חתולה המליטה אצלי באדנית....

הרמוניה

New member
../images/Emo32.gif חתולה המליטה אצלי באדנית....

מה עושים? לפי תורת הסימנים יצירת חיים חדשים בבית הזה היא כבר סימן טוב. אבל.... אני לא אוהבת בעלי חיים-ואלרגית לחתולים (התעטשויות,גרודי עיניים הסטריים....) אני לא רוצה להזיק להם אבל איך לוציאים אותם-ודואגים שהם לא יחזרו? ומתי זה מספיק מוקדם לעשות את זה בלילגרום להם איזה שהוא נזק? ומי יכול לעשות את זה?? לחובבות החתולים שבינכן יש איזה שהוא פיתרון? הרמוניה
 
הרמוניה, תנסי אולי לפנות בטלפון

לאחת מהאגודות של בעלי החיים (SOS, חובבי החתולים), אולי תהיה להם עצה פרקטית עבורך.
 

אנה מ

New member
הרמוניה, תפני ל"עמותה למען החתול"

אשלח לך את הטלפון במסר. הם מפנים חתולים- גורים, מיומנים, ושמים אותם בטבע. אנה.
 

טלטל11

New member
../images/Emo26.gif שמים כפפות גומי

(בגלל האלרגיה, וגם שלא תישרטי חלילה ותחטפי לנו איזה זיהום
)לוקחים סלסלה\קופסת קרטון קטנה, מכניסים אליה את הגורים ומורידים למטה לפינה מוגנת בגינה, רצוי למיקום שהוא קרוב יחסית למרפסת שלך כך שהחתולה תשמע את היללות שלהם ותמצא חזרה את הדרך אליהם. תשתדלי להיות באיזור ולוודא שהיא אכן קלטה את המיקום החדש שלהם, ואם לא תנסי לפתות אותה עם איזה פרוסת גבינה\נקניק. אם את פוחדת להתקרב כי החתולה-האמא שומרת על הגורים - תנסי להיעזר באחד השכנים, או לחילופין באמת להתקשר לאחד מארגוני בעלי החיים... הייתי באה לעזור בשמחה אבל לאור מצבי ההריוני וההסטוריה הטוקסופלזמית שלי
אני מעדיפה לשמור מרחק מחתולים כרגע
 

noa37

New member
הרמוניה, אל תתקשרי ל SOS או

לאגודות אחרות - הם ימיתו אותם
האגודה למען החתול זה בסדר אם הם יכולים לעזור. אם לא, אז ההצעה של טלטל היא הכי טובה. אם את צריכה הכוונה את יכולה להתקשר אלי.
 

טלטל11

New member
../images/Emo32.gif ../images/Emo124.gif בא לכן מסיבה בצ'ט?

אני שם מחכה קצת למשועממות יום שישי בערב
 
למעלה