יום שלישי - פעמיים כי טוב

odeia

New member
../images/Emo41.gifתחפשות של פריצי, איפה משיגים?../images/Emo41.gif

איך מכינים?
 

שי ז.

New member
אף פעם לא ביקשתי פיצוי אלא בדיקה

כי הרבה יותר חשוב לי לקנות מוצר תקין מאשר לקבל עוד חבילת בורקס. חברה שלא מתייחסת ברצינות לתלונה ועונה תשובה חצופה לא תראה אותי יותר בין לקוחותיה.
 

q a z

New member
ברור שזה יותר חשוב

אבל לא נראה לי שהמוצר הנוכחי יכול להגיע באופן שלם ליעדו לשם בדיקה. גם האיש שדיברתי איתו לא נשמע לי ממש רציני, אלא כאחד מתחמק ומה שיותר תמוה בעיני, אם הם לא נותנין פיצוי לכל אחד שמתקשר כי יש הרבה כאלה, כנראה שהמוצר שלהם באמת לא מוצלח מאוד. לא נראה ככה?
 

שי ז.

New member
חברה כזו היתה מאבדת אותי כלקוח

אניהייתי מצפה מהם לשלוח נציג שלהם לאסוף את המוצר או לחילופין שיגידו לך באיזה סניף קרוב של אחת מרשתות השיווק להשאיר את המוצר עבורם.
 
ביקורת של משרד הבריאות

רוב החברות מייד ישלחו נציג לאסוף את המוצר אם תאמרו שאתם פונים למשרד הבריאות כדי לבדוק את מהות הבעיה. רוב החברות לא רוצות שדברים כאלה יגיעו בכלל לפתחו של משרד הבריאות ולכן הן מזדרזות לאסוף בעצמן.
 

שירי ל

New member
זה כשמדובר במוצרי מזון

או במוצר אחר שדורש אישור משרד הבריאות. אם מדובר בחפץ או מכשיר משרד הבריאות לא רלבנטי
 
האמת? מתעצבנת וזורקת לפח.

לא מה שהייתי חושבת שצריך לעשות, אבל כל ההתקשקשות עם הקופאית שתחליף לי מרגיזות אותי לא פחות. חוץ מזה, משתדלת שלא לקנות שוב (מה שלא תמיד עובד, מודה). חוץ מזה - חצופים, וטיפשים היצרנים שאומרים לך שעקב ריבוי תלונות הם לא שולחים פיצוי לכל אחד... מה זה אומר על המוצר שלהם, יוק !!!
 

שירי ל

New member
תלוי בסכום הקניה.

אם מדובר במוצר יקר הייתי פונה לעיתון, למועצה לצרכנות, ולא מוותרת. אם מדובר במוצר של שקלים בודדים ובטלפון לא עזרו לי הייתי מעיפה לפח ולא משקיעה בזה יותר אנרגיה. בשביל לפרוק את העצבים הייתי מפרסמת בכל פורום אפשרי שקשור לעניין את דעתי על המוצר. אגב, יש ב-Ynet פורום צרכנות וכתבת צרכנות מאוד לוחמנית שמתה על סיפורים כאלה. שילחי לה מייל אולי היא תיכנס בחברה קצת.
 

פרח 007

New member
תשלחי תכתב להנהלת החברה

בלי מוצר הפגום. צרפי גם את התגובה הראשונית שלהם, את דעתך על שתצטרכי לשלם בגין משלוח המוצר הפגום. זה מה שאני עשיתי אחרי שהסבירו לי את שהסבירו לך ( "ריבוי פניות בנושא" וכד' ). לומר לך את האמת- קיבלתי מכתב התנצלות וזיכוי מכובד לרכישת מוצרים. אבל אחרי שניצלתי את הזיכוי ובין המוצרים שקיבלתי גיליתי עוד מוצר פגום- החרמתי. לא קונה יותר. רחלי
 

q a z

New member
כדי שזה לא יקרה לכם -

המוצר: סוכריות קישוט לעוגה. מיוצר ע"י ממתקי עלה פתח-תקוה.
 

עדי 4

New member
../images/Emo124.gifלחיפאיים סדנא לקישוט עוגות

אני רוצה לארגן קבוצה אצל טל . היא נמצאת בנשר ושמעתי שהיא מדהימה. אם מישהו רוצה להצטרף אשמח אם ישרשר פה או ישלח לי מסר. הרעיון הוא לסדנא בשבוע הבא. כנראה ביום שלישי 17-2.
 

mishtal

New member
אם כבר בשוהם

עסקינן, אני מנצלת את ההזדמנות לשאול שוב אם מישהי מכירה מסגרות פרטיות לגילאי שנתיים-שלוש? אני מחפשת גן לשנה הבאה לבתי. קיבלתי כמה טלפונים של גנים פרטיים שנלקחו מספר הטלפונים של שוהם. האם מישהו יכול להמליץ על מסגרת טובה?
 

jif

New member
הפעילויות שם מגיל חצי שנה

יש את רותי שלנו שעושה סדנאות לעיסוי תינוקות.
 
למעלה