מה דעתם תלונה על רשת מוצצים..

Nakatoma

New member
../images/Emo32.gif מה דעתם תלונה על רשת מוצצים..

והנה התלונה כי שנפרסם אותה בקרוב באתר "דוח שירות" לפני מספר חודשים קנינו שתי שעווניות למיטת נוער שכתוב עליהם במפורש שעוונית למיטת נוער בגודל 1.90X80 אתמול בבואנו לפרוש את השעוונית על מיטתו של בננו גילנו כי המוצר בשקית שגוי וכי גודלה של השעוונית מתאים למיטת תינוק. פתחנו גם את השעוונית השניה וגם היא היתה בגודל שגוי. היום ניגשנו לחנות עם שני המוצרים באריזתם המקורית ואפילו עם תג מחיר של רשת מוצצים וביקשנו להחליף את המוצרים. בעל החנות סירב בטענה שהוא כבר לא עובד עם הספק ואין לו מה לעשות עם המוצר, לדעתי זה לא רלוונטי קנינו מוצר X וקיבלנו מוצר Y. כלקוחות ותיקים שבשנתיים האחרונות רכש מוצרים בכ - 10,000 שקלים בעלי החברה צריכים להתבייש להם על היחס הלא הוגן וכל זה בשביל 18 ש"ח !!! אגב בעל החנות אמר שממש לא אכפת לו אם לא נקנה יותר שם. האם מישהו מהפורום נתקל ביחס דומה.....
 
מוצצים היתה החנות היחידה שטענה

שהם לא יכולים להחליף לנו מתנה שקיבלנו כי עברו יותר מ- 14 ימים מיום הקניה
הייתי ממש בהלם ואמרתי להם שאני מצטערת שאני לא אצא עם תינוק בן שבוע מהבית באמצע החורף
כמובן שאז הוא שתק כמו דג ונתן לי זיכוי כמו גדול - פשוט איתן התחיל לבכות ולא היתה לי סבלנות לחפש משהו אחר...
 

arc55

New member
אני לא מתקרבת למוצצים - השירות גרוע

והם חצופים בהחלפות.. ממש נורא ואיום...
 

אביטלתל

New member
למה הם צריכים לספר ?

עגלה זה לא כסא בטיחות עגלה יכולה לשמש לשנים רבות שנה שנתיים שהעגלה הייתה במחסן לא משנה לה כלום מבחינה בטיחותית
 
לא קשור לבטיחות

קשור לזה שהם מוכרים אותה במחירים של דגם חדש, וכשאת קונה עגלה את רוצה לקנות את ההכי חדשה שיש עם כל השיפורים (גלגלים יותר גדולים, סגירה אוטומטית וכו)
 

נומיסר33

New member
הבעיה עם מוצצים וגם עם בייבי קלאב

בפ"ת היא שהולך להם יותר מדי טוב והם מרשים לעצמם לזלזל בלקוחות וחבל. אבל-אולי בטווח הרחוק הם יאכלו אותה. אני הרבה פעמים מעדיפה לקנות יותר יקר בשילב בגלל השירות.
 

gaetana

New member
לא נכון לגבי בייבי קלאב בפ"ת!

עשינו שם את הקניה הגדולה וגם המון קניות אח"כ, והיינו מרוצים מהכל: שירות עדיב ועינייני (היה מלא דברים שרציתי לקחת, אבל מוכרת שכנעה אותי, שאין צורך בזה, ולא בזבזתי סתם כסף), איכות טובה, והם החליפו לי כל מה שהייתי צריכה גם אחרי 14 יום
 
דווקא הסניף שלהם באשדוד ממש בסדר

מאוד נחמדים, מחליפים בקלילות, כולם חייכניים- ממש אין תלונות. אולי תנסו שם?
 

or 333

New member
יש להם את השירות הכי גרוע

בהריון הלכנו למס' חנויות והכי התלהבנו ממוצצים הבעיה שהשירות שלהם ממש לא טוב וקלטנו את זה מההתחלה אבל לצערי מה שרצינו לא היה באף מקום אז חילקנו את הקניה את המיטה והשידה קנינו שם והם התחייבו להביא את השידה עד מועד מסויים ורק לאחר מס' טל' צעקות ופניה לבעל המקום הדברים זזו חוץ מיזה שהם רצו לגבות מאיתנו הובלה יותר ממה שצינו בהתחלה לא ויתרנו והם הורידו את המחיר למה שהובטח בהתחלה בסופו של דבר זה הגיע והיתה בעיה עם השידה הרמתי טל' ואחת הבנות אמרה לי תפני למישכל אני ממש התעצבנתי ואמרתי לה שאת הרהיטים קניתי לפני מס' שבועות מהם והם אחראים למוצר ואם הם לא יגיעו אלי אני אדאג לפנות לגורמים המתאימים אחרי חודשיים של טל' סוף סוף החליפו את השידה בקיצור ההרגשה היא שמסתכלים על הלקוח מלמעלה ולא בגובה העיניים ואת זה אמרתי לבעל המקום שמבחינתי הוא פיספס כי יכולנו לקנות את כל הדברים אצלו למי שיש איתם בעיה זה רק בדרך הקשה
 

gaetana

New member
הם ממש על הפנים בנושא השירות

ונתקלנו בזה בפעם הראשונה שבאנו לקנות שם. או חצופים או עדישים. אני נאלצתי להתלונן על מוכרת אחת לבעל החנות, אבל נראה לי שזו המדיניות של הרשת. אגב, בכלל לא זול שם, למשל בקבוק פלא של פלייטקס עלה יותר מאשר בסופר-פארם. לא מתקרבת אליהם
 
../images/Emo31.gifרשת מוצצים-מזעזע

הלכנו פעם אחת לשם והיחס שלהם היה ממש נורא ביותר.כששאלנו על מוצרים שונים ניתקלנו במוכרות לא מקצועיות ולא מסבירות פנים. הכי מומלץ זה בייבי קלאב בחולון ממש אחלה כמה פעמים היה לי צורך לתקן את העגלה קבלתי עדגה חלופית יחס אדיב וממש מקצועיות.אנחנו אוהבים לקנות שם מרגישים כמו בבית.
 

annes

New member
דווקא בייבי קלאב חולון עשו לנו ברז

הזמנו מהם את השידה והמיטה, והסתבר שהם הראו בתצוגה סט של טל, אבל בעצם מכרו סט של שניר-בבה, שהמיטה בו שונה - התעקשנו שיחליפו לנו למה שהזמנו, על פי מה שראינו בתצוגה, והיינו צריכים לחכות עוד 4 שבועות לקבל את מה שהזמנו - כשניסינו לפנות אליהם בטלפון לא עזר בגרוש, דחו אותנו בלכו ובואו, לזכותם יאמר שכשהגענו במיוחד לחנות ,עם תמונה של מה שהם פרסמו באינטרנט שהיה אצלם בתצוגה ומה שהגיע אלי הביתה, המנהל מיד התקפל והזמין לי את הסט של טל שהם פרסמו - אבל בכ"ז שמחתי מאד שלקחתי את הרהיטים כבר בשבוע 32, ולא חיכיתי לאחרי הלידה, כי אם היו לי את כל העצבים האלו אחרי הלידה הייתי משתגעת...המוכרות במוצצים אמנם לא משהו, אבל יש פערים משמעותיים שמחירים של צעצועים לפחות (למשל, ראינו שם את גינת הציפורים של פישר-פרייס ב-139, ובשילב זה במבצע ב-179 עכשיו אבל היה 219...)
 
../images/Emo45.gifגם אנחנו קונים כמעט הכל בבייבי

קלאב חולון ומאד מרוצים. תמיד מחליפים מה שצריך, גם כמה פעמים. המנהל בחור אדיב ונעים שתמיד מוכן לעזור. חלק מןהמוכרות מעצבנות אמנם, אבל זה קורה לי בכל מקום
 

noga30

New member
בייבי קלאב חולון ../images/Emo45.gif

מבעל המקום קיבלנו יחס מעולה כשהיינו צריכים להחליף חלק במיטה, וגם בהחלפות של מוצרים אחרים הם ממש בסדר
 

or 333

New member
השירות הכי טוב בבייבי קלאב

גם בהחלפות ולא משנה כמה זמן עבר וגם המחירים שלהם זולים מאד הם אדיבים ונותני השירות הכי טוב שנתקלתי מומלץ ביותר
 

ממליצצה

New member
חדשה בפורום..וגם אני אוהבת לקנות

בביבי קלאב , לא סבלת את שילב במיוחד לא את המחירים שלהם. בפ'ת בייבי קלאב מאוד נחמדים והמחירים שלהם סבירים ביותר, לא צריך לנסוע עד דרום ת'א יותר..
 

Kמיקמי

New member
מאד המליצו לנו על מוצצים ושהלכנו

לשם כשחיפשנו מיטה שידה וכו..לפני הלידה לא התחברנו אליהם בכלל. תמיד היתה הרגשה כאילו מנסים לדחוף מוצרים ולא נעימים במיוחד. אנחנו קנינו בסוף את המיטה והשידה משילב (כי רק שם מצאנו משהו שאהבנו) וכל השאר בביבי קלאב חולון שהיו ממש אחלה
 

mevav1

New member
גם אני לא מרוצה ממוצצים,אבל מהשירות

אין לי מושג כי לא הייתה לי בעיה עמם. אני לא אוהבת אותם רק בגלל שהמוכרות שיא החוצפניות והלא אדיבות שיכולות להיות. הן גם עושות טובה שהן מוכרות לך וגם לא יודעות מה את רוצה מהן. הייתה רק אחת שהייתה בסדר וזה היה כשקנינו את כסא הבטיחות אומגה עלית. רק אז היא הייתה בסדר. ככה כשחיפשתי ישבנון לא מזמן וסיר וכד',עשו לי פרצופים. אז נכון,קניתי מהם לבסוף כי הם הכי זולים יצאו אבל להבא אעדיף לקנות בשילב ולדעת ששם לפחות יש אבא ואמא ומוכרות אדיבות ומנוסות.
 
למעלה