silverhawk
New member
../images/Emo32.gifחזרתי עכשיו מהחתונה של אחי
מצטער אם הייתי קצת פחות פעיל בימים האחרונים, אבל כמו שכבר הבנתם אחי התחתן היום... בכל מקרה, היה אחלה, אבל רקדתי כל כך הרבה שאין לי כוח לזוז
אז תסלחו לי אם אני לא עונה עכשיו על ההודעות...
לילה טוב לכולם.
מצטער אם הייתי קצת פחות פעיל בימים האחרונים, אבל כמו שכבר הבנתם אחי התחתן היום... בכל מקרה, היה אחלה, אבל רקדתי כל כך הרבה שאין לי כוח לזוז