../images/Emo32.gifזה פשוט מטורף מה שקורה שם
במזרח אני כבר פוחדת לבדוק את החדשות - כל הזמן המספרים עולים כבר הגיעו ל 23000 ובתוך כמובן הרבה מאוד ילדים ותינוקות משפחות שלמות שנעלמו והרס אין סופי ממש יורדות לי דמעות שאני חושבת על זה הלוואי והייתי בבית והייתי יכולה לחבק עכשיו את עדי והלהתנחם בחיקה...
במזרח אני כבר פוחדת לבדוק את החדשות - כל הזמן המספרים עולים כבר הגיעו ל 23000 ובתוך כמובן הרבה מאוד ילדים ותינוקות משפחות שלמות שנעלמו והרס אין סופי ממש יורדות לי דמעות שאני חושבת על זה הלוואי והייתי בבית והייתי יכולה לחבק עכשיו את עדי והלהתנחם בחיקה...