אני מחפשת את המעסה אתה כאן תותח עיסוי
1 1אישה יפה1 New member 23/1/03 #10 יווווו מתי המסיבההההה???????? כמה עולה???????????. איפה מבררים????????
ק ק ו ש ק ו ש New member 23/1/03 #11 זה עם בוני אם וזה ביום שישי בערב ביום שישי הזה... מסתבר שאתם לא מקשיבים לירון אשבל כי אחרת הייתם יודעים
זה עם בוני אם וזה ביום שישי בערב ביום שישי הזה... מסתבר שאתם לא מקשיבים לירון אשבל כי אחרת הייתם יודעים
1 1אישה יפה1 New member 23/1/03 #12 אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף איזה באסה אבל בטח יהיה שוב פעם, אז נחכה לפעם הבאה
O orit27 New member 23/1/03 #19 למה לצעוקקקקקק../images/Emo6.gif אנחנו פה........... לא הלכנו לשום מקום