היום לפני + המלצות

../images/Emo32.gif היום לפני + המלצות

לאחר שהמערכת הוצפה בפנייה
(תומר) ננסה להחזיר את הפינה של היום לפני. קשה לי להאמין שאני אצליח להריץ את זה יומיום מכיוון שמדובר בהשקעת זמן יותר מכפי שזה נראה על פניו, אבל נשתדל... אם למנהולת הנכבדות לא איכפת אז כדי שיקראו את זה יותר משניים שלושה וכדי למנוע קבירה בין שטף ההודעות אז את שרשור ההמלצות אני מצרף לפה ופותח אותו מתחת להודעה הזו. זהו.... מקווה שיהיה מענין מספיק כדי להמשיך.
 
../images/Emo37.gif../images/Emo37.gifהיום לפני ...09.12.06

מוסיקה
1995 – מייקל ג'קסון מגיע בפעם השישית למקום הראשון בבריטניה עם 'Earth Song' ושוהה שם 6 שבועות מה שהקנה לו את המקום הראשון שם גם בחג המולד. < וזה אומר בוחטות של כסף שמוציאים אנשים על מתנות בכריסטמס.... הכסף כידוע עבר לפיצויים לקטינים ושכ"ט עו"ד>. 1989 – בילי ג'ואל במקום הראשון בארה"ב עם 'We Didn't Start The Fire' למשך שבועיים. 1988 – לפי תוצאות סקר בארה"ב המוסיקה של ניל דיאמונד היא המועדפת כמוסיקת רקע לסקס בטהובן נבחר שני ולמקום השלישי הגיע לות'ר וונדרוס.< ועל זה נאמר ... WTF> 1978 – Chic מתחילים שהייה של 7 שבועות במקום הראשון בארה"ב עם 'Le Freak'. מסתבר שה- 9.12 הוא יום מועד לתאונות של זמרים: 2003 – אוזי אוסבורן נפגע בתאונת טרקטורון. (שבר את עצם הבריח, צלעות וחוליה בצוואר). 2002 – Mary Hanson סולן ה- Stereolab נהרג כשהתנגש עם אופניו ברכב. 1990 – פאולה עבדול – תאונת דרכים עם רכבה.
נולדו היום: 1978 - Chris Wolstenholme, bass, Muse. 1971 - Geoff Barrow, Portishead. 1958 - Nick Seymour, bass, Crowded House 1957 - Donny Osmond. 1953 - John Malkovich. 1950 - Joan Armatrading. 1916 - Kirk Douglas
הלכו לעולמם היום: לשמחתנו לא ראיתי לנכון לציין כאן היום מישהו... נקווה שגם בשנה הבאה זה יקרה
.
היום לפני....כללי 1992 – מוכרזת הפרידה הרשמית של צ'ארלס ודיאנה <וכולם ביחד אוווווווווווווו
> 1990 – לך ולנסה נבחר לנשיא פולין בתום עידן הקומוניזם. 1987 – פריצת האינתיפאדה הראשונה. 1917 – הבריטים כובשים את ירושלים מידי הטורקים במלה"ע הראשונה.
הידעת
רק שני סינגלים שהיו במקום הראשון בבריטניה יצאו לגמרי מהמצעד וחזרו למקום הראשון בדיוק באותה גרסה: My Sweet Lord - George Harrison 1971, 2002. Bohemian Rhapsody – Queen – 1975,1991. שני המקרים כמובן בעקבות המוות של ג'ורג' ושל פרדי.
 

why the hell

New member
../images/Emo51.gif קייזר

פינה מעולה
אני אעדיף ששרשור ההמלצות יהיה בנפרד, חבל לערבב כמה דברים ביחד. יש כבר שרשור המלצות פעיל, אז נא שים
,
 
לא התכוונתי ספציפית להיום

התכוונתי באופן כללי כדי שלא יקרה כמו בפעם הקודמת שמכיוון שבד"כ לא ישרשרו תגובות לפינה הזו אז היא תיעלם במרתפי הודעות הפורום מהר מאוד. אז חשבתי שאם יצורף שרשור ההמלצות צתחת לזה זה יקפוץ קצת למעלה מידי פעם כדי שיותר מ4-5 שבאותו רגע שזה מפורסם הם במקרה שם.
 
לא ראיתי בזה כזה ביג אישו שדורש

התיעצות מראש. סה"כ חיבור שני דברים שהם
כאשר נוספת סה"כ לשרשור ההמלצות הודעה מלמעלה עם הפינה כאשר שרשור ההמלצות עדיין יהיה המוביל והבולט. אבל איך שאת רוצה.....
 
למעלה