הסופה במזרח ארה"ב חלפה, מה עושים עכשיו?

eytcor

New member
../images/Emo32.gif הסופה במזרח ארה"ב חלפה, מה עושים עכשיו?

אחרי שיום וחצי הייתי תקוע במלון הסופה חלפה לה. והרצון לצאת החוצה בוער בי. אילת (yulabz) אף הזמינה אותי לקפה ועוגה בתום הסערה. אבל מה עושים? איך מחלצים את הרכב (האמצעי)?
 

mnoya

New member
שווה לשאול את גיא../images/Emo8.gif

נראה שבימים אלה הוא מכניס כל דבר לתנור וממיס אותו... שווה,לא?
 

yulabz

New member
Eitan

As you know- it's not over until it's REALLY over... We are still cleaning our car and driveway and it's an endless work.
 

yulabz

New member
trying to get the cars clean

before everything becomes ice and then we'll go sledding. maybe.
 
וואו איתן, יש לך את ?

אני פעם הייתי תקועה בניו יורק, אבל זה היה בנסיעת עבודה והייתי במלון 5 כוכבים אז בכלל לא היה איכפת לי להתחרדן ליד הטלויזיה והרום סרויס.... מקוה שתצליח לצאת בקרוב.... יצא לך לראות קצת זכוכית?
 
להפעיל ווישרים ../images/Emo113.gif

יואו, זה הופך אותי לבת מאה אם אני מצטטת את הגששים?
 
תודה! ../images/Emo140.gif, אז ישר לגשר לרבת עמון ../images/Emo3.gif

ומי שלא מבין כנראה צעיר מדי
 

BALEDIN

New member
אני לא יודעת איך זה יעבוד בכאלה כמיות...

אבל מלח ממיס שלג
 

eytcor

New member
צחוק צחוק בסוף נגמר בכמעט בכי.

הצלחתי לחלץ את הרכב בעזרת החצרן של המלון שבעזרת מכונה דמוית מכונת דשא ניקה מסביב לרכב. יצאתי קצת לראות עולם. חזרתי בערב למלון, לקחתי פניה לא נכונה. בנסיון לבצע פרסה (במהירות 0) החלקתי מהכביש וגלגל אחד נפל לתוך בור בצד הכביש שהיה מכוסה בשלג. ונאלצתי להזמין חילוץ. מזל שזה היה 100 מטר מהמלון אז חזרתי ברגל למלון קפוא לגמרי ו-3 מטר מדלת המלון החלקתי ונפלתי על התחת למזלי נגמר בשלום שהגיע המחלץ שעה 11 בלילה, הוא טען שחילוץ זה לא כלול בביטוח שיש לי מאוויס ודרש 400$ אותם קיבל במזומן לאחר שהבטיח שאקבל קבלה. בתום החילוץ לאחר שספר את הכסף, טען שאין לו קבלות וישלחו לי את הקבלות מאוויס. באוויס כמובן אמרו לי שזה ביני לבינו ואין להם מושג על מה אני מדבר. היתי בטוח שנפלתי בקלילות להונאה והגורר החליט לעשות עלי קופה (למרות שטען שהוא לא נוכל - אבל כל הנוכלים אומרים את זה) היום לאחר תלאות קיבלתי את הקבלה מהמשרד של הגוררים (אותו מצאתי לאחר 3 שעות חיפוש). מזל שכל ההוצאות שלי מכוסות כך שגם חילוץ זה יכוסה ע"י החברה שלי.
 

meshyle1

New member
יצאת בזול -- ובכל מקרה זה היה "רק" כסף

כנראה שהגיע הזמן לחזור לארצנו הקטנטונת
 
שמור על עצמך..

לנהיגה וחיים בשלג יש את הכללים שלהם, אחרת יכול להגמר בדברים פחות נחמדים מבכי ותסכול. השהות שלך ארוכה בארץ הנכר, אזי אולי כדאי להצטייד באביזרים וחומרים שיקלו עליך את השהיה, כמו נעלים לא מחליקות, אנטי פריז.. מלח... בדרך כלל נמצא בכל תחנת דלק. כשהשלג נמס ונשארת רק שכבת קרח דקה על הרצפה יותר מסוכן. החזק מעמד..
 
למעלה