טרנטינו

../images/Emo32.gif טרנטינו ../images/Emo99.gif../images/Emo104.gif

אתמול הלכתי לראות את killBill2, הסרט המעולה הזה פשוט...מעולה! לאלו שראו את הראשון, השני לא מלא בדם כמו הראשון (למרות שגם בו לא חסרים סצינות מזעזעות...סצינה אחת ספציפית שכשתראו אותה תבינו), הוא יותר מלא בחוכמתו הרבה של קוונטין, יותר רגוע, יותר חכם יותר מובן. פחות סצינות צחוק, יותר קטעים מרגשים. בקיצור...לכו - תראו - אותו - עכשיו. ואלו שלא ראו את הראשון. לכו לפינה ותתביישו בעצמיכם
.
 

gargamich

New member
ראיתי ../images/Emo58.gif../images/Emo99.gif../images/Emo94.gif

איזה סרט מדהים! מתעלה על הראשון אף על פי ה"מחסור בדם"... יש לי ניחוש לאיזו סצינה התכוונת- (אהמ... אל... אהמ... עין... אהמ...
)... אהבתי אותו מאד- הסוף מפתיע! הסצינה בקבר- מעולה! הסצינה האחרונה- טיפשית ומיותרת! בחירת מוזיקה משעשעת...
 
../images/Emo32.gifDGS../images/Emo165.gif../images/Emo23.gif../images/Emo104.gif

אתר חדש לכריסטינה אגילרה - Dirrty Graphics Collection אתם מוזמנים להיכנס www.dgc.coo.co.il צוות האתר
 

ויקי11

New member
אתר מהמם!../images/Emo99.gif../images/Emo45.gif

תודה!!!!!!!!!!!!
אני כבר שמרתי כל מיני דברים...
 

ערן1987

New member
אני יודע שמגלים שם למה לאל דרייבר

אין את העין.. יש לי הימור איך זה קרה,בטח משהו מזוויע
 

NoKiA2003

New member
../images/Emo32.gif בואו להצביע ולהשפיע בסקר חדש

איזו להקה הכי אהבתם בשנות התשעים? סקר חדש בפורום שנות התשעים, בהצלחה!!
 

Im The Sun

New member
אתמול ראיתי ../images/Emo58.gif

ממש ממש סרט מעולה!! הקטע עם העין, שהיא הוציאה לה אותה, היה הקטע בכי טוב בסרט לדעתי!! אני אשכרה ריחמתי על הכלבה! היו עוד מלא קטעים טובים ולפי דעתי הסוף היה "עלוב" יחסית, כאילו, אלוהים, אתה מת? אתה לא מת? הלב התפוצץ כבר? לא התפוצץ? איך אתה מצליח לקום? אההה לא נורא, העיקר שאומה טורמן הייתה שם
סה"כ החלק הראשון: 12/10 החלק השני: 10/10 בסולם
 

gargamich

New member
../images/Emo70.gif../images/Emo58.gif../images/Emo94.gif

הסרט באמת ממש טוב!!!
גם לדעתי הקטע עם העין היה המגניב ביותר!!! איך היא דרכה עליה כזה...
המוות של אל הוצג הכי טוב מכולם!!! היא הצחיקה אותי עם הפנקס שלה!
עם ביל- מה לא היה מובן? ראו שהלב שלו התפוצץ והוא נפל מת כולו...
אומה תורמן במפגן כוסיוניותה!!!
אהבתי את הקטע בקבר- ואיך אח"כ היא הלכה לבר והחול היה מאחוריה כמו הילה כזאתי... איזה קורע זה היה!
ולדעתי דווקא החלק השני יותר טוב!!!!
 

the 4th

New member
../images/Emo32.gif חייב את עזרתכם

מחפש באופן נואש את השיר LEAP OF FAITH של הזמר DAVID CHARVET. אודה מקרב לב לכל מי שיוכל לעזור לי.
 
למעלה