כסא בטיחות

אור רון

New member
../images/Emo32.gif כסא בטיחות

אז אחרי שהזכרנו את ענין הנסיעה עם הזאטוטים באוטובוס או מונית, נשאלת שאלת הבטיחות, או נכון יותר - כסא הבטיחות. אם קיים מצב של צורך בנסיעות במונית, איך מתארגנים עם כסא הבטיחות? ואם אני רוצה לקנות כסא שיעמוד בתקנים מחד, אבל גם יהיה קל (תרתי משמע) לנשיאה מאידך, וכמובן רצוי גם כזה שלא עולה הון-תועפות - איזה כסא כדאי לקנות?
 

אילת 11

New member
התשובה פשוטה

גם במונית צריך כסא בטיחות. היא לא שונה מכל רכב אחר. ניראה לי קשה מאוד להסתדר , איך מתניידים עם כסא ענק וכבד ותינוק ועגלה ( ואם נוסעים למקום שאינו בית של מישהו אחר מה עושים עם הכסא? ) בפועל אם כבר עושים זאת אני הייתי קונה את הכסא הכי קל וקטן שעדיין עונה על התקנים. איזנ אין לי מושג.
 

זואי11

New member
בעיה כל כך מוכרת ../images/Emo4.gif

אני שאלתי בפורום של ארגון "בטרם" מה עושים. קיבלתי תשובה שיש בשילב איזשהו בוסטר מתקפל המתאים ממשקל 10 ק"ג (לא זוכרת את הפרטים המדוייקים). לאחר שראיתי את הבוסטר הזה וכמה הוא לא יציב, החלטתי לוותר עליו. טרודי סיפרה לי פעם (ואף שלחה לי לינק לאתר) שיש בארה"ב כסא נייד, שמיועד גם לנסיעה במוניות. לצערי הוא לא מיובא לארץ.
 

טרודי

New member
הכסא הנייד מארה"ב

הוא Cosco Tote n Go הוא שוקל 2 ק"ג ומתקפל למשהו שאפשר לשים בתיק. הוא מיועד לילדים החל מ-25lb (בערך 11 ק"ג). כמו שאפשר לראות מהביקורות, גם הוא נראה לא מאוד יציב או בטיחותי, למרות שהוא עומד בתקנים האמריקאיים. מצד שני, יש שם אמא אחת שמעידה שהוא החזיק היטב את הבת שלה כשהרכב שלהם התהפך. האם להאמין?
 

טרודי

New member
ועוד פטנטים אמריקאים

כאן אפשרות אחת היא ה-baby b'air, שבעקרון מיועד לתינוקות שיושבים על ברכי ההורים בטיסה. זה פשוט מתקן שקושר אותם לחגורת הבטיחות של ההורה, כדי שלא יעופו לו מהידיים. מן הסתם זה יכול לעשות אותה פעולה גם במונית. זה לא ימנע מהתינוק להיטלטל במקרה של תאונה, אבל לפחות הוא לא יתעופף בחלל המכונית. זה לא תחליף לכסא בטיחות, אלא רק קצת יותר בטוח מהידיים של אמא. אפשרות אחרת היא ה-sit n stroll, שזו עגלה שהיא כסא בטיחות. בארץ יש רק גרסא לתינוקות קטנים, עגלה שמניחים עליה סלקל רגיל. אבל כאן מדובר בעצם על כסא בטיחות של תינוקות גדולים יותר, שיש לו גלגלים וידית שמתקפלים פנימה כשהוא כסא ויוצאים החוצה כשהוא עגלה. ככה לא צריך "להיסחב עם הכסא", כי הכסא מסיע את עצמו וגם את הילד.
 
למעלה