מדור חיפוש קרובים

זה עם בוני אם וזה ביום שישי בערב

ביום שישי הזה... מסתבר שאתם לא מקשיבים לירון אשבל כי אחרת הייתם יודעים
 
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

איזה באסה אבל בטח יהיה שוב פעם, אז נחכה לפעם הבאה
 

orit27

New member
למה לצעוקקקקקק../images/Emo6.gif

אנחנו פה........... לא הלכנו לשום מקום
 
למעלה