טבול באסיד

garcia

New member
../images/Emo32.gif טבול באסיד

Once in a while אני נוהג להזמין מארה"ב של אמריקה את המגזין Relix. מגזין ההיפים, האווטסיידרים על הירח והמחוקים. בכל אופן יש גם את המגזין און ליין ומצאתי שם כמה ראיונות שאולי יעניינו את האנשים כאן. אז הנה שלושה ראיונות מתוך המגזין להפגת השיעמום הלילי: 1. Bill Wyman - האח האבוד של מלנכולי. 2. Al Kooper - עוד אח אבוד של מלנכולי. 3. Brian Wilson - האח שתמיד הולדן קיווה שיהיה לו.
 

garcia

New member
התלבטתי

אז שמתי בעוף ורק אחרי זה ראיתי שישי עוף כבר למטה אז לא אעלב עם תעבירו את זה לשם. יש עוד המון ראיונות וסקירות ב-Relix on line.
 

melancholy man

New member
אבל למה להעביר

זה לא
דברים שקשורים לנושא הפורום והם לא פרוסמת הם לא
, אחרת על מה נדבר? בכל מקרה, הדיון הזה ביננו לא חייב להיות מעל גבי הפורום...
 

garcia

New member
הדיון הזה בינינו

זה סתם תירוץ להעלות את השרשור ללמעלה
בקיצר הבנתי אותך
 

John Barleycorn

New member
The Godfather of the Jam

תודה על הקישורים ידידי. ממליץ לכולם לעיין, וכטיזר אביא מבחר פנינים מדברי אל קופר: על כך שהיכל התהילה של הרוקנרול התעלם ממנו עד כה: The hell with the Rock and Roll Hall of Fame. If the people that do what you do, have a high opinion of you, you can’t beat that על השאלה האם ידע מראש שלהיטי לינרד סקינרד Sweet Home Alabama ו- Freebird אותם הפיק יהפכו ללהיטים כה גדולים: Yes. I think you’d have to be a jackass not to know that ולשאלת השאלות: אילו יכולת לראות אדם נחבט בביצים עם המונד בי- 3 מי היית רוצה שזה יהיה? I would say George W. Bush but I wouldn’t want to get the B-3 dirty ועל כך רק אומר: איש רוח, סופר, משורר, והוגה דעות
 

garcia

New member
לגבי התשובה האחרונה של אל קופר

שמעתי אתמול ברדיו בדיחה באותו סגנון. מה זה רגשות מעורבים? כשאתה רואה את חמותך יושבת במרצדס החדשה שלך ונופלת לתוך תהום.
 

garcia

New member
../images/Emo4.gif

סיפרתי את הבדיחה בהקשר לתשובה של אל קופר לגבי ג'ורג' בוש ואורגן ההאמונד. מה הקשר חדש או לא חדש?
 

JohnPaul

New member
הבנתי

מצטער, זה נשמע כאילו שמעת את הבדיחה הזאת לראשונה רק אתמול, אז אמרתי שזה לא איזה דבר חדש.
 

garcia

New member
שטויות, העיקר שתקרא

את הראיונות ובעיקר את הראיון עם Bill Wyman שאני מוצא אותו מאד מעניין. אני הייתי בטוח שהוא כבר בפנסייה באביזה שותה פינקולדה ומסביבו מכרכרות רקדניות גו גו. שמח לקרוא שהוא פעיל עדיין.
 
דווקא גרמת לי לעצבות קלה

בריאן ווילסון הוא אכן איקון אמריקאי מוערך ומוערץ עלי (ככה בקטנה). אבל היום, כמעט ארבעים שנים אחרי שהתעלה מעל כל בן אנוש - עת יצר, תזמר והפיק את pet sounds, נותר רק מעט מהגאון ההוא. בשיאו, היה ווילסון מסוגל לצאת (מדי פעם לפחות) מארגז החול (הפיזי, אך בעיקר מבחינה סימבולית) בו העביר את ימיו, ועת קם לו לעבר הפסנתר (או גיטרת הבס) היתה השכינה שורה עליו. את מה שהפיק מבין ידיו אז לא ניתן עוד לשחזר. היום הוא נראה כאיש זקן וגמלוני, מגומגם, עם התנהלות (בהופעה!) שמזכירה יותר מכל מי שעבר שבץ מוחי נרחב. הלב בעיקר יוצא אל הענק הזה שזקנתו אולי לא מביישת את נעוריו, אבל גורמת לרחמים אין קץ. אין בי טינה לוילסון, לנצח אוהב אותו. אני מבין גם את הרצון להרוויח כמה ג'ובות בשלהי החיים, אבל הרצון הזה מחק כל דבר אחר. היום לא נותר כשרון, הקול מהוסס, החדשנות והתעוזה מתו, והמראה בעיקר שובר לב, כאמור. כך באה לקיצה תהילת עולם.
 

melancholy man

New member
מה שמעלה את שאלת Smille

בהוצאה החדשה של ווילסון, מה שאמרת מתיחס לאלבום הזה?
 

garcia

New member
ווילסון עוד יחסית בסדר היום

לעומת Ozzy Osbourne איך שהוא נראה היום שזה ממש שובר את הלב ועל גבול הגיחוך לפעמים.
 

Sleepy strange

New member
לא. זה לא מדוייק. אוזי אוסבורן

אוזי אוסבורן אחראי ל"בלאק סאבאת'", שלפחות ב-3 התקליטים הראשונים שלהם היו להקה משובחת.
 

JohnPaul

New member
תודה. אני מכיר ואוהב את בלאק סאבאת'

אבל אני חשבתי שזה היה טוני יומי שהיה אחראי עליהם.
 

hells bells

New member
שריפה אחים שריפה AC\DC

"HELLS BELLS" במחווה ללהקת הרוק האגדית AC/DC חוזרים לתל אביב ביום שישי 11/11/05 במועדון ה"קולטורה" הרצל 154 פתיחת דלתות 21:30 והשתייה חופשית! רונן דובניקוב - שירה כפיר אוחיון - גיטרה אסף ברק - גיטרה אורי דובניקוב - בס רפי ציגלוב - תופים הופעה מטורפת עם ביצועים נאמנים לשירים הגדולים של AC/DCמכל התקופות וכמובן אנרגיות מטורפות כמו בהופעות שלהם. חווית רוקנ'רול שמתאימה לא רק למעריצי הלהקה, אלא לכל מי שאוהב רוק שנותן בראש... מחיר הכרטיס 55 ש"ח - שתייה אלכוהולית וקלה חופשית! !Have A Drink On Us
 
למעלה