דווקא מגרה אותה? אל תנסו לענות, כי ממילא אין לנו דרך לוודא מה התשובה הנכונה (פרט לאינטואיציה) אבל הדיון העלה לי רעיון... יש לי אתר אינטרנט שמכיל חומרים שפונים לדור הצעיר ואני מוכן להעלות שם (באחד האגפים) חומרים באריזה קלילה שיהוו (אולי) גירוי ראשוני להתעניינות בהיסטוריה... אבל, אני אצטרך עזרה. כרגע אני עובד על העלאת סיפורי המיתולוגיה היוונית ותקצירים על קיסרי רומא. אם מישהו מעוניין להוסיף חומר על מסעות הצלב, סיפורי אלף לילה וליה וכל מה שיראה לנו מגרה ומעניין, הוא מוזמן לפנות אלי ונחלק את העבודה... מישהו מרים את הכפפה?