הודעות ופרסומות לפה בבקשה

Fish in the sea

New member
אני מבין מה עשית פה.

היית חייב להביא אותה באיזון כדי לא להתברגן יתר על המידה ובכך לאכזב את המעריצים הוותיקים.
 

dirty boots

New member
יאא

החלפתי היום דיסק אחד ועכשיו יש סונגז אוב פיית' אנד דיבושן של דפש מוד:)
 

HazeyDays

New member
מיילינג ליסט חדש לעמית ארז ואטליז

לכל מי שרוצה לקבל עדכונים על הופעות.. כל מה שצריך זה לשלוח אימייל ללא תוכן לכתובת [email protected], עם כותרת add me. זה הכל.. :)
 
הי אני מכירה את אור

בערך... יותר אבא שלי אבל בכל זאת. אני אצטרף למיילינג ליסט. מי אתה הייזי? מישו מהלהקה?
 

sharon342

New member
המופע של יוסי בבליקי כעת להורדה

ב-23.11.04, יוסי בבליקי ולהקת פונץ' הופיעו במרכז ענב בתל אביב, בהופעה חגיגית שכללה רביעיית כלי מיתר והופעת אורח של אביב גדג' (סולן אלג'יר). הם היו טובי לב מספיק כדי להוציא את ההופעה המיוחדת הזו - חמה מהתנור - להורדה בחינם. התהליך כלל מיקסים ארוכים ומעייפים, אך בסופו של דבר, המלאכה הושלמה וההופעה (המלאה) פה.
 

Fish in the sea

New member
זאת הייתה חתיכת הופעה מרגשת.

כל הכבוד על היוזמה הברוכה. טרם התפניתי לשמוע את ההקלטה, מקווה שזה מצליח להעביר ולו במעט את מה שהלך שם באמת.
מישהו חוץ מפולי מגיע הערב לבארבי לשלום גד והיהלומים? (את באה כן?)
 

hospital_food

New member
עוד מעט, אלבום חדש לאדם גרין!../images/Emo163.gif

בינתיים ניתן להוריד מהאתר שלו את הקליפ לשיר החדש וההורס "אמלי" האתר של אדם
 

קזאר

New member
אלבום מצוין

מושפע מזמרי 50s. אפשר גם להוריד מודלף מהאינטרנט.
 
למעלה