למשועממים בשנינו
משחק

chenwest

New member
../images/Emo32.gifלמשועממים בשנינו../images/Emo9.gifמשחק../images/Emo26.gif

אני מכריזה בזאת על פתיחת שרשור הנשיקות
כל אחת משרשרת את מי הייתה רוצה לנשק ברגע זה..לידיעתכם-למרות שאני בטוחה שהם מספר ראשון בשבילבן בננות-לאא מישו מווסטלייףוהוא ל
אני ראשונה-מישו שקוראים לו יניב
הייתי מאוהבת בו בכיתה ח' ועכשיו כשאני נזכרת בו
חח מושלםםם יאללה תמשיכו אותי
 

chenwest

New member
אוחח כמה טעויות חחחח ../images/Emo122.gif

*שביננו... *בשבילכן..
 

chenwest

New member
לאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ע-כ-ש-י-ו!!!אני רוצה לשמועעע שם של מישו
אני כן אמרתיי..למרות שזה באמת מביךך חח במיוחד בעובדה שזה היה בכיתה ח' (
) יאללה...חנוש חנושש...חחחחח
 

chenwest

New member
אווווווווווו....בואו נהיה תינוקות

לשניה טוב?? חחחח חנוש ודניאלל לנצחחח...שתי נשיקות במצחחחח דניאל וחנושש לעולמיםם שתיי ננשיקות ב...תחתונים
חחחחחחח
 
*תינוקת לשניה...*

חנוששששששששששש..ויניבב לעולמיייייייייייייייייייייים.. שתי נשיקות בתחתוניייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חחחחחחחחחחחחחחפפפ
 

chenwest

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

חניי רק אנחנו שרשרנוו חחחחחחחחחחחחח שמת
?????? חחחחח יאללה איזה ביישניות!!!!! רותמהה איפה נעלמת????
 

Miss You Nights

New member
חחחח חנוש יא גזורה ../images/Emo163.gif

חחח טוב יאללה אני יתוודה גםם ... ואם כבר כיתה ח' חחח היה לי חבר בכיתה ח' היינו ביחד חצי שנהה ובסוף נפרדנו על כך שהוא התאהב בחברה הכי טובה שלי חחח ויאללה להתוודות אני דלוקה על בחוצ'יק חמוט בשםםם .. קובבההה חחחח... סתם קוראים לו קובי ...
 

chenwest

New member
../images/Emo163.gif

כל הכבוד רותמה!!! חחחחחחחחחח אהבות של כיתה ח'
חחח כמה פלצנים היינו
 

Miss You Nights

New member
חחח אשכרההה ../images/Emo163.gif

אבל זה כזה מצחיקקקק... חחחח את כל פעם מסתכלת על העבר שלך ואומרת איך היית ככה או ככה חחח .. נקווה שיצא משו עם קובבה חחחחחח.... הוא חמוטייי ...
 

chenwest

New member
../images/Emo9.gifנכון....חחחח

האהבות הכי יפות חחחחחחח יאללה בננות
פרשתי...
לאב יווווו לילה טוב
 

Miss You Nights

New member
ללה טוווףףףףף!!! ../images/Emo163.gif

חלומות פ(ג)ז לשתיכןןןןןן מוווווווווווווווווווווווווווווואהה נקווה אולי מישו ימשייךך חחחח ..
 
|שורקת|../images/Emo6.gif נמ.. את מי אני רוצה לנשק

.... נמ.............באמת באמת אבל
אפחד
אם זה לא מפורסם.. אז... לאאאאאאאאאאא
 
למעלה