אמיתי טויטי
New member
../images/Emo32.gif טרנטינו ../images/Emo99.gif../images/Emo104.gif
אתמול הלכתי לראות את killBill2, הסרט המעולה הזה פשוט...מעולה! לאלו שראו את הראשון, השני לא מלא בדם כמו הראשון (למרות שגם בו לא חסרים סצינות מזעזעות...סצינה אחת ספציפית שכשתראו אותה תבינו), הוא יותר מלא בחוכמתו הרבה של קוונטין, יותר רגוע, יותר חכם יותר מובן. פחות סצינות צחוק, יותר קטעים מרגשים. בקיצור...לכו - תראו - אותו - עכשיו. ואלו שלא ראו את הראשון. לכו לפינה ותתביישו בעצמיכם
.
אתמול הלכתי לראות את killBill2, הסרט המעולה הזה פשוט...מעולה! לאלו שראו את הראשון, השני לא מלא בדם כמו הראשון (למרות שגם בו לא חסרים סצינות מזעזעות...סצינה אחת ספציפית שכשתראו אותה תבינו), הוא יותר מלא בחוכמתו הרבה של קוונטין, יותר רגוע, יותר חכם יותר מובן. פחות סצינות צחוק, יותר קטעים מרגשים. בקיצור...לכו - תראו - אותו - עכשיו. ואלו שלא ראו את הראשון. לכו לפינה ותתביישו בעצמיכם