חייבת לספר לכם

fanyoni

New member
../images/Emo32.gifחייבת לספר לכם

היתה לי פאדיחה איומה. אבל ממש ממש ממש. הלכתי לחנות חיות לקנות אוכל לכלב. אנחנו קונים שקי אוכל גדולים ואני לא יכולה לסחוב אותם לאוטו, אז המוכר בדר"כ עוזר לי איתם. אז שילמתי והוא ליווה אותי החוצה עם השק. רציתי לומר לו שישים את השק בבגאז' של הרכב וייצא לי : "תדחוף לי אותו בבקשה מאחור".... לאחר שכבר נפלט לי הבנתי מה קישקשתי. לא יודעת אם הוא שמע, כי הוא שאל "מה?" וכבר לא חזרתי על זה אלא ציינתי את הבגאז'.... אל תשאלו. בעלי מת מצחוק . נראה לי שאקנה בחנות אחרת מעכשיו....
 

מרגוש

New member
../images/Emo6.gif זאת אני - תאיר... אנחנו מה זה

צוחקות כאן, כמו שאירי אומרת... הרגת אותי עם הפדיחה הזאת!!! איזה יום הזוי היום הזה בפורום!!!
 

fanyoni

New member
יש ניק חדש?

רק שלא תמותי לי שם מצחוק עד שאתרגל יל לשם החדש. חוץ מזה מה את צוחקת? היית רואה איזה גוון יפה של בורדו קיבלתי בפנים?!
 

מרגוש

New member
תאיר ביקרה אצלי הערב עם כל

הכנופיה ועוד היה לה זמן להכנס לפורום.
 
קרעת אותי מצחוק../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif

ואצלי בעבודה אתמול, שוב פעם היה לי סיפור עם המונית הביתה (לאחר השעה 21:00 יש לנו מוניות ספישל הביתה, אבל 2 נוסעים בכל מונית ולא פחות). בקיצור, אחראי המשמרת אומר לי: "אני עושה שמיניות להעלות אותך למעלה או להוריד אותך למטה" {כשהוא מתכוון להאריך לי את המשמרת או לקצר אותה ורק כדי ל"הצמיד" אותי למונית שנוסעת לאזור שלי} - אמרתי לו שבן-זוגי יהיה מאוד משועשע ממה שהוא "מנסה לעשות לי"...הוא הסמיק כ"כ ואמר לי בצחוק: "אוי-ואבוי לי, ואני בכלל התכוונתי לטוב...".
 

fanyoni

New member
רק זה חסר לי....

גם כך אני מנחמת את עצמי שיעבור בערך חודש עד הפעם הבאה שאקנה אוכל ואולי היא ישכח... מצד שני כשאני חושבת על זה עכשיו גם קיבלתי הנחה... אולי היתה לכך סיבה??
 
למעלה