:העבודות במרכז ערד נמשכות!

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
../images/Emo32.gif:העבודות במרכז ערד נמשכות!

:העבודות במרכז ערד נמשכות!
בלגאן
:הראש היהודי ממציא לנו פטנטים;צמ"כ,מכוניות,מוניות ואוטובוסים "דרים" בכפיפה אחת,מישהו כנראה מחכה לאיזה אסון,שמאפשרים כך לתנועה להפריע לעבודות.
 

אלון 58

New member
רחוב ירושלים ב"שפוץ"

:העבודות במרכז ערד נמשכות!
בלגאן
:הראש היהודי ממציא לנו פטנטים;צמ"כ,מכוניות,מוניות ואוטובוסים "דרים" בכפיפה אחת,מישהו כנראה מחכה לאיזה אסון,שמאפשרים כך לתנועה להפריע לעבודות.
רחוב ירושלים ב"שפוץ"
מפלסת ורכב חונה.
 

אלון 58

New member
ו"מסמר" הרחוב...../images/Emo6.gif../images/Emo70.gif

:העבודות במרכז ערד נמשכות!
בלגאן
:הראש היהודי ממציא לנו פטנטים;צמ"כ,מכוניות,מוניות ואוטובוסים "דרים" בכפיפה אחת,מישהו כנראה מחכה לאיזה אסון,שמאפשרים כך לתנועה להפריע לעבודות.
ו"מסמר" הרחוב...

"התחנה-המרכזית"=
 

harhanegev

New member
אני מעדיף תחנה מרכזית כזאת

ו"מסמר" הרחוב...

"התחנה-המרכזית"=
אני מעדיף תחנה מרכזית כזאת
על פני כלא ממוזג שלוכד יחד מעשני סיגריות ומעשנים פאסיביים, ללא כל אוכף ופוצה פה נגד העבריינים.
 

harhanegev

New member
לכן גם

יש בזה משהו...!
לכן גם
אני מתגעגע מאוד מאוד מאוד לתחנה המרכזית הישנה של ירושלים. מבחינתי, ת"מ ירושלים הישנה ובת גלים בחיפה הן המודל האידיאלי לתחנה מרכזית. הכל ברור ומסודר. כמובן, גם קישור חכם לרכבת (כמו שהיה בבת גלים ז"ל) צריך להיות קו מנחה בתכנון מרכזים תחבורתיים.
 

אלון 58

New member
אני מבין אותך...,

לכן גם
אני מתגעגע מאוד מאוד מאוד לתחנה המרכזית הישנה של ירושלים. מבחינתי, ת"מ ירושלים הישנה ובת גלים בחיפה הן המודל האידיאלי לתחנה מרכזית. הכל ברור ומסודר. כמובן, גם קישור חכם לרכבת (כמו שהיה בבת גלים ז"ל) צריך להיות קו מנחה בתכנון מרכזים תחבורתיים.
אני מבין אותך...,
אבל אם הזכרת את חיפה,הרי שתי התחנות-המרכזיות צמודות גם הן לתחנות-רכבת(חוף-הכרמל ולב-המפרץ),מהבחינה הזו אני מניח שמישהו חשב על-כך שם.
 

harhanegev

New member
לגבי חיפה:

אני מבין אותך...,
אבל אם הזכרת את חיפה,הרי שתי התחנות-המרכזיות צמודות גם הן לתחנות-רכבת(חוף-הכרמל ולב-המפרץ),מהבחינה הזו אני מניח שמישהו חשב על-כך שם.
לגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
 

אלון 58

New member
זה באמת לא ידעתי...,

לגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
זה באמת לא ידעתי...,
כי מעולם לא עברתי ביניהן.
 
בחוף הכרמל יש מנהרה קצרצרה וממוזגת

לגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
בחוף הכרמל יש מנהרה קצרצרה וממוזגת
המקשרת בין תחנת הרכבת לתחנת האוטובוסים. תחנה מרכזית מצויינת, עם חלוקה ברורה בין קווים עירוניים לבינעירוניים.
 
לטעמי אחת הטובות בישראל

בחוף הכרמל יש מנהרה קצרצרה וממוזגת
המקשרת בין תחנת הרכבת לתחנת האוטובוסים. תחנה מרכזית מצויינת, עם חלוקה ברורה בין קווים עירוניים לבינעירוניים.
לטעמי אחת הטובות בישראל
הפרדה ברורה בין עירוני לבין-עירוני, הפרדה בין אזורי מסוף האוטובוסים לאזורי המסחר, חניון גדול, קישור טוב לרכבת (אמנם לא בתוך מבנה אחד, אבל זה מספיק).
 
בא לחיפה

לגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
בא לחיפה
חיפה חזקה. במרכזית חוף הכרמל יש חיבור לרכבת ויש מקומות חניה...ויש חוף ים נהדר... מרכזית המפרץ- שגיאה בתכנון, גם פתיחתה לשרות נדחתה בעבר.
 

cmr

New member
מרכזית המפרץ ותחנת הרכבת

בא לחיפה
חיפה חזקה. במרכזית חוף הכרמל יש חיבור לרכבת ויש מקומות חניה...ויש חוף ים נהדר... מרכזית המפרץ- שגיאה בתכנון, גם פתיחתה לשרות נדחתה בעבר.
מרכזית המפרץ ותחנת הרכבת
מיקום מרכזית המפרץ הינו מיקום זמני, על מיקום זנ תעבור הרכבת לעפולה עם גמר בנית מחלף קישון תחנת הרכבת ומרכזית המפרץ ישולבו ביחד. ההבדל בין מרכזית המפרץ למרכזית חוף כרמל נובע ממי שבנה אותם מרכזית חוף כרמל נבנתה על ידי אגד ועל פי דרישות אגד ואילו מרכזית המפרץ נבנתה ע"י משרד התחבורה וחברת יפה נוף
 
הר-הנגב/יאיר הנכבד

לגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
הר-הנגב/יאיר הנכבד
אני נוסע פעם בחודש ברכבת מת"א לחיפה חוף הכרמל ומשם באוטובוס "אגד" לאוניברסיטה. החיבור בין תחנת הרכבת למרכזית חוף הכרמל מעולה ורובו נעשה במנהרה המובילה לאולם הממוזג של התחנה (על קירות המנהרה תמונות היסטוריות מתולדות התח"צ בחיפה) . התחנה נוחה להתמצאות, גדולה ,מודרנית ,נקיה, מתוחזקת מאוד . הלוואי וכל התחנות בארץ היו כמותה . אני מחשיב מאוד גם את התחנה המרכזית של י"ם כתחנה ידידותית לנוסע ואת תחנת הרכבת החדשה במלחה.למרות שאין כמובן חיבור פיזי בין התחנות.אני צופה שחיבור טוב בי"ם בין הרכבת לתח"צ אגד למשל, יהיה בעתיד בין תחנת הרכבת ירושלים מרכז (A1)והתחנה המרכזית הקיימת. "מרכזית המפרץ" לעומת זאת, תחנה שנבנתה ללא הרבה מחשבה סיוט לנוסעים בחורף ובקייץ התחנה נבנתה בתיקצוב עיריית חיפה ולא בתקציב חב' "אגד". לגבי הסייפא של תגובתך: אני מעדיף שיבדקו אותי ואת הכבודה שוב ושוב העיקר הבטחון!.
 

mister K

New member
האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץ

הר-הנגב/יאיר הנכבד
אני נוסע פעם בחודש ברכבת מת"א לחיפה חוף הכרמל ומשם באוטובוס "אגד" לאוניברסיטה. החיבור בין תחנת הרכבת למרכזית חוף הכרמל מעולה ורובו נעשה במנהרה המובילה לאולם הממוזג של התחנה (על קירות המנהרה תמונות היסטוריות מתולדות התח"צ בחיפה) . התחנה נוחה להתמצאות, גדולה ,מודרנית ,נקיה, מתוחזקת מאוד . הלוואי וכל התחנות בארץ היו כמותה . אני מחשיב מאוד גם את התחנה המרכזית של י"ם כתחנה ידידותית לנוסע ואת תחנת הרכבת החדשה במלחה.למרות שאין כמובן חיבור פיזי בין התחנות.אני צופה שחיבור טוב בי"ם בין הרכבת לתח"צ אגד למשל, יהיה בעתיד בין תחנת הרכבת ירושלים מרכז (A1)והתחנה המרכזית הקיימת. "מרכזית המפרץ" לעומת זאת, תחנה שנבנתה ללא הרבה מחשבה סיוט לנוסעים בחורף ובקייץ התחנה נבנתה בתיקצוב עיריית חיפה ולא בתקציב חב' "אגד". לגבי הסייפא של תגובתך: אני מעדיף שיבדקו אותי ואת הכבודה שוב ושוב העיקר הבטחון!.
האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץ
תמיד מפריע גם לי. זה די מעצבן, לעבור את כל הבידוק גם בכניסה לקניון ושנייה אחר כך גם בתחנה.
 

arielguelman

New member
שחכת שיש בין הקניון לתחנה חניון ?..

האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץ
תמיד מפריע גם לי. זה די מעצבן, לעבור את כל הבידוק גם בכניסה לקניון ושנייה אחר כך גם בתחנה.
שחכת שיש בין הקניון לתחנה חניון ?..
 

אלון 58

New member
מעניין שבתל-אביב יש דוגמא הפוכה...:

האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץ
תמיד מפריע גם לי. זה די מעצבן, לעבור את כל הבידוק גם בכניסה לקניון ושנייה אחר כך גם בתחנה.
מעניין שבתל-אביב יש דוגמא הפוכה...:
החיבור שבין קניון-עזריאלי לתחנת-הרכבת "השלום",לא מחייב בידוק כפול,מי שנכנס לקניון מתחנת-הרכבת ידוע שכבר נבדק,ולהיפך.
 
החיבור בין תחנת הרכבת ת"א השלום

מעניין שבתל-אביב יש דוגמא הפוכה...:
החיבור שבין קניון-עזריאלי לתחנת-הרכבת "השלום",לא מחייב בידוק כפול,מי שנכנס לקניון מתחנת-הרכבת ידוע שכבר נבדק,ולהיפך.
החיבור בין תחנת הרכבת ת"א השלום
לקניון עזריאלי הינו ישיר ללא יציאה מתחום התחנה כך שמי שעבר בידוק בכניסה לתחנות הרכבת לא יצא משטח הרכבת עד יציאתו לקניון עצמו. אגב אם הנוסע שהגיע לת"א השלום בחר לצאת מהתחנה באמצעות היציאה הראשית ולא דרך המעבר העלי לקניון עליו לעבור בידוק חוזר בכניסה לקניון עזריאלי משום שעבר בשטח בלתי מבוקר. המצב בלב המפרץ שונה לחלוטין. כאן יוצאים (או נכנסים) הנוסעים לקניון לב המפרץ וממנו לשטח פתוח ובלתי מבוקר, כביש ומגרש חניה ושוב לתחום סגור ומבוקר קרי: מרכזית המפרץ, לכן נעשה הבידוק הכפול הן בכניסה לתחנות הרכבת והן בכניסה לתחום מרכזית המפרץ.
 

אלון 58

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo51.gif../images/Emo70.gif

החיבור בין תחנת הרכבת ת"א השלום
לקניון עזריאלי הינו ישיר ללא יציאה מתחום התחנה כך שמי שעבר בידוק בכניסה לתחנות הרכבת לא יצא משטח הרכבת עד יציאתו לקניון עצמו. אגב אם הנוסע שהגיע לת"א השלום בחר לצאת מהתחנה באמצעות היציאה הראשית ולא דרך המעבר העלי לקניון עליו לעבור בידוק חוזר בכניסה לקניון עזריאלי משום שעבר בשטח בלתי מבוקר. המצב בלב המפרץ שונה לחלוטין. כאן יוצאים (או נכנסים) הנוסעים לקניון לב המפרץ וממנו לשטח פתוח ובלתי מבוקר, כביש ומגרש חניה ושוב לתחום סגור ומבוקר קרי: מרכזית המפרץ, לכן נעשה הבידוק הכפול הן בכניסה לתחנות הרכבת והן בכניסה לתחום מרכזית המפרץ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה