ליום שלישי............

אנחנו טסות לארה"ב ../images/Emo160.gif

אני וביתי בת השנה וחצי טסות לארה"ב ואני מאוד חוששת מהטיסה איפה היא תשב? איך אעביר את הזמן איתה? מה היא תאכל? הרי לא מגיע לה גם אוכל.. אשמח מאוד לקבל עיצות מבעלות נסיון תודה
 

anny12

New member
../images/Emo32.gifליום שלישי............../images/Emo32.gif

סתם משהו שראיתי ומאוד מצא חן בעיני....
 

olgaer

New member
מה אתן אומרות על זה?

אתמול היה אצלי איש מכירות של הוצאה לאור אחת שמוכרת סדרות ספרים שונים. הזאת שהוא הביא מיועדת לגילאים של יובל ( ומעלה (0-4). היא כולל 18 ספרים + בובה+DVD+מדבקות להדבקה בתוך הספר+מדבקות עם תרגום מלא של תכנים לרוסית (נניח לסבתא). המחיר לאור שבוע הספר 75 ש"ח * 12 תש'.
 

anny12

New member
היי אולגה, יש לי אותה , העבירו לי אותה מילד

שהיום בן 17 . סדרה מדהימה, ספרים עמידים והתוכן ממש משעשע ומהנה. 3 הילדים שלי אהבו ועדיין אוהבים.
 

לקש

New member
אני לא ממליצה

לא אוהבת את הציורים והטקסט. יש ספרים יותר אינטיליגנטיים...
 

anny12

New member
זה ילד, ילד קטן, מה רע בספר קליל ונעים

יש תמונות של חיות, העברת תחושות ועוד מגוון תחומים מחיי היום יום והמחיר ממש לא יקר.
 

לקש

New member
אין שום דבר רע...

היא שאלה אם ממליצים. אני לא מוצאת בספרים האלה שום דבר מעניין וחוץ מספר אחד גם הבן שלי לא. אני לא קונה משהו שלא מוצא חן בעיניי גם אם הוא זול. אבל הכי טוב לראות בעצמך ואז להחליט.
 

anny12

New member
לכתוב יש ספרים יותר אינטליגנטיים זה מעיד על

זלזול הן בצד הקורא והן בצד כותב הספר.
 

אמיתמי

New member
שמעתי על הספרים האלו דברים מתלהבים

אני באופן אישי, לא הייתי קונה ספר לפני שהייתי קוראת אותו ממש.
 
הכל כתוב בתנך

איש עסקים הגיע לעיירה לצורך עסקיו. בערב האחרון לשהייתו, בעודו מתכונן בחדרו שבמלון לדרך חזרה הביתה, התחוללה סופה שניתקה את החשמל, שיתקה את התחבורה ואילצה אותו להישאר בחדר ללא מעש ובלי יכולת לצאת. לאור תאורת החרום חיטט במגרת השידה שלמראשות המיטה ומצא ספר תנ"ך. אחרי שעלעל בו מעט טלפן למרכזיה כדי לברר מה המצב ומתי יוכל לצאת לדרכו. מאחר שלא היו כמעט אורחים במלון, וגם המרכזנית נתקעה בו בגלל הסופה, התארכה השיחה, ובסופה סכמו השניים שבסיום המשמרת שלה תעלה המרכזנית לחדרו להמשך ההכרות. המרכזנית הגיעה לחדרו ואחרי ששוחחו ולגמו מספר כוסיות בצוותא, עברו השניים למיטה ושם תינו אהבים עד חצי הלילה. כשנחו זו לצד זה, עייפים ומותשים, אמרה האישה: "אם היו אומרים לי שאסיים את המשמרת שלי בתינוי אהבים עם אדם שאני לא מכירה – לא הייתי מאמינה." "אני דווקא כן ידעתי שזה מה שיקרה", אמר הגבר. "איך יכולת לדעת ?", שאלה האישה. "זה היה כתוב בתנ"ך", הוא ענה. "מה, באמת ? באיזה ספר ? באחד מספרי הנביאים ?", שאלה האישה. "לא", ענה לה הגבר, פתח את התנ"ך והראה לה שרבוט בכתב יד גס על הדף הראשון שזה תוכנו : "לכל המעוניין - המרכזנית של משמרת אחה"צ נותנת !!!"
 
ועוד משהו נחמד

בעל ואישה במיטה, פתאום הוא מסתובב אליה, שולח יד כמו מגשש אל עבר הכרית שלה, סביב ראשה.... ממשיך סביב מתניה כמו מצייר את גופה, מעביר יד על החזה ועל הבטן .. "כן כן אל תפסיק " היא אומרת לו, הוא ממשיך למשש את גופה, מרים את השמיכה ושולח יד אל הרגליים שלה...ממשש ומגשש סביבן.... ולפתע מפסיק. "למה הפסקת" ? היא שואלת מאוכזבת. "מצאתי את השלט."
 

anny12

New member
גדול!!!!!!../images/Emo6.gif

מזל שהיא לא חיפשה את השלט, במקרה ו..............
 

מקסי2

New member
אמא

I was out walking with my 4 year old daughter. She picked up something off the ground and started to put it in her mouth. I took the item away from her and I asked her not to do that. "Why?" my daughter asked. "Because it's been on the ground, you don't know where it's been, it's dirty and probably has germs" I replied. At this point, my daughter looked at me with total admiration and asked: " Mommy, how do you know all this stuff? You are so smart." I was thinking quickly. "All moms know this stuff. It's on the Mommy Test. You have to know it, or they don't let you be a Mommy." We walked along in silence for 2 or 3 minutes, but she was evidently pondering this new information. "OH...I get it!" she beamed, "So if you don't pass the test you have to be the daddy." "Exactly" I replied back with a big smile on my face.
 

אכדית

New member
קצת ../images/Emo32.gif צריכה המלצה לצלם לאירוע

באזור המרכז ובמחיר שפוי
אפשר גם במסר
 
למעלה