לאיילה יש תואר?

havasi

New member
לומד כלכלה וניהול בפתוחה

ראשית חייב להסכים לגבי כול הנאמר עד כה. אין ספק בכלל. רמת הלימודים באופ הכי קשה מבין כול האוני בארץ. ההבדל המרכזי בין האופ להאוני האחרות הוא .אצלנו החומר לימוד הוא הספר .משמע אין דבר כזה ולא קיים דבר כזה .שהמרצה מחליט להוריד חלק מהנושאים הנלמדים לקראת הבחינה או מחליט לוותר על נושא מסויים .גם אם מדובר בנושא הקטן ביותר. באוני אחרות לפחות ברובם .החומר הוא המרצה .משמע הוא מחליט מה ילמד בשיעור ומה יהיה בבחינה כלומר הוא יכול להוריד נושאים כרצונו .ברור לא נגזים והוא לא יוריד מסות של חומר אבל עדין יש לו את ההאפשרות הזו .והיא קיימת אין ספק בכלל.ולכן זה כאן הקלה משמעותית ללומדים באוני אחרות שלא האופ סטודנט לקראת סיום התואר בהצטיינות.
 

FloorFiller

New member
אני לא יודע מה את למדת,אבל אני דווקא בא מתחום

הכלכלה באונ' ואני יכול להעיד מניסיון לגבי כלכלה. קודם כל צריך לציין שקבלה לאונ' תלויה בתנאי קבלה (שאין בפתוחה). ככה שלעבור פסיכומטרי ולהיות בעל תעודת בגרות עם ממוצע גבוה זה לא קל לכשעצמו - בטח כשמדובר בקבלה למסלול כלכלה ו/או חשבונאות שהם בעלי תנאי קבלה גבוהים מאוד עקב ביקוש רב. דבר שני, אני מכיר אישית סטודנטים שעברו מהאונ' הפתוחה במסלול כלכלה/חשבונאות לאונ' רגילה במהלך הלימודים (לאחר שעשו כמה קורסים בפתוחה) ולרובם היה הרבה יותר קשה באונ' (זה התבטא בממוצע ציונים נמוך יותר מן הסתם) וחלק אף נאלצו לפרוש כי נכשלו. ככה שזה לא מדויק להגיד שיותר קשה באונ' הפתוחה. קשה יותר לסיים שם תואר רק בגלל חוסר המסגרת ולוח הזמנים המחייב, אבל לאו דווקא בגלל הרמה והדרישות. ורק כדי שלא יקטלו אותי... זה לא כדי להגיד משהו על אלירז, לא מכיר אותו, רק כי רציתי להגיב בכללי לגבי מה שאני יודע.
 

שירי111

New member
לא התכוונתי שקשה בגלל הרמה, התכוונתי שקשה

בגלל כמות החומר שצריך ללמוד לבד. אני לא לומדת כלכלה, אז אני לא יכולה להגיב לך על הקושי במסלול הזה.
 
מממממ... קצת חולקת...

מכירה אנשים שסיימו תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה בניהול וכלכלה... וכשהמשיכו לתואר השני בכלכלה... לא רק שלא התקשו יותר מאחרים - אלא נהפוך הוא - היו מהמובילים בקורסים... אז כנראה שהכל אינדיבידואלי...
 

FloorFiller

New member
לאו דווקא יש קשר

אני מדבר על תואר ראשון. תואר ראשון מאוד שונה במבנה שלו ובדרישות מתואר שני. הוא הרבה יותר עמוס (תואר ראשון). ככה שאת צודקת שזה אינדיוידואלי, אבל אני עדיין חושב שממה ששמעתי ואני יודע - זה שתואר ראשון בכלכלה/חשבונאות באונ' הוא הרבה יותר דורשני. אני אפילו יכול להעיד על כך קצת מקריאה של ספרים שאני נדרשתי לעומת קריאה של ספרים שניתנים באונ' הפתוחה באותם קורסים (הייתי צריך לקרוא את שני המקורות לצערי
אז אני יכול להשוות קצת).
 

neoraydavid

New member
אלי רז רק סיים בגרויות ונרשם לפתוחה לא למד כל

ום בנתיים העילג פיסח הזה
 

neoraydavid

New member
תואר אלק פקולטה שפת ים אולי אילרז סתם טמבל קט

ן שמשחק אותה עבריין בחוץ הוא היה מתנהג כמו בבית היו אונסים אותו וזורקים אותו לביבים שם מקומו של הזבלון הזה רק ארז ייקח תמליון אני אישית יסמס לו לפחות 500 פעם בגמר.
 

miracle8dl

New member
אויש אתה כ"כ טיפש שאתה צריך לעלות המון כדי

להגיע לשמינית הרמה שלו. אל תנסה אפילו.. אתה סתם תתעייף :)
 
חבל שאתה כותב כשאתה לא יודע...

אבל אם שמעתי טוב - הוא כבר הגיע לתורת המחירים... וזה כבר עמוק בתוך התואר...
 
אוי אוי אוי אלירז לא סיים בגרות אוי ואבוי

מישהו שמע פעם על חטא היוהרה והפלצנות ??? איך בדיוק אי סיום הבגרות ו/או למידה באונבריסיטה הפתוחה מעידה על אישיותו של אדם .... איך ?! ועכשיו עיזבו שטויות, קראו והפנימו: כשאלירז ואלין "מרכלים" - אנו שומעים אותם משתפים האחד את השני בטוהר ליבם - הם מדברים בהגיון ובחוכמה ועם המון תובנות, הארות, צמיחה, שינוי, יושר, טוב לב, מודעות עצמית, אנרגיות חיוביות, ועוד... מהשיחות שלהם אנו רק לומדים, צוחקים, מחייכים, מתפעלים, מתרגשים, בוכים, מפנימים ואוהבים... כשפוטנה וגואל "מרכלים" - אנו שומעים המון אגו, התנשאות, גאווה, התקרבנות, ליקוקים סצנות ופליפים... מהשיחות שלהם אנו מרגישים - אוףףףףףףף נו די כבר............... כשסער ואיילה "מרכלים" - אנו שומעים אותם מקנאים, מחרחרים, משעממים, רדודים, אלימים, קוראי תיגר, משקרים, מסלפים, מעוותים, מרמים, מתכננים, מתנשאים, רברבנים, נרקסיסיטים, נחמדות מעושה, זיוף, ועוד... מהשיחות שלהם אנו מרגישים צמרמורת, תיעוב, קבס, זעזעוע, זיהום אנרגטי ... אז עכשיו תחליטו מי עשה לנו יותר מכולם נעימים באוזן ובעיין בעונה זו .... והם כמובן : אלירז ואלין המדהימיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!
 
למעלה