רחוב ירושלים ב"שפוץ":העבודות במרכז ערד נמשכות!
בלגאן:הראש היהודי ממציא לנו פטנטים;צמ"כ,מכוניות,מוניות ואוטובוסים "דרים" בכפיפה אחת,מישהו כנראה מחכה לאיזה אסון,שמאפשרים כך לתנועה להפריע לעבודות.
ו"מסמר" הרחוב...:העבודות במרכז ערד נמשכות!
בלגאן:הראש היהודי ממציא לנו פטנטים;צמ"כ,מכוניות,מוניות ואוטובוסים "דרים" בכפיפה אחת,מישהו כנראה מחכה לאיזה אסון,שמאפשרים כך לתנועה להפריע לעבודות.
אני מעדיף תחנה מרכזית כזאתו"מסמר" הרחוב...
"התחנה-המרכזית"=
יש בזה משהו...!אני מעדיף תחנה מרכזית כזאת
על פני כלא ממוזג שלוכד יחד מעשני סיגריות ומעשנים פאסיביים, ללא כל אוכף ופוצה פה נגד העבריינים.
לכן גםיש בזה משהו...!
אני מבין אותך...,לכן גם
אני מתגעגע מאוד מאוד מאוד לתחנה המרכזית הישנה של ירושלים. מבחינתי, ת"מ ירושלים הישנה ובת גלים בחיפה הן המודל האידיאלי לתחנה מרכזית. הכל ברור ומסודר. כמובן, גם קישור חכם לרכבת (כמו שהיה בבת גלים ז"ל) צריך להיות קו מנחה בתכנון מרכזים תחבורתיים.
לגבי חיפה:אני מבין אותך...,
אבל אם הזכרת את חיפה,הרי שתי התחנות-המרכזיות צמודות גם הן לתחנות-רכבת(חוף-הכרמל ולב-המפרץ),מהבחינה הזו אני מניח שמישהו חשב על-כך שם.
זה באמת לא ידעתי...,לגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
בחוף הכרמל יש מנהרה קצרצרה וממוזגתלגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
לטעמי אחת הטובות בישראלבחוף הכרמל יש מנהרה קצרצרה וממוזגת
המקשרת בין תחנת הרכבת לתחנת האוטובוסים. תחנה מרכזית מצויינת, עם חלוקה ברורה בין קווים עירוניים לבינעירוניים.
בא לחיפהלגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
מרכזית המפרץ ותחנת הרכבתבא לחיפה
חיפה חזקה. במרכזית חוף הכרמל יש חיבור לרכבת ויש מקומות חניה...ויש חוף ים נהדר... מרכזית המפרץ- שגיאה בתכנון, גם פתיחתה לשרות נדחתה בעבר.
הר-הנגב/יאיר הנכבדלגבי חיפה:
במרכזית חוף הכרמל עוד לא זכיתי להיות, ואני מקוה גם שלא אזכה, אך לגבי מרכזית המפרץ: חיבור אמיתי לרכבת אין, יש אם כבר רק "חיבור" הזוי ומטומטמם: חייבים להיכנס לקניון ולצאת ממנו, ולעבור פעמיים אבטחה. פעמיים המאבטחים שבטוחים שכל מי שעבר מדור שחרורים מגוייס לחמאס, פעמיים מאבטחים שהורסים לך את הריץ' רץ' בשיטתיות, פעמיים תור מיותר ואידיוטי.
האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץהר-הנגב/יאיר הנכבד
אני נוסע פעם בחודש ברכבת מת"א לחיפה חוף הכרמל ומשם באוטובוס "אגד" לאוניברסיטה. החיבור בין תחנת הרכבת למרכזית חוף הכרמל מעולה ורובו נעשה במנהרה המובילה לאולם הממוזג של התחנה (על קירות המנהרה תמונות היסטוריות מתולדות התח"צ בחיפה) . התחנה נוחה להתמצאות, גדולה ,מודרנית ,נקיה, מתוחזקת מאוד . הלוואי וכל התחנות בארץ היו כמותה . אני מחשיב מאוד גם את התחנה המרכזית של י"ם כתחנה ידידותית לנוסע ואת תחנת הרכבת החדשה במלחה.למרות שאין כמובן חיבור פיזי בין התחנות.אני צופה שחיבור טוב בי"ם בין הרכבת לתח"צ אגד למשל, יהיה בעתיד בין תחנת הרכבת ירושלים מרכז (A1)והתחנה המרכזית הקיימת. "מרכזית המפרץ" לעומת זאת, תחנה שנבנתה ללא הרבה מחשבה סיוט לנוסעים בחורף ובקייץ התחנה נבנתה בתיקצוב עיריית חיפה ולא בתקציב חב' "אגד". לגבי הסייפא של תגובתך: אני מעדיף שיבדקו אותי ואת הכבודה שוב ושוב העיקר הבטחון!.
שחכת שיש בין הקניון לתחנה חניון ?..האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץ
תמיד מפריע גם לי. זה די מעצבן, לעבור את כל הבידוק גם בכניסה לקניון ושנייה אחר כך גם בתחנה.
מה זה משנה? זה עדיין מעצבן!שחכת שיש בין הקניון לתחנה חניון ?..
מעניין שבתל-אביב יש דוגמא הפוכה...:האמת היא שהבידוק הכפול בלב המפרץ
תמיד מפריע גם לי. זה די מעצבן, לעבור את כל הבידוק גם בכניסה לקניון ושנייה אחר כך גם בתחנה.
החיבור בין תחנת הרכבת ת"א השלוםמעניין שבתל-אביב יש דוגמא הפוכה...:
החיבור שבין קניון-עזריאלי לתחנת-הרכבת "השלום",לא מחייב בידוק כפול,מי שנכנס לקניון מתחנת-הרכבת ידוע שכבר נבדק,ולהיפך.
החיבור בין תחנת הרכבת ת"א השלום
לקניון עזריאלי הינו ישיר ללא יציאה מתחום התחנה כך שמי שעבר בידוק בכניסה לתחנות הרכבת לא יצא משטח הרכבת עד יציאתו לקניון עצמו. אגב אם הנוסע שהגיע לת"א השלום בחר לצאת מהתחנה באמצעות היציאה הראשית ולא דרך המעבר העלי לקניון עליו לעבור בידוק חוזר בכניסה לקניון עזריאלי משום שעבר בשטח בלתי מבוקר. המצב בלב המפרץ שונה לחלוטין. כאן יוצאים (או נכנסים) הנוסעים לקניון לב המפרץ וממנו לשטח פתוח ובלתי מבוקר, כביש ומגרש חניה ושוב לתחום סגור ומבוקר קרי: מרכזית המפרץ, לכן נעשה הבידוק הכפול הן בכניסה לתחנות הרכבת והן בכניסה לתחום מרכזית המפרץ.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.