היום קשה מאד

../images/Emo32.gif היום קשה מאד

כואב לי כל כך הראש המחשבות מציקות כל כך מרגישה שאני בוגדת באימון שנתנו בי ואז הראש עובד שעות נוספות לא מצליחה לישון רגוע רוצה לברוח מהכל לרגע קט , להעלם לכמה שעות לכמה ימים לא ימצאו אותי בשביל הודעות כאילו ואחרות איך עוצרים את העולם לכמה שעות ?
 
נסיכת הכוכב ../images/Emo25.gif

אוייש זה מצרך מבוקש לעצור הכל לכמה שעות אך טרם הומצא העניין. כבי טלפונים ושאר דברים ולכי לך לנוח. מאחל לך ימים טובים יותר.
 
הבת של אמא

נמצאת בצרות בצרורות השבוע ,התסכול אותו אני חיה, קשה לי מאד אוהבת את אמא רואה אותה סובלת, ולנהל איתה שיחה זה ממש משימה שלא מצליחה לי , לא מצליחה להרגיע אותה ויודעת שבקצב הזה אני מאבדת אותה במהרה יש לה שתי מילים , לא יודעת, חוץ מזה בקושי מדברת , העיניים כבויות כאילו , היא מתכנסת המון וסובלת נורא
 

hotman10

New member
חזקי!

ותזכרי- לא תמיד את יכולה לחולל ניסים. לצערי, לזיקנה יש גם פנים קשות וכואבות.
 
המממ...

אם את מרגישה שאת בוגדת באמון שנתנו בך, אולי לקחת על עצמך יותר מדי. לפעמים העומס הרגשי שיש לאחרים על ליבם, הופך לעומס האישי שלך. כדאי ללמוד לעשות הפרדה בין רגשות אחרים לשלך, אולי האמון שנותנים בך מוגזם, אולי כדאי לעשות תיאום ציפיות.... לא יודעת את הפרטים אז קצת מנחשת.... תחזיקי מעמד, קחי לעצמך "פסק זמן" להרגע ולחשוב על הדברים לעומק. כך תגיעי להחלטות טובות יותר, כלפי עצמך וכלפי אחרים... בינתיים, קבלי חיבוק ענקי :)
 
העניין הוא חוסר היכולת לשנות

אמא מאמינה בי אימון מוחלט, חושבת שאני קוסמת כל יכול ואיפה שהיא היום בבית האבות לא נותנים לי יד חופשית, כי זה מחלקה סיעודית, הם לא מוכנים שהמזון יבוא מהבית אלא רק מהם, היא לא מעכלת את המזון שהם מגישים לה , רוב הזמן היא רעבה ויש המון בעיות בגלל זה . וזה המילכוד .היא מרגישה שאני יכולה לשנות את המצב שאביא לה אוכל ביתי זה יותר הוצאות שכסף שאין לי , ויותר עבודה ואני מאד עייפה לאחרונה אני רואה אותה סובלת ומתדרדרת ואני חסרת יכולת לשנות את המצב שאמא מתקשרת אלי וומאמינה שיש לי יכולת לעשות קסם והכל יסתדר כמו שהיא היתה רגילה בעבר , הלב שלי נשבר לרסיסים כעת זה לא בידיים שלי , היא מוגבלת בעמידה והליכה ולכן בכסא הגלגלים ובמחלקה סיעודית , אותי זה מחליש ומדכא נורא, חוסר היכולת להטיב למען אמא הביתה לקחת אותה לא ניתן בשום אופן , היא סובלת שם , אני רואה את זה ויודעת עד כמה היא במצוקה , ומוכרת לה שקר שעדיף שתהיה במחלקה שיכולים לעזור לה .
 

דןדן 30

New member
במילים אחרות - המצפון

המחיר של בגידה באמון זה שהמצפון נכנס לפעולה ויושב לנו בראש ללא מנוח יש כאלה שחסינים מפניו ויש שלא
 
הבעיה היא במשרד הבריאות לא במוסד

באה מפקחת של משרד הבריאות וזרקה לרצפה שוכל שאני הכנתי והיה בהקפאה ,ומאז היא מקבלת רק אוכל שלהם ואז התחילו הבעיות . משרד הבריאות יושב להם על הוריד בלי הכרה והגיון היא בבית האבות הכי טוב באיזור שלי , בית אבות פרטי , ברמה גבוהה מאד זו הבעיה לכן משרד הבריאות מציק להם , כופה עליהם דברים שכתובים בחוק ולא מתקיימים במתקנים של משרד הבריאות רק כי ככה כתוב בחוק, אסור להחזיק מזון של האנשים במקרר במטבחון דברים שהובאו מהמטבח המרכזי או מהבית ,אפילו גבינה עם פג תוקף שכתוב עליה , גם את זה היא זרקה על הרצפה ,המפקחת השתוללה במטבחון . מנהלת המשק של הקומה היתה בהלם איך היא זרקה אוכל לרצפה . תראי המטפלים מעולים , בעיות העיכול שלה זה הבעיה בית האבות מפרגן לה במה שהם יכולים , עדינים ומתחשבים מנסים להביא אותה חזרה לתפקוד שלה הקודם , ומשקיעים מאמץ רב לא רק אני כועסת על המפקחת של משרד הבריאות , כל המשפחות רותחות רצוי שילכו לבתי האבות ששם הקשישים מטופלים גרוע, מוזנחים ועם פצעי לחץ ומלוכלכים כי לא החליפו להם בזמן שלא יכנסו במחלקה הזו,שהם מטפלים מהנשמה ועובדים קשה מאד ומגישים להם אוכל כמו במסעדה באדיבות ובאהבה ,מלטפים ומחבקים אותם המחלקה נהדרת ומתאימה למצב שלה , הבעיה שהיא מוגבלת באוכל שמתאים לה ,שבוע הבא פגישה עם הדיאטנית , והאחות הראשית ,ונראה מה ניתן לעשות.במגבלות של התקנות של משרד הבריאות.
 
נסיכונת...

במקרה אני דווקא שומעת הרבה עניינים כאלו (עבודה...). קודם כל, המפקחת של משרד הבריאות הראתה זלזול מחפיר. אני הייתי מנסחת מכתב תלונה נגדה ומחתימה גם דיירים נוספים בבית האבות ובני משפחתם. בנוסף, פגישה עם הדיאטנית זה מצויין, אני מקווה שתוכלו להגיע לפתרון שיהיה מקובל על כולם ובריא עבור אימך. לא הייתי משמיצה את כל בתי האבות שממומנים ע"י משרד הבריאות, יש גם מקומות טובים וגם שם אנשים רבים עושים מלאכת קודש. מה לגבי העו"סית במקום? למה היא לא מתערבת? היא יכולה לסייע לך בדברים רבים. גם מול משרד הבריאות, גם בתמיכה רגשית והתמודדות עם אמא. אולי היא תשוחח עם אימך ותוכל לשקף לה את הקשיים שלך בעין אובייקטיבית? תנסי את זה. תשתמשי במשאבים הקיימים כדי לנסות ולהשיג את מטרתך. אולי לא תשיגי בדיוק את מה שאת רוצה, אבל בהחלט ניתן לשפר מצב קיים. פני לעו"סית, אני מאמינה שתנסה לסייע לך (תגידי שאני שלחתי אותך...חחחח...) בהצלחה...
 
תומד הם עושים עבורנו שמניות באויר

עו"ס עזרה לאמא באשפוז בבית החולים וגם באה לבקר אותה בשיקום ועודדה אותה היא מקסימהההההה, היתה בשמירת הריון ובאה לעודד את אמא לעזור לי לארגן איפוי כח ואפטרופוסות שיהיה לי קייס להגיד משהו והצוות של בית האבות בא לקראתי הם פשוט נהדרים עדינים ואדיבים ושאני אומרת תודה שאתם מטפלים באמא הם מחייכים ואומרים אבל זו העבודה שלנו , ואני עדיין מתעקשת לומר תודה , על האדיבות והיחס החם הייתי המומה איך הם התחננו ושכנעו אישה לאכול , לא רצו לוותר במילה אכה בליטוף, בסוף היא אכלה הכל , וחייכה , אני התרגשתי מאד ,ותאמיני לי אמי כבדה וגדולה (היתה 180 סמ ), זה קשה להרים אותה גם בגלל הגובה שלה וגם בגלל המשקל שלה . ההנהלה באה לקראתי , אנחנו הכנו חדר עוד שהיא היתה בשיקום החדר חיכה לה ,וזה לא קורה במחלקות שיקומיות , שהיא תבוא למקום מסודר הבגדים כבר היו מסומנים רק תחזרי אלינו .
 
שמחה לשמוע

טוב שאת מרגישה כך לגבי הטיפול באמא, כך לפחות יש לך את השקט הנפשי המועט הזה - שהיא מטופלת היטב. מה לגבי תמיכה רגשית? בשבילך, בשביל אמא? לא מזיק. יש הרבה דברים להתמודד איתם, זה עומס לא קטן. ויצא שמה שכתבתי בהתחלה, אפילו בלי לדעת במה מדובר, התאים גם כן. את לוקחת על עצמך תפקיד גדול... לא תצליחי תמיד לספק את כולם.... בהצלחה בהמשך :)
 
איך הייתי רוצה חיבוק גדול עכשיו

מי שרואה אותי בחיים חושב שאני ילדונת אף אחד לא נותן לי את 49 שנותיי, שיער הבן מסגיר אותי מעט ותאמיני לי כתפי הצרות , עליהן אחריות של ראש המשפחה המורחבת מנסה לשרוד להתחלק ולעזור למי שצריך להיות אופטימית וחיובית בכל מה שאני עושה אבל חסרה לי האהבה היא הכח שמניע אותי
 
למעלה