../images/Emo32.gif(בערך) תירגמתי לפני כמה זמן...
אחד השירים האהובים עליי ביותר של שנות ה90 ובכלל. אעמוד לצדך או, למה את נראית כה עצובה? דמעות בעינייך בואי אליי כעת אל תתביישי לבכות תני להביט אל מבעד למה שבתוכך כי גם אני ראיתי את האור האפל וכאשר הלילה מגיע ואינך יודעת מה לעשות כל דבר שתתוודי עליו לא יגרום לי לאהוב אותך פחות אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך אז, אם את כועסת, תכעסי אל תשמרי הכל בפנים בואי ודברי איתי עכשיו הי, מה יש לך להסתיר? גם אני מתרגז טוב, אני קצת מזכיר אותך וכשאת עומדת בפני פרשות הדרכים ולא יודעת באיזו דרך לבחור תני לי להופיע כי גם את טועה אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך חומד, גם לאורך שעותייך האפלות לעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך וכשהלילה מגיע ואת מרגישה בודדה לא תהיי לבדך אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך חומד , גם לאורך שעותייך האפלות ולעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך לעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך חומד , גם לאורך שעותייך האפלות ולעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך
אחד השירים האהובים עליי ביותר של שנות ה90 ובכלל. אעמוד לצדך או, למה את נראית כה עצובה? דמעות בעינייך בואי אליי כעת אל תתביישי לבכות תני להביט אל מבעד למה שבתוכך כי גם אני ראיתי את האור האפל וכאשר הלילה מגיע ואינך יודעת מה לעשות כל דבר שתתוודי עליו לא יגרום לי לאהוב אותך פחות אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך אז, אם את כועסת, תכעסי אל תשמרי הכל בפנים בואי ודברי איתי עכשיו הי, מה יש לך להסתיר? גם אני מתרגז טוב, אני קצת מזכיר אותך וכשאת עומדת בפני פרשות הדרכים ולא יודעת באיזו דרך לבחור תני לי להופיע כי גם את טועה אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך חומד, גם לאורך שעותייך האפלות לעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך וכשהלילה מגיע ואת מרגישה בודדה לא תהיי לבדך אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך חומד , גם לאורך שעותייך האפלות ולעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך אעמוד לצדך לעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך אעמוד לצדך לא אתן לאף אחד לפגוע בך חומד , גם לאורך שעותייך האפלות ולעולם לא אנטוש אותך אעמוד לצדך