זקוקה לעצה על הוצאה לפועל

הילהל

New member
../images/Emo32.gifזקוקה לעצה על הוצאה לפועל

היום מצאנו בתיבת הדואר הודעה של הוצאה לפועל, על שם אדם שבבירור עם בעל הבית מסתבר שגר כאן לפי ארבע שנים. בהתחלה חשבתי שלא נורא, יבואו שוב כשאנחנו כאם ונראה להם שאנחנו לא הוא. אבל אז ראיתי שכתוב שם "בביקור הבא יופעל צו פריצה ללא התרעה נוספת". מה?????? הם יכולים לפרוץ לכאן? זו הרי לא הדירה שלו! והוא לא גר כאן! ואחרי מי בדיוק נרדוף אז? התקשרתי לעיריית ת"א - מוקד הבעיה (האדון חייב להם כסף על קנסות חניה). אמרו לי לפקסס להם את חוזה השכירות שלי. בעלי מתנגד. הוא אומר שזה מסמך פרטי שהוא לא מוכן שיטייל בכל מיני מקומות שהם לא הבית שלנו או של המשכיר. והאמת? הוא על עותק כזה שממילא לא יעבור בפקס. בעל הבית אמר שאפקסס לו את ההתרעה הזו והוא גם ידאג לפנות לעיריית ת"א ולהזהיר אותם שלא יעזיו לפרוץ לדירה שבבעלותו. אבא שלי אמר לי לגשת למשטרה ולהגיש תלונה נגד עיריית ת"א על הטרדה. הוא אומר שבהוצאה לפועל עובדים עבריינים ושאנחנו חייבים לעשות צעד תקיף ומאיים כזה כדי שלא יעיזו לפרוץ לכאן. לי זה נשמע מטורף, אבל נראה לי שבעלי ממש מתכוון ללכת למשטרה מחר. אני רוצה שיהיה לי אישור שהמטורפים האלה לא יפרצו לכאן כשאני לא בבית ויתחילו לעקל לי דברים. מה הדרך הנכונה לפעול?
 

ציפי ג

New member
לא לעיריה

רק להגיש בקשה ליו"ר ההוצל"פ בתיק ההוצל"פ, עם צילום של העיקול, ועם חוזה השכירות, תוך פירוט העובדות בתצהיר. לפי חוק ההוצל"פ כאשר יש ספק על הבעלות של המטלטלין א"א להוציא אותם. תפני לפחו"מ 145 ושאלי שם את הסעיף לחוק. אבל יש לכם בעיה רצינית. כי החובות לעיריה זה דבר אחד, אבל זה אומר שהוא רשום על הכתובת שלכם עדיין, ואם יש לו חובות, מי יודע מי עוד יתפק לכם בדלקת.
 

הילהל

New member
איך אני מאתרת את זה?

שני הניירות שהגיעו לתיבת הדואר הם מעיריית ת"א. אחד הוא הודעה על ביצוע עיקול בכוח והשני הוא סיכום של החובות שלו (3 דו"חות חניה). אין לי פרטים של ההוצל"פ - רק של העיריה. יש שם מספר זהות של האדון, מספר תיק ומספר פקודה - איך אני יכולה לגלות לאן לגשת עם זה? בשנה וחצי שאנחנו כאן זו פעם ראשונה שנתקלנו בעניין (הרי אמורים לשלוח הודעות לפני שמפעילים עיקול, לא?). ובעלת הבית אמרה שהיא מכירה חברים של האדון והיא תנסה לאתר אותו. למיטב ידיעתה הוא בכלל ירד מהארץ! השאלה אם יש דרך לגרום להותל"פ (אולי דרך בית המשפט?9 לבדוק ברישום הגבולות ולראות שהאיש הזה בכלל לא גר בישראל? ואם כשיש ספק לגבי שייכות המיטלטלין אסור לעקל - איך זה מתיישב עם צו הפריצה? הרי כשפורצים אין להם שום דרךלדעת למי שייכים הדברים.
 

ציפי ג

New member
אוי זה לא הוצל"פ

זה גביה מכוח חוק אחר. תראי כבר התרחקתי מהמקצוע כל כך שאני לא רוצה להטעות אותך, אבל יכול להיות שתצטרכו לפנות לבית משפט. תפני לפחו"מ. ואל תסמכי על שום מלה של העיריה. זה בזיון מה שהולך שם.
 
מדובר במחלקת הגביה של העיריה

במקום למשטרה שלא תעשה כלום, תגשו בדחיפות למחלקת ההוצאה לפועל בעיריה עם חוזה השכירות ותעודות זהות ושם כבר יסדרו את הכל (כנראה שתצטרכו לחתום על תצהיר כי אתם השוכרים בדירה). יש ב"כ על הטופס? אם כן, תתקשרי למספר ותמסרי להם אישית העתק מהחוזה (תבואי עם המקור כדי שהם יאמינו לך). אם יש לך עוד שאלות, אשמח לעזור. אגב, המשכיר צריך להעביר את חוזה השכירות ממילא לעירית רחובות כדי שהתשלום יועבר על שמכם, אם אתם מתכוונים להתגורר בדירה תקופה ארוכה.
 

הילהל

New member
בעיה - הדוחות הן מעיריית ת"א!

ובתקופה שיש לי בשועיים שתי בחינו וכנס, ואני אפילו מפספסת תור בט"ח - אני לא אצליח להטלטל לעיריה לא לי שאני לא מכירה עם כל מיני טפסים. אני אשלח לפסיכים האלה פקס מחר. החוזה שלי ממילא לא יעבור בפקס ואני גם לא חושבת שיש להם זכות לדרוש ממני - אדם שלא קשור אליהם - מסמכים. ונראה לי שנודיע בצורה מאוד בוטה שכל פניה נוספת בעניין לכתובת שלנו תתקל בתגובה מטעם עורך הדין שלנו (שאמנן לא קיים כרגע, אב יש את מי לגייס).
 

הילהל

New member
ועוד שאלות

מה זה ב"כ? לגבי עירית רחובות - החוזה הועבר אליהם לפני שנה וחצי והארנונה מגיעה תמיד על שמנו. אבל זה כנראה לא נוגע לעירית ת"א...
 
שלחי להם מכתב רשום עם אישור מסירה

לפי כתובת העיריה והמחלקה הספציפית המופיעה על המכתב שקיבלתם. הודיעי להם שהאדם אינו גר בכתובת הזו, צרפי עותק חוזה השכירות והעתק ת"ז שלכם (אם שינתם כתובת במשרד הפנים) - ובקשי שיחזירו לך אישור כתוב שקיבלו ובצעו את שביקשת. בכל מקרה תעקבי טלפונית אחרי קבלת המכתב שלך וביצוע התיקון ברישום שלהם - בערך החל משבוע אחרי ששלחת. היתה לי בעיה זהה וכך נפתרה.
 

הילהל

New member
עושה רושם שאין ברירה

אני אזדקק לעזרקת בעל הבית, כי העותק שלי מהחוזה לא מספיק ברור לצילום או פקס (זה עותק צהוב שהכתב עבר אליו.) אצלו יש עותק ברור יותר. ואני כבר היום אשלח פקס עם צילום ת.ז שלי כולל הספח עם הכתובת - כפעולת מנע ראשונה.
 
עכשיו שמתי לב שמדובר בעירית ת"א

את יכולה להעביר להם העתק מהחוזה. הם יושבים בקומה 3 בבנין העיריה באבן גבירול בתל-אביב. ב"כ=עורך דין מטעם העיריה. אם הטיפול בדוחות הועבר לעורך דין, תבקשי מהעיריה לפי מספר תיק ההוצל"פ את שם העורך דין. אם את רוצה, אשמח לעזור לך. שלחי לי את מספר תיק ההוצאה לפועל במסר ואת שם החייב ואברר לך מחר בבוקר.
 
אני מבינה אותך יקירה, אבל כך

זה עובד עם מחלקת הגביה של העיריה. אם לא תשלחי להם את הפקס, בתום התקופה שכתובה בהודעת הפריצה, יבואו הפורצים (שהם מטעם העיריה אבל קבלנים עצמאיים) ויפרצו לך את הדלת שלא בפניך. בפריצה הם יעקלו את הדברים ויגרמו נזק לרכוש שלך. לתבוע אחר כך את העיריה על עוגמת הנפש ועל הנזק, יקח לך הרבה יותר זמן. אולי כדאי שמישהו מבני משפחתך יגש לעיריה או בעלך ויעשה זאת בהקדם. אם את רוצה, אני מוכנה לעזור לך ולהתקשר מחר בבוקר לעירית רחובות ולדבר איתם. יכולה גם לנסח לך מכתב אותו תשלחי ביחד עם הפקס לעיריה.
 

1 מ י כ ל

New member
../images/Emo32.gif ניתוח עיניים בליזר../images/Emo41.gif

אני מאוד רוצה לעשות ניתוח להסרת המשקפיים, שמעתי על פרופ' פרוכט בירושליים שנחשב למעולה והוא גם הכי יקר!! הוא מבקש על ניתוח שכזה 10,000 ש"ח. אני מאוד נעולה עליו, אבל הסכום הוא גדול ואין אצלו החזרים מהקופ"ח רציתי לדעת אם מישהי/ו עשה כאן את הניתוח איפה כמה עלה והמלצות! תודה רבה
 

שלוMית

New member
../images/Emo132.gifאני עשיתי ניתוח לייזר להורדת

משקפיים לפני 7 חודשים ברשת עיניים בירושלים אצל ד"ר דוייב יוסף. אני ממליצה עליהם מכל הלב ומיוחד לאור העובדה ששנתיים קודם לכן אותו רופא סירב לנתחי וציין את מורכבות הטיפול שכן אני בעלת קרנית דקה. הייתי פאנטית על הנושא ועקבתי אחר הפירסומים והאתר שלהם עד שנכנסו מיכשורים חדשים לבעלות מגבלה כמוני התייצבתי שוב שילמתי יותר מהסכום שציינת ואני מרוצה עד הגג.
 

1 מ י כ ל

New member
תודה שלומית../images/Emo140.gif עוד מישהו../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo41.gif

מקפיצה למשמרת בוקר.. תודה
 
אני חייב לומר לך משהו לא פופולארי

אני מת להעיף את המשקפיים שלי. לאבא שלי מכרה גרמנית, רופאה, כתבת, שעשתה כתבה מקפת על הנושא (שגרמה לאיומים עליה מצד חברות הסרת המשקפיים). היא טוענת באופן חד משמעי שבעוד 10-20 שנה רוב מי שעבר את הניתוח מצב עיניו ידרדר עד כדי אי אפשרות לטיפול ואיבוד מאור עיניו. היא טוענת שאין כלל מעקב לטווח ארוך אחר הטיפולים ויש סכנה מאוד גדולה שהסטטיסטיקה תקבע ע"י מי שעוברים כיום את הטיפול. ושוב- אני מת להעיף את המשקפיים...
 

1 מ י כ ל

New member
דיייי, אני פשוט סובלת עם המשקפיים..

שונאת אותם! אני מגיל 14 עם עדשות ראיה והגעתי למצב שהעיניים שלי פיתחו אלרגיה חמורה לעדשות ומאז אני רק עם משקפיים,- כמה חודשים.. להגיד לך את האמת, אני רוצה להתעלם מכל הדברים המפחידים בנושא הזה של הליזר.. אבל לא בדיוק מצליחה.. אז מה עושים?..
 
למעלה