../images/Emo32.gifהודעת פרישה מהניהול
אני מסיים את תפקידי כשותף לצוות הניהול של הפורום. כמובן שלא אלמן הפורום ושיבולת ירוקת העין
לבטח תנהל אותו בדרכי נועם כדרכה בקודש. אני מבקש ממוקירי זיכרי להימנע משירשור של דברי הספד
, שכן אני ממשיך להיות חלק מהפורום ובסה"כ שמי נגרע מהכותרת שבראש הדף.. אם למישהו ממש ממש חשוב לומר לי דבר מה- אפשר תמיד במייל או במסר.
גרי
אני מסיים את תפקידי כשותף לצוות הניהול של הפורום. כמובן שלא אלמן הפורום ושיבולת ירוקת העין