חברים יקרים שלי לא לדאוג

../images/Emo32.gif חברים יקרים שלי לא לדאוג../images/Emo70.gif

היי לכולם לא לדאוג אני הסופ"ש לא כל כך ליד מחשב ממחר אהיה כאן שוב רציף. אני מכין המון דברים והייתי צריך שקט וזמן פנוי. תודה על הטלפונים, המסרים וההודעות שהשארתם לי. אל דאגה, אני כאן איתכם ולא הלכתי לשום מקום. ואיך אומרת קוקי יקירתי המקסימה? "כשאתה יודע מי אתה לא חשוב מה אומרים שאתה"!!!!! אז שבוע טוב- ונשתמע. (ושלא תחשבו ששכחתי להכין לכם את המתכונים לגנאשים.) הכל מחר.
 

סיוי 24

New member
../images/Emo3.gif מי דאג בכלל????

טוב נו אולי קצת... וברצינות למה להתייחס לקישקושים של אנשים משועממים? אתה הדודו חמוד של הפורום ואיש לא ישנה זאת!!! תגיד לי עשית משהו מספר השוקולד? אני הכנתי אתמול את הבראוניס מוקה (לא צילמתי) שיצאו ממש טעימים חוץ מזה שיבשתי אותם בתנור (מן יום לא מוצלח שכזה).
 
אני דאגתי../images/Emo9.gifועכשיו כבר שמחה לקרוא

שאתה בסדר וגם דקלה מאוד קיוויתי שאתם בס"ש נפלא אבל אם היית עסוק בשל יצירותיך אז מה אומר ומה אגיד תבורך ותחזור בשיא ועם כוחות מחודשים ממתינה לך ולכל יצירותיך שבוע טוב מאוד מתוק ומיוחד
 

rivkaman

New member
זיוי מה שלומך? כתבתי לך באימל

גם אצלך תפוז עולה בקושי?
 
איזה קריזה בתפוז ממש בקושי רבבבב

גם את המיילים אחד הצלחתי לפתוח שאת שלך ושל שי היקר ואת השניה לא מצליחה ואת כל השאר לא מצליחה אולי יותר מאוחר או מחר בבוקר כבר אראה רבקה תודה יקירתי על הכל שבוע טוב
 

laleniya

New member
שבוע טוב ומבורך לך ולכולםםם

שבוע של בריאות שבוע של אושר שבוע של פרנסה טובה ובמיוחד בשורות טובות ממני laleniya יהודית
 
היי דודו וכולם../images/Emo24.gif

שמחה לשמוע שאתה חוזר לפורום הענקי הזה שהוא ביתך השני כאן וכולם הם משפחתך האוהבת (נו טוב לפחות הרוב) ובקשה ממך להבא לא להתייחס לטרולים קנאים. שבוע נפלא הרקדנית היא לשיפור המצב רוח של כולם.
 
למעלה