זקוקה לעצה על הוצאה לפועל

תעשי מה שאני עשיתי

הייתי מגיל 18 עם עדשות. הצלחתי לסחוב על החתונה (28) וזהו. מאז אני עם משקפיים בתיקווה לחזור לעדשות. פסק הזמן מספיק. רק מה הבעיה? כסף. אני רוצה עדשות ללא שטיפה, יומיות, שאפשר לזרוק בסוף היום. הם עולות 3-4 ש"ח כל עדשה, משמע כמעט 10 ש"ח ליום, משמע 3000 בערך ש"ח בשנה- טירוף! אז אפשר לעשות עדשות שבועיות, חודשיות. הכל ענין של כיס... אבל ללכת ביודעין למשהו שעלול להזיק? בדיוק בגלל זה לפני חודש וחצי הפסקתי לעשן...
 
לאורן ../images/Emo132.gif

אני עשיתי את הניתוח לפני 14 שנים... בין הראשונות בארץ. ו...טפו טפו טפו הראייה שלי עדיין 6:6 !! אז אולי היא טענה את זה חד משמעית, אבל זה ממש לא חד משמעי... וזה בטח לא רלוונטי כבר אבל אני עשיתי את הניתוח בזמנו בבי"ח אסותא.
 
אני לא רוצה להגיד "נחכה ונראה"

גם כי אני לא מאחל חלילה, וגם כי אני לא מיצג את דעתה. הדבר היחיד שהיא אמרה, ובזה היא צודקת, הוא שאין מספיק סטטיסטיקה לטווח הארוך. 14 שנה זה יפה- ומי יודע מה קורה אחרי 15? בטווח של אלפי אנשים? הקיצר- אני לא מיצג את דעתה- אני פשוט מביא גם את האזהרות... ושוב דבר בחיים הוא לא חד משמעי...חד משמעית!
 

אימם

New member
היום פקססתי בשביל מישהו בעבודה...

מכתב ממש כזה על מישהו שנתן את הכתובת שלו והוא כמוך קיבל התראה. אם תחכי עד מחר שאחזור מהעבודה אכתוב לך למי את בדיוק צריכה לפקסס מכתב כזה.
 

אימם

New member
טוב אז היום אחה"צ אשלח לך את הנוסח

והכתובת אליה הוא שלח את המכתב.
 
לקחת עו"ד ועכשיו שיטפל לכם בעניין.

הם יפרצו לכם לבית ויקחו דברים. אם יש כלב בבית, הם ירדימו אותו (לא ימיתו, הוא י"רק" ישן מס' שעות) ויקחו מה שהם צריכים (כולל מחשב וישאירו לכם התראה לבוא לרוקן את המחשב תוך 10 ימים). לקחת עו"ד ועכשיו. לא להתעסק איתם!!!
 

שי ז.

New member
אני הייתי פונה לש.י.ל לקבלת יעוץ

מקצועי. כשיוצא אליהם מכתב שחתום עליו עו"ד היחס שונה לחלוטין. בכל מקרה כל מכתב שאת שולחת שלחי גם למבקר העיריה.
 

הילהל

New member
../images/Emo51.gif אני מנסה להעזר מכל כיוון

ישלי בעבודה מישהי שבעלה די בכיר בעיריה (איך שכחתי מזה?). הוא ינסה לעזור לי לפחות לעכב את זה.
 

הילהל

New member
לא יודעת אם ../images/Emo46.gif../images/Emo46.gifאו ../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

אין לי כוחות לזה!!! העותק של החזוה שלנו נורא לא ברור. בעל הבית שלי הוא איש צבא, די בכיר, שהודיע לי שהוא יהיה תקוע בבסיס כמה ימים עכשיו. הוא מבקש שבעלי ינסה להגיע אליו לבסיס כדי שהם יסעו יחד לבית שלו להוציא את החוזה ולעשות העתק ברור יותר (הוא נתן את האוטו לאשתו או לילד או משהו). אבל בכלל לא ברור שהוא יוכל לעשות את זה בימים הקרובים. אז מה? להפסיד חצי יום עבודה, לקחת מונית לעירית ת"א עם העותק ש/לא עובר בפקס רק כי איזה שמוק שחי כבר 4 שנים בקנדה חייב להם כסף והשאיר את הכתובת שאנחנו גרים בה? שלחתי לחלאות מהעייריה בינתיים פקס שמצהיר שהדירה הזו בבעלות משפחת X ואנו מתגוררים בה כבר שנה וחצי, ודורשים שתופסק כל פעילות בתיק הזה לכתובת שלנו. אני גם מנסה כבר חצי מיליון שנה לאתר אותם בטלפון, כאילו שחסר לי לחץ בעבודה. ומרוב לחץ בעבודה ולחץ מזה כולי כואבת. אני עוד אלד כאן מהבלגן הזה. למה אני צריכה את זה????? ולמה כל הגברים שסביבי (בעלי, אבא, בעלבית) ששים אלי קרב? "שיפרצו! נראה אותם! נתבע אותם!". לא רוצה שיפרצו!!!! רוצה לפתור את זה מהר, גם אם אין שום היגיון או צדק בכך שאני נדרשת להוכיח שאני לא האדון הזה בעל החוב.
 

הילהל

New member
הבטיחו שיש לי ארכה של שבועיים

ואני אעשה הכל שעד יום א' החוזה יהיה אצלם.
 
יש משהו שאני לא מבין

עיריית רחובות שינתה את הדירות (אם יש מונח כזה) על שימכם. למה אישור של עיריית רחובות ששינו כבר- לא יוכל לשמש אותך מול עיריית ת"א? כמו כן- יתכן מאוד שעיריית רחובות מאוד תכעס על שמתערבים לה בטריטוריה. מאוד יכול להיות שכדאי להם לערב אותם- אולי הם יוכלו לפתור את הבעיה עבורך? שווה שיחה?
 

hilalev

New member
וואו נשמע ממש מפחיד!

לא הייתי חוששת לפקסס את חוזה השכירות, מה כבר יכולים לעשות איתו ? (הייתי רק מוחקת את מס' הת.ז משם).. חתימה רצינית יש לך הילוש
 

הילהל

New member
רק שהעותק שלי לא ברור

זה עותק צהוב כזה על קופי. לא רואים כלום בצילום או פקס. ובעלבית בבסיס ולא יכול לעזור לי עם המקור כרגע. אני מחכה עם עיריית ת"א על הקו בבקשה שיקפיאו את הטירוף לכמה ימיע עד שאוכל להעביר להם עותק סביר.
 
אל תמחקי את ת.ז מהחוזה שלך,

זהו פרט חשוב ורלוונטי להוכחה שמישהו אחר גר שם. את צריכה להרים שלפון לקבלן הוצל"פ שהשאיר את הודעת הפריצה, חייב להיות על ההודעה הטלפון שלו. ספרי לו את הסיפור ותשלחי אליו למשרד את העתק החוזה - אל תחכי לעיריית ת"א, עד שדברים זזים שם, לאיתמר נחגוג בר מצווה... אם את רוצה, פקססי לי את העתק הודעת הפריצה ואני אטפל לך בזה מול הקבלן.
 
הכל טוב ויפה... אבל ללא הוראות

מעירית תל-אביב, קבלני ההוצאה לפועל לא יעצרו את הפריצה. תחשבי שזה אינטרס שלהם ועל כל פריצה בכח הם מקבלים ימבה כסף. חוץ מזה, גם חושבת כמוך לגבי ת.ז. - זהו פרט חשוב ביותר ואין למחוק ולערוך כל שינוי בחוזה. יש להעבירו AS IS.
 

הילהל

New member
מהעיריה הבטיחו שיש לי שבועיים ארכה

אמנם לוקח מיליון שנה להשיג אותם. אבל כשמשיגים הם מאוד אדיבים. דיברתי עם מישהי, הסברתי את המצב. היא ביקשה שאמתין על הקו כשהיא מדברת עם ההוצל"פ שלהם. דיברה והבטיחה שיש לי שבועעים ארכה, ואני מצידי הבטחתי שעד יום א' הפקס אצלם. היא נתנה לי את השם שלה ואמרה לפקסס אליה ולהתקשר אח"כ והיא תדאג שהכל יטופל.
 
למעלה