חזרתי עכשיו מהחתונה של אחי

silverhawk

New member
../images/Emo32.gifחזרתי עכשיו מהחתונה של אחי

מצטער אם הייתי קצת פחות פעיל בימים האחרונים, אבל כמו שכבר הבנתם אחי התחתן היום... בכל מקרה, היה אחלה, אבל רקדתי כל כך הרבה שאין לי כוח לזוז
אז תסלחו לי אם אני לא עונה עכשיו על ההודעות...
לילה טוב לכולם.
 

STATY

New member
אני יודע שזה בדיליי אבל...

מזל"ט
היפי היי "שימח טוב ומזל טוב, שימח טוב ומזל טוב.........." (אין לי כוח להמשיך).
 
למעלה