../images/Emo32.gifלמשועממים בשנינו../images/Emo9.gifמשחק../images/Emo26.gif
אני מכריזה בזאת על פתיחת שרשור הנשיקות
כל אחת משרשרת את מי הייתה רוצה לנשק ברגע זה..לידיעתכם-למרות שאני בטוחה שהם מספר ראשון בשבילבן בננות-לאא מישו מווסטלייףוהוא ל
אני ראשונה-מישו שקוראים לו יניב
הייתי מאוהבת בו בכיתה ח' ועכשיו כשאני נזכרת בו
חח מושלםםם יאללה תמשיכו אותי
אני מכריזה בזאת על פתיחת שרשור הנשיקות