ליום רביעי

צריכה המלצה:מה עדיף מלון המלך שלמה או דן

באילת? יש לנו אפשרות לנסוע כל המשפחה (2 ילדים בני 6 ושנתיים) מהעבודה. המחיר לדן אילת יקר יותר ב800 ש'. אשמח לקבל המלצות שלכם ל2 המלונות
 

גילור

New member
באופן אישי, בעיני אין מה להשוות בין השניים

דן אילת מעולה! במלך שלמה אמנם יש יותר פעילויות לילדים אבל המלון מאוד מאוד המוני ועממי מבחינת האוכלוסיה שמגיעה אליו. מאוד צעקני. דן אילת יותר "פלצני" ובאופן אישי, בעיני, ברמה הרבה יותר גבוהה. תודעת שירות גבוהה ביותר ושירות מעולה!
 

טלטוש

New member
מסכימה עם גילור

חושבת שדן הרבה יותר איכותי - אבל בשביל הורים יותר מאשר הילדים המלך שלמה - המוני אבל הילדים שלי נהנו מכל רגע והבת שלי כבר חצי שנה מדברת על זה שהשנה נלך שוב למלך שלמה (אז יש לנו ברירה? מזמינים שוב למלך שלמה....)
 
במה המל שלמה יותר מתאים לילדים?

כי במהלך היום בכל מקרה אנחנו בבריכה. והבנתי שגם בדן יש מועדון בערב לילדים.לא?
 

טלטוש

New member
במלך שלמה יש מועדון ילדים שפתוח לכל אורך היום

יש הפעלות במועדון (כמו בכל בתי המלון) עם המון חדרי הפעלה (מחשבים גם לקטנים וגם לגדולים, ציורים, הצגות, הפעלות וכו') וכמובן גם בערב יש הפעלות בכל מקרה לדעתי (הסובייקטיבית לחלוטין..) שם מועדון הילדים הטוב ביותר שהיינו בו עד כה באילת. חוץ מזה גם האוכל היה טעים לי...
 

shani74

New member
מוזר, הייתי בהמון מלונות באילת

בכל מיני רמות, אבל מעולם לא חשבתי לסווג אותם לפי סוג האוכלוסייה שמגיעה אליהם.
 

גילור

New member
את לא ואני כן. לי לא נעים להיות בבית מלון שבו

האוכלוסיה רועשת, צעקנית, המונית. כשאני בבית מלון אני מחפשת גם קצת שקט ולא צרחות וולגאריות
 

falou

New member
זה פקטור מאוד משמעותי בחופשה...

ראיתי פעם סרט על משפחה שמצאה עצמה במפתיע בכפר נודיסטים...
 
צריכה עזרה ברכישת מקרן

אני מחפשת לרכוש מקרן למשרד לא ממש מבינה בנושא, מה חשוב, מה זה כל המספרים שיש שם וכו'. מחפשת משהו לתליה, איכות סבירה בהתחשב בזה שהשימוש שלו לא יומיומי, אין צורך ברמקולים יקרים כי מיועד בעיקר למצגות. לא מחיר בשמיים אלא לכיוון עד 7-8 אלף ש"ח תודה
 

תירתיר

New member
../images/Emo26.gifבנושא תאונת דרכים

מישהו נכנס בנו מאחורה, לאוטו שלנו אין נזק נראה לעין (ב"ה) בגלל שהוו-גרירה בלם את זה.הרכב הפוגע נדפק כהוגן. אנחנו רוצים לבדוק אם וו הגרירה עדיין תקין, ואם שלדת המכונית ניזוקה. אני כמובן צריכה חוות דעת של שמאי, השאלה מי אחראי על מימון בדיקת השמאי?
 

falou

New member
הביטוח אחראי

אבל חשוב מאוד לבדוק נזק לשלדה. אל תזניחו, כי הוו אומנם מנע נזק לפח, אבל העביר את אנרגיית הפגיעה לשלדה.
 

falou

New member
לכי לפורום 124 בתפוז

ובאתר www.hometheatre.co.il יש שם מנהל בשם עופר לאור, שהוא אחד ה-מומחים לנושא וידאו בארץ. באתרים אלו בד"כ עוסקים בציוד ביתי, שאיכותו גבוהה יותר (וגם המחיר...), אבל אולי גם יוכלו להציע ציוד למשרד.
 

lulyK

New member
../images/Emo26.gifאני זוכרת שיש פה כמה מעצבים/ות גרפיים:

אני מאד אשמח אם תוכלו לומר לי כמה נהוג לבקש היום עבור עיצוב לוגו + ניירת בסיסית, לא כולל הפקת דפוס. הלקוח הוא עצמאי בעל עסק קטן. המון המון תודה, כבר שלוש שנים שלא נתתי הצעות מחיר ולא בא לי להתפדח אם המצב מאד השתנה.
 

elga06

New member
מלון דן עדיף אבל לילדים רק מג'יק פאלאס מתאים

 

jo1977

New member
עם הילדים? עדיך כמובן למלך שלמה!!!

יש שם המון פעילות לילדים
 

falou

New member
כמו שכתבו, דן מלון ברמה יותר גבוהה

אבל עם ילדים אני הייתי מחפש מלון בו ארגיש יותר חופשי עם האינדיאנים ומנהגיהם השונים (אוכל על הרצפה וגלידה בכל מקום, טורניר כדורגל במסדרון, התגוששויות בבריכה וכו') ומלון שיש בו יותר פעילויות לילדים. אנחנו מאוד נהננו ב-Royal Gardens, מלון הדירות של מלון הכלבה המלכותית, דווקא בגלל שהוא יותר "עממי" באופיו. במלון יותר מפואר היה כל הזמן צורך לרסן את ילדי השבט מלהחריד את מנוחת הדיירים.
 
למעלה