../images/Emo32.gif חתולה המליטה אצלי באדנית....
מה עושים? לפי תורת הסימנים יצירת חיים חדשים בבית הזה היא כבר סימן טוב. אבל.... אני לא אוהבת בעלי חיים-ואלרגית לחתולים (התעטשויות,גרודי עיניים הסטריים....) אני לא רוצה להזיק להם אבל איך לוציאים אותם-ודואגים שהם לא יחזרו? ומתי זה מספיק מוקדם לעשות את זה בלילגרום להם איזה שהוא נזק? ומי יכול לעשות את זה?? לחובבות החתולים שבינכן יש איזה שהוא פיתרון? הרמוניה
מה עושים? לפי תורת הסימנים יצירת חיים חדשים בבית הזה היא כבר סימן טוב. אבל.... אני לא אוהבת בעלי חיים-ואלרגית לחתולים (התעטשויות,גרודי עיניים הסטריים....) אני לא רוצה להזיק להם אבל איך לוציאים אותם-ודואגים שהם לא יחזרו? ומתי זה מספיק מוקדם לעשות את זה בלילגרום להם איזה שהוא נזק? ומי יכול לעשות את זה?? לחובבות החתולים שבינכן יש איזה שהוא פיתרון? הרמוניה