לשבוע חדש

בקשת עזרה OFFית...

בקשה קטנה. אם יש כאן מישהו או מישהו שעובד או יש לו קרוב או חבר טוב שעובד ברשם העמותות- אנא! אני זקוק לעזרה של מישהו שיכול לבחון את התיק ולומר מה צריך בדיוק. התקשורת שלי איתם בירוקרטית וכל שאלה שלי נענת רק לאחר כחודש וחצי- וכך הכל איטי ועלול לסכן הרבה. מאוד יעזור לי....מאוד!!! תודה.
 

florentin

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo32.gif פראי - שיפוצניקים בעמק ../images/Emo35.gif

בוקר טוב
רכשנו בית
ואני זקוקה לבעלי מקצוע מאזור עמק יזרעאל - יקנעם - רמת ישי - טבעון וכו'. דרושים:
סייד
שיפוצניק (לעבודות בסיסיות - החלפת חרסינות, הורדת מקלחון וכאלה)
מנקה - לפעם - פעמיים. כאלה שאתם יודעים שמומלצים ולא יסבנו אותי (אני ועמידה מול בעלי מקצוע זה לא הולך...
) תודה!
 
../images/Emo207.gif ל-../images/Emo32.gif - טכנאי מזגנים בחיפה

גם אני לא יודעת איך לחפש ושלא יסבנו אותי... קנינו בית מקסים לא היה צריך לשפץ - צבענו בעצמנו ולאט לאט אנחנו משדרגים כל דבר בעצמנו. יש מזגן מרכזי רועש בטירוף לא נראה לי שזה תקין צריכה בעל מקצוע אמין יש למישהי/ו? אשמח להמלצות במסר גלי
 

מיכל2006

New member
שרשור חגיגי וטעים../images/Emo171.gif../images/Emo172.gif

כן, זו אני... מיכל שכל הזמן מתלוננת, מוצאת לי זמן ללקט מתכונים לקראת החג. (רק שתדעו, שהמצב של בובי המתוק משתפר בזכות הזנטק כנראה ואני התחלתי טיפה לנשום) אז ככה, כל אחת תצרף לכאן מתכון לכבוד החג, משהו מוצלח כזה, ועם אוסף מתכונים חלביים אולי נוכל להזמין אורחים לחג... אני מתחילה: פסטה וקשואים: מכינים פסטה ע"פ ההוראות. מטגנים במחבת 3 קשואים מגוררים גס + בצל חתוך לקוביות כשהקשואים רכים מוסיפים 2 כפיות שום כתוש ממשיכים בערבוב, ושמים לב שלא נשרף למטה. כשהכל רך מוסיפים חצי כף אגוז מוסקט חצי כף מלח (מתקנים אם צריך) וכוס ורבע שמנת מתוקה לבישול מנמיכים את האש, ולאחר כ10דק' סוגרים. שופכים על הפסטה.
 
אבל למה לא לשרשר?

זה שייך לאוף טופיק. אני יודעת שבפורומי הורות שונים זה מצדיק שרשור נפרד, אבל בבקשה אל תשכחו שהמטרה העיקרית של הפורום שלנו הוא תמיכה במיניקות ומענה לבעיות בהנקה.
 
../images/Emo62.gif היום ב-../images/Emo43.gif אנשים ../images/Emo205.gif

תחרות צילום החתולים הגדולה של פורום חתולים נכנסת לשבוע הרביעי שלה! צילמתם את החתול שלכם בפוזה מגניבה או אומנותית במיוחד? השתתפו בתחרות של פורום חתולים בחסות פורינה פרו פלאן וחברת פייזלי (יבואנית צעצועי petstages) ותוכלו לזכות בפרסים שיעשו לחתול שלכם את השנה. לפרטים נוספים, הקליקו כאן: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/communityEvent.asp?id=45737
תחרות סלינו על כתפינו צילמתם את טקס הבאת הביכורים, ערימות החציר, שבעת המינים, ארוחת החג החלבית או את הילד עם טנא ובגדים לבנים? שלחו את התמונות לתחרות בתפוז
אלבומים
ותוכלו לזכות בפרסים. לפרטים נוספים: http://www.tapuz.co.il/Albums/contests/contest.asp?c=58
ת.ל.מ. אורנים מזמינים את גולשי תפוז להרצאה נוספת. ההרצאות לגולשי תפוז בחינם עם הצגת קופון (בקישור המצורף) . הפרעות קשב וריכוז בקרב מבוגרים - האם אותה גברת בשינוי אדרת? מרצה: ד"ר ג'ים פריש- פלאס, פסיכולוגודאי שמעתם על ילדים שקשה להם להתרכז בכיתה, להתארגן למטלות פשוטות ומורכבות בבית ובחברה ולא מעט פעמים גם בעלי אנרגיה יתרה או" מפוצצת" שמצד אחד עלולה להרגיז ילדים ומורים ומצד שני מאפשרת עשייה רבה ומגוונת. פעם חשבו שהתסמונת של היפראקטיביות וקשיי ריכוז נעלמת בגיל הנעורים. היום ידוע לנו , אנשי המקצוע, שהתסמונת ממשיכה אצל מבוגרים רבים , אם כי בהסוואה . האם אתם או מישהו קרוב אליכם מתחיל משימות בהתלהבות אבל משאיר אותן לא גמורות בדרך? האם לא ידוע לכם מדוע אנשים מסביב כועסים עליכם בגלל כמות הדיבור, האימפולסיביות, לא נותנים לבן אדם השני לסיים משפט כי נכנסים בהתלהבות? האם בן/ בת הזוג מתלונן שמדברים אליך והמבט שלך מסתובב במקומות אחרים? לADHD סימפטומים רבים אשר יכולים להשפיע על תפקודנו ויחסינו בעבודה, בחברה, בזוגיות ובהורות. אם האמור מוכר לך, ייתכן שיש לך סימפטומים של ADHD לא מאובחן. ההרצאה תציג את מאפייני התסמונת בקרב מבוגרים. ההרצאה תתקיים בת.ל.מ. אורנים - המרכז לטיפול פסיכולוגי, ייעוץ ואבחון ביום ב' 12/6/06 בשעה 20:30. להרשמה מוקדמת ופרטים נוספים 04-9831135 להורדת קופון: http://www.telem.org.il/tapuz_bonus.html
 
הפרעת קשב אצל מבוגרים בת.ל.מ

בהמשך לשיתוף פעולה הנערך זה השנה השנייה בין פורטל "תפוז" לעמותת ת.ל.מ. הנכם מוזמנים חינם להרצאה בנושא: הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים- האם אותה גברת בשינוי אדרת?
ההרצאה תתקיים בת.ל.מ. ת"א, המרכז לטיפול פסיכולוגי, ייעוץ ואבחון ביום ג´, 30/5/06 בשעה 20:30.
מרצה: ד"ר רינסקי, פסיכיאטר, מנהל היחידה להפרעות קשב וריכוז בת.ל.מ. חדרה הרשמה מראש חובה בטלפון 03-6990511 או [email protected] במייל בציון שם, כתובת ומספר טלפון לכניסה חינם יש להדפיס ולמלא את הקופון בקישור הבא: http://www.telem.org.il/tapuz_bonus.html אבחון הפרעות הקשב אצל מבוגרים מבוסס על תובנה שהתפתחה בשנים האחרונות, לפיה ההפרעות הקשב והריכוז של הילדות אינן נעלמות בגיל ההתבגרות. הם נשארות ועוברות התפתחות יחד עם שאר מרכיבי האישיות. ההפרעה מאופיינת בשלושה מרכיבים קליניים: הפרעת קשב, אימפולסיביות ופעילות יתר. כפי שהולך ומתברר יותר ויותר, רוב הילדים הלוקים בהפרעת קשב הופכים למבוגרים עם בעיות דומות: ההיפראקטיביות לרוב נעלמת וגם הרבה מהאימפולסיביות, בחלק מהאנשים, מתרסנת. בכל זאת גוון של אימפולסיביות נשמר, הנטייה להחליט החלטות מתוך תחושה של דחיפות המלווה במודעות שזה נמהר ופחות טוב (אין לזה קשר כלל למידת התבונה). המחקר מראה שלילדים שאובחנו כלוקים ב-ADHD הורים עם קווים בולטים של התסמונת – האם זהו אותו מצב מדובר שבו הורים יורשים מילדיהם את התסמונת? (בדיחה...) אנשים מבוגרים עם הפרעות קשב מתאפיינים באמוציונאליות, הם פגיעים ו-"לוקחים ללב", עפ"י רוב מהירים לכעוס ומהירים לסלוח (לא תמיד!). במיטבו זהו טיפוס יצירתי וחסר מנוחה, אך במגרעתו מתקבל טיפוס תת-הישגי המחליף עבודות לעתים קרובות, מאחר לעבודה, מתקשה למלא משימות, שוכח דברים- חפצים ושמות, ממורמר ולא פעם מדוכא. ההתקדמות במחקר יצרה כלים אבחוניים וטיפוליים מצוינים ומסתבר שבידי מומחה לדבר הבעיה ניתנת לאבחון וטיפול בצורה טובה מאד. ההרצאה תדון במאפייני ההפרעה ובדרכים לפתרונה.
 

petit choux

New member
../images/Emo32.gifמוביל מומלץ?

אנחנו עוברים בסוף חודש הבא ואנחנו מחפשים מוביל טוב ואמין תודה
 

florentin

New member
רמז - באיזה אזור? אות אהו"י? משהו?

סתאאם - תני יותר פרטים נוכל לעזור. באזור הצפון אני יכולה לתת לך שם - במסר.
 

נטלי22

New member
ממליצה בחום על "ויקטור"

050-5439258 הוא העביר גם את ההורים שלי לפני כמה שנים וגם המון חברים ומכרים שלי ושל אחותי, וכולם היו מרוצים מהם עד הגג. צוות מעולה, שעושה עבודה מסודרת ומהירה. הם גם אורזים בשבילך אם את רוצה (בתוספת מחיר כמובן). מומלץ מאוד.
 

נועה0908

New member
ממליצה על האחים דדוש מהוד השרון

היי, הובילו לי מספר דירות להורי ולמשפחתי והם ממש בסדר גמור.. בהצלחה
 

tonti

New member
הובלות גב ההר

מאיר ספרא ואחיו: 050-8452383 02-9978757 קיבלנו עליהם המלצה משתי משפחות שעברו איתם. ובאמת היה מצויין. גם זולים. גם חרוצים, גם דייקנים. ועדינים. לא רצו שנכתבו שביר על כלום כי לכל ארגז הם מתייחסים כשביר. לא הסכימו לקבל טיפ כי זה כלול במחיר.
 
למעלה